
marshall__ написа:
screamBoy написа:... слопе стила и тя бива, ама да й сложат такива смешни амортосьори бива ли...
vanioo написа:За първи път чрез този красавеz се замислям да се оборудвам с един Scott по емоzионални, а не (изгодни) финансови причини.
TOYAGA написа:vanioo написа:За първи път чрез този красавеz се замислям да се оборудвам с един Scott по емоzионални, а не (изгодни) финансови причини.
Побързай, щото Денк си тръгва
TOYAGA написа:vanioo написа:За първи път чрез този красавеz се замислям да се оборудвам с един Scott по емоzионални, а не (изгодни) финансови причини.
Побързай, щото Денк си тръгва
Admin написа:Въпреки това основната става,
около която се движи задницата, остава една
– другите три не променят разположението на опорната точка
и не влияят върху траекторията на задната ос..
vanioo написа: Задницата е в началото си доста мека и към края на хода се втвърдява доста. Осите по задното окачване ми напъвиха доста добро впечатление, както и формите на тръбите. В челната част тръбите са отанени за да може с двукоронна вилка да може да се върти кормилото повече от нормалното. Като тежест колелото не беше особено чудо, но не беше и тежко. По думите на момъка теглото е играло второстепенна роля, главното е била здравината.
GECKO написа:Стига глупости, рамката е симпатична. Нека някой с набито око да каже колко е тоя чейнстей. 440мм ми се струва за FR но хайде все пак... някой ако изнамери скрито инфо...
EditЪ: оказва се маалко по-малко от 440мм.... май 438мм, с късите планки.... мммм... бива. Уважавам
CSI написа:...
GECKO написа:CSI написа:...
Твоята представя за FR е по-скоро Slopestyle и пречупваш всичко през тази призма. Факт е че рамката е предвидена предимно за спускане но са и дали възможност за по-къси стойки и по-малко ход за да я направят по-игрива и по-FR настроена, но не този FR за който си мислиш ти ами за по-планински тип
А и по спецификации стойките са 430мм, та... не е толкова зле. С 440 е в настройката за спущане![]()
Вече ако искаш нещо наистина SS се насочваш към Nitrous SS
airborneone написа:Admin написа:Въпреки това основната става,
около която се движи задницата, остава една
– другите три не променят разположението на опорната точка
и не влияят върху траекторията на задната ос..
Любо, явно не си впечатлен от този факт.
Admin написа:airborneone написа:Admin написа:Въпреки това основната става,
около която се движи задницата, остава една
– другите три не променят разположението на опорната точка
и не влияят върху траекторията на задната ос..
Любо, явно не си впечатлен от този факт.
Не съм изразявал нито положителни, нито отрицателни впечатления, просто съм отбелязал един фактНаправих го, тъй като не всеки (нито пък аз едно време) прави разлика между някои видове многоставни окачвания.
CSI написа:
Дам...аз съм с малко преобърнати представи за freeride-a. Весели празници
Editor написа:CSI написа:
Дам...аз съм с малко преобърнати представи за freeride-a. Весели празници
Ти си с ДОСТА преобърнати представи за Freeride-а.
п.с
Ти като виден freerider и притежател на въпросната рамка с "игривата" и мека в началото на хода задница се изказа че тя е само за дх.![]()
Весели празници и на теб.
Едит:
Ако може да ми обясниш частта с човката(На ЛС) при първоначалния мек ход на задницата ще съм ти благодарен.
CSI написа:Хода се използва само за да омекоти падането.
CSI написа:Ако задницата ти е мека и чувствиетелна към неравности се получва следния ефект че като дръпнеш кормилото за да се съобразиш с попивката докато излиташ и задницата се сгъне повреме на дропа/слока и се върне се получава човка.
Editor написа:Karpiel (чиято задница трудно помръдва )
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 336 госта