Не съм гласувал, защото няма една прекрасна опция.
аС карам Saint скорости с SRAM команда, и смея да твърдя, че 70% от магията на SRAM е точно в командите. Дори и с TRX (8 скоростна) в комбинация със Sram верига и венци Saint-а работи прекрасно...
Има един косур в цялата история. Команди като LX може да се окажат неудобни за твоите спирачки. Прави ми впечатление, че SRAM-ските са с доста по-добър interface и може да се монтират отвън на лоста за разлика от shimano-то при което трябва да разглабяш display-а.
При мен въпреки това усложнение има един важен субективен фактор - адски много ми харесва контрола на скоростите с тази серия (Sram SX4/TRX) и това значи лоста на спирачкада да не е на най-прекрасното място, но скоростите ми работят чудесно.
Съвета ми е точно този - опитай с Saint скорости (+-вете са ясни, а и качеството на изработка при новите (М806) е на страхотно ниво но с команда от конкуренцията ([url=w.ridespot.net/product_info.php?cPath=35_47_65&products_id=71]SRAM Attack[/url]) и разбира се някоя хубава брония.
За мен тази комбинация заедно с SRAM верига и шосейна касета свършиха чудеса, за разлика от скоростите, които се оказаха незначително по-леки от светеца, но стърчаха прилично и при всяко падане кривях ухо.
В крайна сметка мога да те посъветвам да си вземеш скорости Saint и да опиташ 2-те команди как ще са ти като ергономия, и да вземеш тази която ти харесва (не вярвам някой магазин да откаже просто да сложиш командата на кормилцето и да я усетиш)
Успех!
@HepBeH_XaMcTep - при мен едната ролка е с лагер а другата е с.... някаква странна Фтулка дето мяза на керамична, и ми направи впечатление, че има уплътнение между шайбичката и ролката за да се пази чисто на втулката... йетз найз
