Duncon pitbull или RAM HT2

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Duncon pitbull или RAM HT2

Мнениеот taurus13 » Чет Май 22, 2008 9:12 am

Здравейте, имам чудене и не мога да взема решение. Значи аз съм към 178см и тежа 92 кг. Сега имам един Драг Експерт 20" рамка. Карам доста XC, но все повече се мятам на FR и рамката взе да ми идва височка. Първо мислех да си правя 2-ро колело с ниска рамка, но пък каранията ми са доста комбинирани(с изключение на тия под сопотския лифт) и се замислям за няква комбинация дето да става и за двете. И така загледах се в тая полска рамка Duncon pitbull, която клони повече към FR i 4X и която изглежда доста здрава и за надолу ще става дори за DH, но идва ниска за друго. От друга страна гледам че бая народ кара HT2 душмански по баирите, та си мисля, дали тя не е компромисната рамка. Като сравнявам геометрията на двете рамки, виждам че 16" питбулл го докарва по размери (с подходящо колче за седалката) до 17", а по някои размери дори до 19" HT2. (междуосово разстояние)
Та какво бихте казали вие по въпроса - да си запазя Drag Expert а за XC и да си направя едно FR колело на база DC Pitbull и да мисля винаги с кое колело ще ми е по-добре (без Сопот - там нямя съмнение) или да заменя всичко това с едно по AM колело с 19" HT2.
Незнам защо, ама си държа на твърдаците.
Аватар
taurus13
 
Мнения: 5727
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Дек 17, 2007 10:07 am

Мнениеот vatakov » Пет Май 23, 2008 7:55 pm

Здравей!

И аз си задвах този въпос (става ли едно колело едновремено за ХС и FR)

Най-добрият вариант е две специализирани колела ;)

Ако си направиш колело с 16" рамка "Pitbull" (дори и с рамка NS Bitch например) ще можеш и да въртиш при по къси маршрути (освен с NS Bitch) а като дойде нанадолната част ще летиш :D или се качваш с лифта до Голи връх и ....... :crazy: :crazy: :D изключваш връзката с главния мозък.
С Драг Експерт-а ще можеш да правиш дълги преходи и да си се спускаш в рамките на ХС-то (ти си знаеш най-добре).

Ако избереш рам НТ2 17" с компоненти ориентирани м/у АМ и FR, ще имаш по-добро за "нанадолните терени" колело от сегашният ти 20" Експерт но нито толкова добро колкото Експерт-а за ктерене нито колкото Pitbull-ла (да речем че тази ще е агро рамката) за нанадолу.

Това е моето лично мнение, но си помисли ако ще правиш второ колело то по-добре да бъде насочено към FR твърдак.

Дано съм ти бил от полза. :)
Продавам: Рамка за dual slalom/4X; Педали Azonic Accelerator
Аватар
vatakov
 
Мнения: 209
Рейтинг: 1765
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2007 3:43 pm
Местоположение: София

Мнениеот ACID BURN » Съб Май 24, 2008 6:49 pm

vatakov написа:Здравей!

И аз си задвах този въпос (става ли едно колело едновремено за ХС и FR)

Най-добрият вариант е две специализирани колела ;)

Ако си направиш колело с 16" рамка "Pitbull" (дори и с рамка NS Bitch например) ще можеш и да въртиш при по къси маршрути (освен с NS Bitch) а като дойде нанадолната част ще летиш :D или се качваш с лифта до Голи връх и ....... :crazy: :crazy: :D изключваш връзката с главния мозък.
С Драг Експерт-а ще можеш да правиш дълги преходи и да си се спускаш в рамките на ХС-то (ти си знаеш най-добре).

Ако избереш рам НТ2 17" с компоненти ориентирани м/у АМ и FR, ще имаш по-добро за "нанадолните терени" колело от сегашният ти 20" Експерт но нито толкова добро колкото Експерт-а за ктерене нито колкото Pitbull-ла (да речем че тази ще е агро рамката) за нанадолу.

Това е моето лично мнение, но си помисли ако ще правиш второ колело то по-добре да бъде насочено към FR твърдак.

Дано съм ти бил от полза. :)


Това, което казваш за Рам-а не е вярно, Васе!Защото ХТ 2 е много здрава рамка!И много лека!С едно движение сейнт или там някво срамско движение ще стане супер..
и няква вилка с 13-14 см ход супер ще стане!Въпроса е, че всичко зависи от карача, който кара колелото!Защото на мен ми е лесно нагоре и бих си сложил едни 2.35 гуми и големи ротори и дългоходова вилка, за да ми е сигурно надолу и забавно.....Иначе е вярно това, което казваш за колелата.Най-добре да си правиш специлизирано колело за това, което караш....
Аватар
ACID BURN
 
Мнения: 1267
Рейтинг: 1820
Регистриран на: Вто Май 01, 2007 1:03 pm
Местоположение: София,България

Мнениеот taurus13 » Съб Май 24, 2008 8:29 pm

А, мерси за мненията - то и аз клоня към варианта за второ колело...не че един АМ ще ме озори нагоре(аз съм си от тия дето въртят с особена злоба нагоре), но като свикнеш на елегантното усещане на едно XC колело и някак не ти се иска повече да караш компромисно колело.
От друга страна ми е ясно че колкото повече почвам да се увличам по FR, толкова по ще ми "отеснява" едно високо АМ колело. Пък и имам къща близо до Сопот, а там терена си много хард и си трябва ниска рамка. Проблема е, че съм свикнал съм да карам по-дълга рамка, а дължината върви в комплект с височината. Дългите рамки ме правят по стабилен и при скорост и на място - незнам как е при други хора, но аз така се чуствам.
Аватар
taurus13
 
Мнения: 5727
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Дек 17, 2007 10:07 am

Мнениеот ACID BURN » Съб Май 24, 2008 8:38 pm

taurus13 написа:А, мерси за мненията - то и аз клоня към варианта за второ колело...не че един АМ ще ме озори нагоре(аз съм си от тия дето въртят с особена злоба нагоре), но като свикнеш на елегантното усещане на едно XC колело и някак не ти се иска повече да караш компромисно колело.
От друга страна ми е ясно че колкото повече почвам да се увличам по FR, толкова по ще ми "отеснява" едно високо АМ колело. Пък и имам къща близо до Сопот, а там терена си много хард и си трябва ниска рамка. Проблема е, че съм свикнал съм да карам по-дълга рамка, а дължината върви в комплект с височината. Дългите рамки ме правят по стабилен и при скорост и на място - незнам как е при други хора, но аз така се чуствам.


Е не мисля, че с дълга рамка си много не стабилен.Да, с ниска е много по-добре, но РАМ АМ се справя много добре, а аз съм карал моделите им от 2005 година, който са извънземни!Представям си какви ще са новите.Не мисля, че с ХЦ колело(твърдак) ще бъде много различно от примерно няква мекица АМ и ще се обоснова.След много километри твърдата рамка има недостатъка да рита, тя си рита и когато малко километри си изминал, но след яко километри е неприятно, особено като катериш и ти разваля темпото.Мисля, че мека рамка е по-добре за ХЦ.А пък АМ-а е супер брутален надолу!Пък като гледам от написаното от теб няма да имаш проблем да караш с още 500 грама(примерно).Ти решавай и двата случая няма да сбъркаш!
Аватар
ACID BURN
 
Мнения: 1267
Рейтинг: 1820
Регистриран на: Вто Май 01, 2007 1:03 pm
Местоположение: София,България

Мнениеот vatakov » Съб Май 24, 2008 8:50 pm

@ACID BURN
Съгласен съм с теб за НТ 2-ката, тя е здрава и лека рамка но не е предназначена за дропове и тем подобни елементи от FR.

@taurus13

Най-добре се насочи към специализирана рамка за FR и геометрията ще е подходяща за това. И аз скоро ще си купувам рамка за аграрене и реших като се взима нещо да е по предназначение.

Успех с избора.

@ACID BURN ; taurus13 :beer:

Едит:ACID BURN По-добре е да имаш две колела от колкото един АМ който не е никак лош но при полпжение, че ще кара FR колелото предимно надолу, не виждам смисъл да говориме за катерене. Особено при наличието на лифта в Сопот. А и иска твърдак ;)
Продавам: Рамка за dual slalom/4X; Педали Azonic Accelerator
Аватар
vatakov
 
Мнения: 209
Рейтинг: 1765
Регистриран на: Сря Сеп 12, 2007 3:43 pm
Местоположение: София

Мнениеот ACID BURN » Съб Май 24, 2008 9:40 pm

vatakov написа:Едит:ACID BURN По-добре е да имаш две колела от колкото един АМ който не е никак лош но при полпжение, че ще кара FR колелото предимно надолу, не виждам смисъл да говориме за катерене. Особено при наличието на лифта в Сопот. А и иска твърдак ;)


Даа бе и аз това казах....
Аватар
ACID BURN
 
Мнения: 1267
Рейтинг: 1820
Регистриран на: Вто Май 01, 2007 1:03 pm
Местоположение: София,България

Мнениеот Pr3d4t0R » Пон Май 26, 2008 12:15 am

НТ2ката е компромис, нито е подходяща за катерене (поне на мен не мие удобна), нито е предвидена за по-екстремно спускане от колкото ХС. За това бих те посъветвал да си вземеш нисък твърдак и да го караш предимно надолу и да оставиш Експерта за маршрути с въртене.

Естествено има и друг вариянт - да си внесеш висок клас твърда рамка от чужбина, на която да сложиш многоходова вилка и също така да е достатъчно подходяща за катерене, като за целта разгледай чуждестраните on-line магазини :)
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4056
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Мнениеот Вилката » Пон Май 26, 2008 10:12 am

Всичко е до пари, които би отделил! Вариантът с едно колело е по-нискобюджетният, а този с 2 колела е по-хубавият!

Pr3d4t0R написа:НТ2ката е компромис, нито е подходяща за катерене (поне на мен не мие удобна), нито е предвидена за по-екстремно спускане от колкото ХС. За това бих те посъветвал да си вземеш нисък твърдак и да го караш предимно надолу и да оставиш Експерта за маршрути с въртене.

Не съм съгласен, и в гаранцията на НТ2 разрешават и лек АМ, и конструкцията му издърж по-тежки удари. А за катерене... в стандартната комплектовка е по-скоро за катерене (дълга лапа, ниска вилка).
Ако решиш да правиш един мултифункционален байк с рамка НТ 2, сложи по-къса(40-60 мм) лапа, вилка с менещ се ход (90-130 мм) и по-голям ротор отпред (185 мм). Другото го оставяш като стандартния НТ2 build kit.
Аватар
Вилката
 
Мнения: 944
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юни 20, 2007 3:21 pm


Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта