smislenov написа:Но сега мисля за нещо от сорта на : XC3 с евтина вилка и спирачки, които по нататък ще се сменят другия или по-другия сезон.
Аз направих нещо подобно. Естествено меракът си каза думата, за няколко месеца изпосмених сума работи и накрая излезе, че съм се изръсил почти двойно (но не съжалявам за нищо). Имам и още планове за промени (заложени са в бюджета за 2008г), но то май си е нормално все нещо да не ми харесва.
Така че този начин работи, но трябва да се очаква да излезе по-скъпо.
Можеш да почакаш и да събереш още пари, но съм забелязал, че когато се окажеш потенциално близо до желанието, нетърпението нараства лавинообразно (докато се стигне до безсънната нощ преди покупката).
bo4co написа:според мен тои е сметнал колко струват всичките му части и после е видял колко струва зглобено и е видял разликата че зглобено е 3 хиляди и нещо а на части е близо 2000
Доколкото разбрах, видял е, че без вилка и спирачки излиза с 1700 по-малко. То на части принципно излиза по-скъпо.