hitar_potter написа:ммм преди няколко месеца реших да взема педалите от предишния, ръждясал байк, за да ги сложа на настоящия. Единия се разви, но другия така и не щя. Курбелите са от ония с пластмасовото покритие... накрая ми писна, хванах чук и макетно ножче... 1во си изкарах яда на курбела с чука, после го обелих, после пак чук.. междувременно не успявах да го развия... накрая хванах една запалка, одгрях металната сърцевина на курбела и развих педала![]()
![]()
Сега е супер красив тоз курбел
Isidor написа:Друга мизерийка си имам със задната хидравлика BR-M525. Онова металното, което наподобява фибичка, и което служи за да крепи накладките, винаги ми е представлявало проблем да го свия/разтегна като трябва да махам/слагам накладките...
Silvestroff Gabrovo написа:Kато гледам какво се е написало до тук,правя извода ,че най кофтито нещо за монтаж и демонтаж са курбелите.
EmZo написа:hitar_potter написа:ммм преди няколко месеца реших да взема педалите от предишния, ръждясал байк, за да ги сложа на настоящия. Единия се разви, но другия така и не щя. Курбелите са от ония с пластмасовото покритие... накрая ми писна, хванах чук и макетно ножче... 1во си изкарах яда на курбела с чука, после го обелих, после пак чук.. междувременно не успявах да го развия... накрая хванах една запалка, одгрях металната сърцевина на курбела и развих педала![]()
![]()
Сега е супер красив тоз курбел
А, проникващия спрей струва едва 3-4 лв.!
Хах,, в същност стария байк е толкова пропаднал, че му ползвам за резерца я жило, я вътрешна гума,я педали... и не ми пукаше особено за него, а и ме мързеше да хо водя на сервиз и то за вадене на педали... Сега простп курбела е на половина обелен, най-много да ръждясаShady™ написа:EmZo написа:hitar_potter написа:ммм преди няколко месеца реших да взема педалите от предишния, ръждясал байк, за да ги сложа на настоящия. Единия се разви, но другия така и не щя. Курбелите са от ония с пластмасовото покритие... накрая ми писна, хванах чук и макетно ножче... 1во си изкарах яда на курбела с чука, после го обелих, после пак чук.. междувременно не успявах да го развия... накрая хванах една запалка, одгрях металната сърцевина на курбела и развих педала![]()
![]()
Сега е супер красив тоз курбел
А, проникващия спрей струва едва 3-4 лв.!
A да ти свалят педала/ите 1-2лв![]()
sp3rminatora написа:Аз пък при всяко миене на баика не ми бачкат дисковите спирачки и се налага да хода да се пусна веднъж от витоша за да се оправят.![]()
![]()
![]()
Тъпа работа ама ко да прааа
D-RIDER написа:Една пеперудка напрао я чупих и ся се чудим ко да праим![]()
Всъщност е щифт (split pin)Ozzie написа:Isidor написа:Друга мизерийка си имам със задната хидравлика BR-M525. Онова металното, което наподобява фибичка, и което служи за да крепи накладките, винаги ми е представлявало проблем да го свия/разтегна като трябва да махам/слагам накладките...
Онова металното (ако е същото за което си мисля) му се вика "федер шайба" и не се свива / разтяга при монтаж / демонтаж, 'щото си е еластично.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта