Ммм аз съм горд притежател на онтарио, и много ме радва много ме кефи, че рамката е матова, и боята също ми харесва. За здравина нищо не мога да ти кажа, за жалост, не съм я блъскал много-много, но за сега се държи суперvaniopi4a написа:Коя рамка е по-здрава от двете и защо?
С коя рамка какви стилове могат да се карат освен по предназначение (ХС). Наскоро видях, че цените на двете рамки са почти еднакви (Оntаriо-115лв,НТ1-130лв) и се запитах коя е по-здрава. Хората казват, че НТ1 била по-здрава аз пък забелязах, че Ontario има 2 подсилки при челото.
Кажете вие какво мислите.
Бтв, може би съм останал с грешно впечатление, но много пъти съм чел във форума за счупени HT1 именно в челото, не знам дали е защото наистина е слаба, или защото просто хората повече я тормозят... но идеята ми беше, че до сега не съм чувал за такъв проблем с онтариото (100% има начини за да се счупи) ... В крайна сметка според мен едно усукване на задницата определено е по-малък дявол от счупено чело...ShadowBoy написа:Рамките са направени да се карат само по предназначение!
Казвам ти го,защото тук в моя град има много хора,които караха
онтарио и хт1 извън предназначение.
Караха ги доста за стрийт.
Рамката Драг Онтарио 2-ма от собствениците й я усукаха одзаде.
А с хт1-цата направо се сцепи на челото.
Но,според мен онтариото е по-добрият вариант,ако ще караш (XC).
Знам,,, но не е хубаво да се доверявам на такива неща... като се потроша хич няма да ми пука за каранцията... това са евтини рамки и шанса да има дефект си е достатъчен (това не значи, че няма да му бутна 120 мм вилица, де ) но все пак имам едно наумmitakaman написа:Пресилени или не щом производителя ти е подписал гаранцията, дори нещо да се прецака винаги можеш да си търсиш правата ако си спазвал поставените условия...
.. но идеята ми беше, че до сега не съм чувал за такъв проблем с онтариото (100% има начини за да се счупи) ...
Имах предвид челото (няма и да се учудя да има счупени чела).. А усукването също си е проблем, но ако можех да избирам, определено бих предпочел усукване от колкото счупване (телесните поражения биха били по-малки) Както и да е, явно за XC Онтариото е по-добрия изборShadowBoy написа:.. но идеята ми беше, че до сега не съм чувал за такъв проблем с онтариото (100% има начини за да се счупи) ...
Е може да не си чувал,но е факт.
И двамата ги усукаха и сега нямат какво да карат(може и да се оправи това,но трудно и може да станат някъкви отклонения).
Всичко си има край..
Admin написа:Мислим, че само деструктивен тест с машина би могъл да каже с точност коя от двете рамки е по-здрава.
Admin написа:Всички примери за проблеми с рамките в тази тема, както и всички други, за които съм чувал/чел/знам, се дължат на употреба извън предназначението им. Иначе казано, не знам за човек, който да е имал проблеми с някоя от тези рамки, докато ги е карал по предназначение. За мен това изчерпва въпроса за здравината, другото са спекулации
Значи виж, то си зависи какво искаш да караш - да, излиза че HT1 и Ontario са доволно еквиваленни, обаче ако решиш, че ще тормозиш колелото повече - според мен HT2 е рамката за теб. Не си споменал за какво точнно ще ползваш байка, но все пак за мен HT2 си е с класа над Ontario/HT1 Ако не караш, обаче нищо повече от XC, отнарио ще ти върши добра работаwinger написа:admin мерси и аз така си мислех, но да попитам тъй като не съм чак такъв разбирач .
mitakaman изчетох доста тези дни за тези и колела и за това се разколебах дали да си взимам отначало бях решил, но след като се разчетох разбрах че няма почти разлики и наистина не е нужно да я сменям
Оставам с онтариото значи
Абе, да ти кажа, тия 130 мм ми се струват малко пресилени Аз не бих рискувал, защото откъснато чело хич не ми харесва като идея... страх лозе пази Иначе наистина подсилките изглеждат внушителни
Знам,,, но не е хубаво да се доверявам на такива неща... като се потроша хич няма да ми пука за каранцията... това са евтини рамки и шанса да има дефект си е достатъчен (това не значи, че няма да му бутна 120 мм вилица, де ) но все пак имам едно наум
winger написа:Теглото не ми е проблем колко по-трудно, толко по-добре тежината не ми проблем...
Nymphetamine написа:winger написа:Теглото не ми е проблем колко по-трудно, толко по-добре тежината не ми проблем...
Повярвай, не е баш така...
Превключването на венците се осъществява от дерайльора и се регулира чрез центровка на дерайльора. Погледни книжката му, която би трябвало да дойде с него.
Ако не разполагаш с достатъчно средства, по-добре инвестирай в олекотяването на колелото, като започнеш с вилката, гумите, каплите и лека-полека стигнеш до по-леки курбели, скорости, кормило, лапа, спирачки. С леко колело за крос-кънтри, с подходящ размер гуми, леки капли (много по-пъргаво се търкалят) винаги можеш да караш и по шосето с почти същия кеф, като с шосейно колело. Верно, няма да е еднакво, но ще се доближаваш успешно.
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта