alxrmc написа:Щом си я разлуфтил с в-брейк едвали ще издържи на дискова ( естествено ако си вземеш ТЕКТРО от 50 кинта няма нищо да и стане) . А за луфта незнам дали може да се оправи ама един приятел си смали хода на вилката с 10мм и сега няма луфт.
мерси за инфото еми ще видя какво ще направя дали ще сменя тея фтулки или направо нова вилицаYavkata написа:Не се притеснявай , ХС60 май си ги произвеждат с луфт. Ако ползваш вилката по предназначение , едва ли ще имаш нужда от такова спирачно усилие , което ще я съсипе. Ама , отде да знаем , може пък да караш як ДХ с тази вилка и да искаш 203 мм диск с хидравликаЕ, това може и да я повреди частично....( тоест да стане на части
) На едното си байкче имам ХС60 , второ ръка го взех с лек луфт и за 5000 км градско /ХС не се е увеличил осезаемо ( с Вбр).Луфта се оправя като се сменят втулките( май са по 10 лв парчето нз струва ли си
)
did написа:@Yavkata: Прав си. Даже щерката, дето е 25 кила, вече я е поразлуфтила малко нейната XC60
did написа:Даже щерката, дето е 25 кила, вече я е поразлуфтила малко нейната XC60
Nightbringer написа:Пишеш, че вилката има много лек луфт фабрично и че това не е повод за притеснение. Не мога да твърдя със 100% сигурност, че същото се отнася за XC60, но ако луфта наистина е лек, а ти я караш по предназначение не би трябвало да имаш проблеми с нея.
NovemberCharlie написа:И ХС60 и Дуро имат фабричен луфт.
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта