bikerider написа:EmZo написа:Да, а това дали се издава не е само по себе си признак за качество!
Напротив. Продава ли се, значи е качествено.
Е т'ва е най-вярното нещо у тоя свет

bikerider написа:EmZo написа:Да, а това дали се издава не е само по себе си признак за качество!
Напротив. Продава ли се, значи е качествено.
Не да го принизяват, а за да печелят.Сам го каза.bikerider написа:А не на Жеков митовете, че мутрите били измислили чалгата за да принизяват народа.
bi написа:"Хората от масата", ние не сме ли от тях?
Това, че ценностната им система е различна, възпитани са по-друг начин, че са духовно и нравствено пусти и малко ограничени, че нямат широк светоглед, не ги прави толкова различни. Всички сме хора. И всичко може да се промени стига да искаме.
Няма невъзможни неща, или поне така казват.
bikerider написа:EmZo написа:Да, а това дали се издава не е само по себе си признак за качество!
Напротив. Продава ли се, значи е качествено. Просто под качество се разбира пазарен успех и нищо друго. И ако си мислиш, че при електронната музика е другояче се лъжеш жестоко.
bluskanie написа:EmZo, нищо лично, ама тези момчета ще си останат винаги local band, както ти сам си написал, не защото са НЕкомерсиални свирачи, а защото не свирят нищо особено, въпреки че не звучи неприятно.
ПП: Тромпетиста е МНОГО СЛАБ!
PtD написа:Щом нещо се продава добре, то нещо не му достига да е истински гениално. Щом се продава добре, значи е смилаемо от масата. Тъй като масата е посредствена, то и смилателните й процеси са посредствени и смиланото също е посредствено.
Ерго, масовата музика е посредствена. Дали Мадона, Майкъл Джексън или Софи Маринова, не е толкова важно.
Чалгията е типичен пример за посредствена музика, лесно смилаема за бай Мите, дето по цял ден бичи мазилки на фона на свирнята на ВЕФа, разреждана сегиз-тогиз с някоя глътка парцуца. Тъкмо затова чалгицата е така разпространена, защото интелектуалният праг за възприемането й е нисък, тя е близко до душата на средния селянин, отнася се до разбираеми за него неща - цици, голема либоф, кръшкане и т.н.
Ако такъв екземпляр слуша някое произведение на Шьонберг или Пендерецки, най-много да те изгледа с недоумение как можеш да слушаш такава какофония, при това инструментал.
Добро ютро, пиянице!
PtD написа:
Ерго, масовата музика е посредствена. Дали Мадона, Майкъл Джексън или Софи Маринова, не е толкова важно.
И на децата е дал много.bluskanie написа:PtD написа:
Ерго, масовата музика е посредствена. Дали Мадона, Майкъл Джексън или Софи Маринова, не е толкова важно.
Ще ме извиняваш, ама Джако си е голям, няма какво да говорим. Доста е дал на музиката и шоубизнеса като цяло.
NovemberCharlie написа:Колкото повече бакшиши, миячи и чистачи, толкова по-добре за хората които не са бакшиши, миячи и чистачи.
bikerider написа:EmZo написа:Да, а това дали се издава не е само по себе си признак за качество!
Напротив. Продава ли се, значи е качествено. Просто под качество се разбира пазарен успех и нищо друго. И ако си мислиш, че при електронната музика е другояче се лъжеш жестоко.
Crimson написа:Аааааааааа, тази събота ще караме ли под лифта
lanzz написа:
пример защо качествено не е еквивалентно на продаваемо: дали автомобилите ферари са по-качествени от автомобилите фиат? а дали се продават повече от автомобилите фиат? и защо ферари е собственост на фиат, а не обратното?
PtD написа:
@bluskanie Джако е дал на бизнеса, съгласен съм... На музиката не знам какво е дал, освен комбинацията черни обувки с бели чорапки и артистичното баране на оная работа.
PtD написа:Има си обективни критерии за качество за всичко, включително и за музиката. Така че "социална значимост", "пазарна оценка за качеството" и другите такива термини са само лицемерен опит на търговците да оправдаят печалбарството си.
I have always defined quality as "conformance to requirements"; the ISO 9000 procedures use that definition also.
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта