Hayes HFX-9???

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Hayes HFX-9???

Мнениеот glizo » Сря Апр 16, 2008 8:18 pm

да ви питам Hayes HFX-9 да ли са добри смисъл да ли добре спират и въобще да ли са хубави
glizo
 
Мнения: 33
Рейтинг: 980
Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 11:46 am
Местоположение: plovdiv

а

Мнениеот glizo » Сря Апр 16, 2008 8:32 pm

ако някой знае нещо моля да пише
glizo
 
Мнения: 33
Рейтинг: 980
Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 11:46 am
Местоположение: plovdiv

Мнениеот SpoileR » Сря Апр 16, 2008 8:43 pm

Хубави са докато не заоблиш болта за регулирането... :rofl:


Сега сериозно:

Аз съм много доволен...

Като за цената им може би са мааааалко по-скъпи от колкото качествени, но съм доволен.

Доста полезна е изработката им, че могат да се ползва едно лостче и за предно и за задно, без да влиза въздух поради обръщането му...

А до вентилация иначе....спират спират, и по- някое време спират да спират :D

За Умерено-Ненормално каране са добре...


За бавни скорости нямат грешка......коват на място. :agree:

За спускане по Боровец пистите...няма да станат...
Последна промяна SpoileR на Сря Апр 16, 2008 8:45 pm, променена общо 1 път
Страх ме е от СТРЪМНОТО...
Аватар
SpoileR
 
Мнения: 4240
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 22, 2006 4:10 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот bikerider » Сря Апр 16, 2008 8:45 pm

SpoileR написа:Хубави са докато не заоблиш болта за регулирането... :rofl:


:D
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

а

Мнениеот glizo » Сря Апр 16, 2008 8:58 pm

добре ок мерси
glizo
 
Мнения: 33
Рейтинг: 980
Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 11:46 am
Местоположение: plovdiv

Мнениеот (•̪●) » Сря Апр 16, 2008 8:59 pm

SpoileR написа:За Умерено-Ненормално каране са добре...

Подкрепям :agree:
SYNDICATE BOURGAS
Аватар
(•̪●)
 
Мнения: 123
Рейтинг: 1502
Регистриран на: Чет Мар 13, 2008 7:43 pm
Местоположение: Варна и Бургас

Мнениеот Ozzie » Сря Апр 16, 2008 9:06 pm

@glizo
Ще те помоля:
1. Да ползваш бутона "Edit"
2. Да си оправиш заглавието на темата.
Докато все още имаш време и не искаш темата да отиде в коша.
Такива "да попитам нещо" не минават за заглавие на тема.
:agree:
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот axelmax » Сря Апр 16, 2008 9:13 pm

авид j5 и забравяш за спирачка :agree:
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот Alpina » Сря Апр 16, 2008 9:13 pm

SpoileR написа:...без да влиза въздух поради обръщането му...


На коя спирачка влиза въздух, като обърнеш лоста?
Т.е. разбирам го така, че ако обърнеш колелото според думите ти има такива :dunno:
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот SpoileR » Чет Апр 17, 2008 7:47 am

Alpina написа:
SpoileR написа:...без да влиза въздух поради обръщането му...


На коя спирачка влиза въздух, като обърнеш лоста?
Т.е. разбирам го така, че ако обърнеш колелото според думите ти има такива :dunno:


Някои шиманота на които резервоарчето им е отгоре. Примерно като вдигнеш предна гума и налапват по малко по малко щото...там ...де да знам що... накланя течността от денивелацията и просмуква откъмто отгоре... :D

Много такива случаи съм виждал точно при вдигане на гума, но не изключвам варианта всички да са били прецакани или не-добре обезвъздушени по дифолт... може и да бъркам, но мисля че тия с външното казанче си просмукват :) Пък ако решиш да я смениш от предна на задна и направо надолу да дойде, не знам какво става :D Може и нищо да не става :)
Страх ме е от СТРЪМНОТО...
Аватар
SpoileR
 
Мнения: 4240
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 22, 2006 4:10 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот Alpina » Чет Апр 17, 2008 8:14 am

Принципно няма логика, това да стане, ако системата не пропуска от към буталата на спирачката (а тогава щеше да има по-голям проблем)
и ако е била обезвъздушена и напълнена, както трябва.

Е ако го обърнеш и почнеш да напомпваш, предполагам, че може и да успееш да го постигнеш и със добре обслужена.

Но като цяло, това не би трябвало да се случва.
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот flex » Чет Апр 17, 2008 9:29 am

Доста често си обръщам колелото наобратно за пръскане с разни спрейчета по триещите части или почистване. Не съм забелязал след като го обърна в нормално положение да има промяна в усещането на спирачното лостче или в качеството на спиране и си мисля че това са разни митове.
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Мнениеот SpoileR » Чет Апр 17, 2008 9:47 am

flex написа:Доста често си обръщам колелото наобратно за пръскане с разни спрейчета по триещите части или почистване. Не съм забелязал след като го обърна в нормално положение да има промяна в усещането на спирачното лостче или в качеството на спиране и си мисля че това са разни митове.


Да, но въпроса е докато караш и стискаш здраво да е обърнато или под ъгъл, а не просто да го обърнеш и оп- въздух :D

И въпреки това- да, може и да са митове :)
Страх ме е от СТРЪМНОТО...
Аватар
SpoileR
 
Мнения: 4240
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 22, 2006 4:10 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот flex » Чет Апр 17, 2008 9:59 am

Извинявам се за :offtopic:

SpoileR написа:... докато караш и стискаш здраво да е обърнато или под ъгъл ....


При стръмен наклон позицията на лоста е различна от тази на равно, също никакви грижи, ако е обърнат самия лост вече си говорим за неправилен монтаж.
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Мнениеот zozo » Чет Апр 17, 2008 7:33 pm

Нали това е хидравлична система бе. Както и до го въртиш не би трябвало да засмуква въздух. :dunno: :confused:
zozo
 
Мнения: 102
Рейтинг: 1353
Регистриран на: Вто Дек 28, 2004 2:39 pm
Местоположение: София

.......

Мнениеот novak_vip » Чет Апр 17, 2008 11:35 pm

ползвам такава спирачка от пред и съм много доволен. не спускам /няма къде/ но ..... смятам че това е един добър избор. за това как спира .... колкото стиснеш лоста толкова спира !!!! ако прекалиш .... трябва да се замислиш за последствията ;).
Аватар
novak_vip
 
Мнения: 70
Рейтинг: 997
Регистриран на: Пон Фев 25, 2008 11:38 am

Re: .......

Мнениеот bikerider » Пет Апр 18, 2008 7:00 am

Трудно е да прекалиш с тази спирачка. Опитай да дадеш мнение, след като си карал друга. Навремето и аз мислех, че Хейс Mag са върха, докато не пробвах нещо друго.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот kotka12 » Пет Апр 18, 2008 7:03 am

:agree:
чувствах недостиг на спирачна сила /при моето тегло от 104 килограма/
при 203/203
мисля, че съобразена с теглото на ездача не е лош избор
за по-непретенциозен карач
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот SpoileR » Пет Апр 18, 2008 7:29 am

kotka12 написа::agree:
чувствах недостиг на спирачна сила /при моето тегло от 104 килограма/
при 203/203
мисля, че съобразена с теглото на ездача не е лош избор
за по-непретенциозен карач


именно :agree:

Аз съм някъде малко повече от половината на тебе :D и не съм чак толкова недоволен :) При мен си спира прилично (под прилично нямам предвид THE BEST, NO1 и тн...)
:)
Страх ме е от СТРЪМНОТО...
Аватар
SpoileR
 
Мнения: 4240
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 22, 2006 4:10 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

..

Мнениеот novak_vip » Пет Апр 18, 2008 12:44 pm

казвам какво виждам аз. хидравлична спирачка съм карал хейса и деоре 535 и двете с 203мм ротор. имал съм честа с 160мм ротор на механична "гаторбрейк" да скъсам ботуша от екстремно спиране на джила Т5 и .... не смятате ли че ако караш преден амортисиор от по долен клас ще трябва да се съобразиш и с него ???? аз лично не виждам смисъл да си купиш един густав м /например/ да го сложиш на едно вулкано /например/ и да счупиш днм-а !!!!! поправете ме ако греша . щом човека задава въпрос за спирачка която не е номер едно .... каква ли предница ще кара !!!?!?!?
Аватар
novak_vip
 
Мнения: 70
Рейтинг: 997
Регистриран на: Пон Фев 25, 2008 11:38 am

Мнениеот kotka12 » Пет Апр 18, 2008 12:56 pm

на въпрос като неговия
мисля, че отговорите са повече от пълни, точни и ясни
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора


Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 351 госта


cron