Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.
Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20
До колкото знам единствената им разлика е в дизаина и в това ,че първата няма пивоти за вбреик.ЩОм ще караш с дискова спирачка значи няма значение.И 2 те не са кой знае какво така ,че няма значения коя ще избереш.
вземай xcp-то..един приятел кара с такава от доста отдавна скача кво ли не я прави...пък и като сам му карал колетот вилката си работеше перфектно като за тези пари. Пък и грам луфт няма... но небива да се прекалява с издевателствата над нея защото се чупят при короната. XCR-a доста лесно се луфти. Но всичко зависи от стила ти на каране но моя избор би бил XCP-то
Първата е добре. Мека е и си потъва до 12см. Проблема на тия вилки е рязкото връщане, което няма как да се избегне при вилки от такъв клас предполагам. За МАЛКИ скокчета ми вършеше добра работа
ХСР Поне за него ще намериш по -лесно втулки, и други резервни чаркове. За ХСR поне в момента нещо не се намират по магазините. (Ако ще я монтираш на Фрийборна и без това първо ще се разлуфти втулката на задницата му.)
Животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!