flex написа:... Roco TST R Coil и... компресията при висока скорост на сгъване в задоволителни граници....
Crimson написа:Шоо гледате да отхвърлите всичко дет ви е ново![]()
възможност за регулиране на компресията при висока скорост на сгъване в задоволителни граници
and compression
да позволява на задницата достатъчно сцепление когато ми трябва
Damping Adjust: External ending stroke rebound, beginning stroke rebound
bikerider написа:... гаранцията им покрива интензивна употреба с прогресивна рамка при коефициент 3:1-4:1 (0.25-0.333)? И нямам предвид един сезон каране...
Demo 9 написа:Аллах![]()
кое е тва "по тежкото" за което ставаше въпрос
M1010X написа:Още повече, TST R според сайта на Marzocchi хич не е предвиден за спускане, а е повече в AM частта (пише и FR, ама техния FR изглежда доста по-близък до AM, отколкото до DH).
@flex - ти с какъв шок си в момента?
M1010X написа:@flex - ти с какъв шок си в момента?
RAM-FR написа:Ъъъъ... тук нещо не разбрах ... колкото по-дълъг е шока толкова по-здрав и издържлив на аграрене ли е ? май нещо такова излиза от линка който е дал хамстера
M1010X написа:Всъщност не. Това, което Хамстерът иска да покаже е, че Марцоки от 2008 са разграничили Roco TST R от World cup, като първия са го предвидили за AM и FR (като освен това са го ограничили като размери отгоре), а вторият е предвиден само за DH и XFR, като освен това са го ограничили като размери отдолу. В каталога за 2007 най-дългият вариант на първия е бил в категорията на world cup, но от 2008 вече не е така.
*Разграничението на стиловете е според сайта на Марцоки.
RAM-FR написа:Ъъъъ... тук нещо не разбрах ... колкото по-дълъг е шока толкова по-здрав и издържлив на аграрене ли е ?
bikerider написа:...
@GECKO: и точно тази крещяща рамка има коефициент от 3 до 4....
flex написа:Хм, ако теглото зависи толкова от пружината бих помислил за вариант за титаниева такава. Може би това е най-добрата комбинация.
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта