gada написа:888R
HepBeH_XaMcTep написа:И компресия
:deal:;)bikerider написа:gada написа:888RHepBeH_XaMcTep написа:И компресия:deal:;)
HepBeH_XaMcTep написа:bikerider написа:gada написа:888RHepBeH_XaMcTep написа:И компресия:deal:;)
цък!
това преди малко беше извадка от сайта;
gada написа:sry за офф-топика
този R e 04та...![]()
значи има само rebound?
 
gada написа:HepBeH_XaMcTep написа:bikerider написа:gada написа:888RHepBeH_XaMcTep написа:И компресия:deal:;)
цък!
значи има само rebound?
Editor написа:Ако продължаваме така човека съвсем скоро може да си купи твърда вилка.....
ddevil написа:Хах..на мен и боксера определено не ми изглежда първа младост. Нека каже какво са му казали съответно собствениците на 2-те вилки - все пак състоянието също е доста важен фактор,поне за мен.

ddevil написа:Според линка от zocchi по-горе този 888 е със "хидравлика" като на Shiver-ите (HSCV)...накратко ще си реагира доста прилично според мен. Друг фактор, който може да гледа е и теглото



flex написа:А някой задава ли си въпроса ако при падане одере тръбите и до края на спускането започне да изхвърля масло през оплътненията. Откъде ще намери резервен крак за да го смени. Ако е с боксер отива с вилката в Бас и му я оправят срещу някаква сума , дори и висока е по-добре отколкото да си търси нова вилка, или части които са трудни за намиране. Понякога е по-добре да знаеш къде се намираш , отколкото какво караш. Вярно е че хидравликата на 888 работи по-добре, конструкцията и е по-здрава, боксера може да работи не-толкова добре колкото 888 (според мен), но пък за сметка на това има откъде да си я купиш цялата на части. Не правя реклама на Бас, нито на РС , обаче всяко нещо си има цена и трябва да си наясно дали можеш да я платиш. Оттук нататък ще си прецениш сам.

Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта