X-FUSION...

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

X-FUSION...

Мнениеот Slaimy™ » Сря Фев 27, 2008 11:12 am

Имам въпрос относно X-FUSION Vector R нали има смисъл да се преправи с винтил за помпанбе на краят на преливника.
Какави са + на самото преправяне ...
Аватар
Slaimy™
 
Мнения: 196
Рейтинг: 1329
Регистриран на: Пон Апр 02, 2007 7:58 pm

Мнениеот Sharky™ » Сря Фев 27, 2008 12:34 pm

Ако няма фабрично винтил по-добре не експериментирай... ;)
Sharky™
 
Мнения: 75
Рейтинг: 1222
Регистриран на: Нед Яну 20, 2008 9:54 pm
Местоположение: София

Мнениеот Spamy™ » Сря Фев 27, 2008 12:37 pm

Може да се сложи винтил аз сам виждал шокове с винтил.

Наи добре е Shady™ да каже.
Spamy™
 
Мнения: 7
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Съб Май 19, 2007 8:28 pm

Мнениеот SpoileR » Сря Фев 27, 2008 12:48 pm

Spamy™ написа:Може да се сложи винтил аз сам виждал шокове с винтил.

Наи добре е Shady™ да каже.


Или който и да е друг от клана ™ ;)
Страх ме е от СТРЪМНОТО...
Аватар
SpoileR
 
Мнения: 4240
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 22, 2006 4:10 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот walkman » Сря Фев 27, 2008 1:24 pm

Имам два X-fushion-a и двата са с вентил и съм доволен и мисля че това сие + :dunno:
walkman
 
Мнения: 295
Рейтинг: 1203
Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 3:19 pm
Местоположение: Сопот/

Мнениеот Genata » Сря Фев 27, 2008 9:11 pm

Вентил не се ли слага когато шока се отваря,после да се напомпа за да се изравнят наляганията? :dunno:
Genata
 
Мнения: 76
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Апр 01, 2006 5:17 pm

Мнениеот walkman » Сря Фев 27, 2008 9:41 pm

Genata написа:Вентил не се ли слага когато шока се отваря,после да се напомпа за да се изравнят наляганията? :dunno:

Точно ;)
walkman
 
Мнения: 295
Рейтинг: 1203
Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 3:19 pm
Местоположение: Сопот/

Мнениеот GECKO » Сря Фев 27, 2008 10:27 pm

Винтила се слага, за да се помпа иначе азотния амортисьор с въздух. Азота е по-добър от въздуха за тази апликация и с фитинг-а за азот и азот би било по-добре от колкото с въздух, но О2-то да възможност за много прецизна и честа настройка. Аз лично бих предпочел да си ползвам азота за да не ми се налага постоянно да регулирам и да следя настройка/налягане.

Смисъл няма ако го правиш само защото така си решил, смисъла е единствено, ако не можеш да си помпаш с азот и/или искаш да си играеш постоянно с настройките. Ако искаш по-скоро безпроблемна работа не заменяй азота с въздух.
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта