FOX DHX 5.0(coil) vs FOX DHX AIR 5.0

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

FOX DHX 5.0(coil) vs FOX DHX AIR 5.0

Мнениеот ZyclonB » Съб Апр 12, 2008 3:34 pm

Става въпрос за 222 мм, карам фр по пътеки с много корени,камъни и разни други подобни .В момента съм с VAN R и искам да го сменя докато е още нов.Кажете кой според вас е по-стабилен , здрав и се сервизира по-лесно.
Рамката ми е IH YAKUZA KUMICHO.
MAN6 предложи DHX 5.0(Coil) ,а вие?
:beer:
Iron horse rider
Аватар
ZyclonB
 
Мнения: 280
Рейтинг: 1558
Регистриран на: Чет Сеп 13, 2007 1:09 pm
Местоположение: Дълбока и тъмна провинция

Re: FOX DHX 5.0(coil) vs FOX DHX AIR 5.0

Мнениеот bikerider » Съб Апр 12, 2008 3:44 pm

ZyclonB написа:MAN6 предложи DHX 5.0(Coil) ,а вие?


:agree:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот ZyclonB » Съб Апр 12, 2008 3:57 pm

А може ли и да се обосновете-не за друго ами да ме просветите малко.Човек трябва да се учи докато е жив. :hypnoti:
Iron horse rider
Аватар
ZyclonB
 
Мнения: 280
Рейтинг: 1558
Регистриран на: Чет Сеп 13, 2007 1:09 pm
Местоположение: Дълбока и тъмна провинция

Мнениеот Shady™ » Съб Апр 12, 2008 4:58 pm

Coil :agree:
Specialized Riders Club !!! SEX™ = Super EXtreme TEAM
Аватар
Shady™
 
Мнения: 5229
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 7:22 pm
Местоположение: Shady Zone

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Съб Апр 12, 2008 10:52 pm

Coil се сервизира по-лесно ;)
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот MIRO A » Нед Апр 13, 2008 8:52 am

HepBeH_XaMcTep написа:Coil се сервизира по-лесно ;)


И освен това няма да се занимаваш с помпания и въздушни пружини, които поне според мен са малко ненужни. Coil си е по-добре, защото въздуха му трябва малка дупчица и е заминало налягането, докато Coil нема да се преебе толкоз лесно.
Live free or die trying
Аватар
MIRO A
 
Мнения: 777
Рейтинг: 971
Регистриран на: Вто Окт 09, 2007 5:15 pm
Местоположение: София

Мнениеот GECKO » Нед Апр 13, 2008 9:47 am

MIRO A написа:
HepBeH_XaMcTep написа:Coil се сервизира по-лесно ;)


И освен това няма да се занимаваш с помпания и въздушни пружини, които поне според мен са малко ненужни. Coil си е по-добре, защото въздуха му трябва малка дупчица и е заминало налягането, докато Coil нема да се преебе толкоз лесно.


За всеки влак си има пътниците. Въздушната пружина се представя отлично при рамки с коефициент по-малък от 3, както са RAM FR например или Yakuza Aniki/Ojiki, а новите газови амортисьори все по-добре се справят на всякакви колела. Въздуха да излезе е точно толкова лесно колкото да ти изтече амортисьора, така че това не е фактор. В сервизирането на газовия амортисьор разликата е, че има едно място повече за смазване (уплътнението на въздушната камера). Лично на мен помпането и финната нагласа на налягането според стила на ездача не е - даже е "един голям плюс" :D казвайки това обаче, и аз не бих сложил газов аморт на едноставна рамка с коефициент 3:1.
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот airborneone » Нед Апр 13, 2008 9:46 pm

MIRO A написа:
HepBeH_XaMcTep написа:Coil се сервизира по-лесно ;)


И освен това няма да се занимаваш с помпания и въздушни пружини, които поне според мен са малко ненужни. Coil си е по-добре, защото въздуха му трябва малка дупчица и е заминало налягането, докато Coil нема да се преебе толкоз лесно.


ЛЕЛЕ МАЛЕ, как съм сА прИИбал дори ни знаИх :popcorn:

п.п.
сервизиране > койл
тегло > има ли смисъл да казвам.
п.п.2
за почти 9 месеца каране фокса (5.0 еЙр) се представя отлично
т.е.Без забележки.
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот zero knowledge » Пон Апр 14, 2008 1:53 pm

Нещо, което никой не спомена е разликата в кривата на пружината. При въздушния dhx, пружината е регресивна-към-прогресивна, което най-много се усеща в средата на хода като омекване на пружината. С някои окачвания това работи добре, с други не толкова. Някои хора дори добавят по няколко мл масло в негативната камера, за да намалят тази регресивност, на други пък им харесва - въпрос и на вкус.

Друг е въпросът защо ти трябва да сменяш сегашния си шок. Искаш нещо конкретно, което той не ти го предоставя ли?
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Мнениеот bikerider » Пон Апр 14, 2008 6:40 pm

zero knowledge написа:Нещо, което никой не спомена е разликата в кривата на пружината.


То па и да бяхме споменали щеше да има една разлика... :)
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот ZyclonB » Вто Апр 15, 2008 10:01 am

Мерси пичове железни сте......Явно ще е coil-a
:beer: :beer: :beer: :beer:
Iron horse rider
Аватар
ZyclonB
 
Мнения: 280
Рейтинг: 1558
Регистриран на: Чет Сеп 13, 2007 1:09 pm
Местоположение: Дълбока и тъмна провинция

Мнениеот Newone » Вто Апр 15, 2008 4:29 pm

Около 300лв ще ти излезе да си тунинговаш сегашния шок в Англия или в САЩ при Pushindustries/TFTuned...
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


cron