
KirilizatoR-a написа:но незнам дали хидравликата на модел 2007 също е HSCV

M1010X написа:Истината при zocchi е RC2(X) и RC3.

KirilizatoR-a написа:PL/C/R ?

KirilizatoR-a написа:След подробното обяснение на "URNEST" за което му благодаря, разбрах какви са разликите при хидравликите на Marzocchi.Държа си на Marzocchi-то и го предпочитам пред Boxxer Race (и за пореден път казвам, че и боксера е добра вилка, но просто е въпрос на предпочитания). Marzocchi-то ми се струва старо, но арно. Мисля, че има много хора които са карали (все пак е от 2005г.) така че, ако могат нека споделят впечатленията си.
@URNEST
Несъм нито аматъор, нито някое про. Смятам се за що-годе напреднал "карач" (въпреки, че имам още да напредвам), но нищо повече. Просто искам да се насладя повече на удоволствието в планината и да карам по-свободно (да скачам, където се наложи без да се притеснявам за вилката/колелото и дори за здравето си). Живот и здраве, ако сглобя колелото по-бързо да дойда и на Сопот.
И все пак нека хората които притежават Marzocchi 888 RC да споделят впечатленията си относно вилката или е малко поостаряла
M1010X написа:@bikerider - бъркам ли?
Пък и в случая и ти си пристрастен - май караш с hscv
KirilizatoR-a написа:И все пак нека хората които притежават Marzocchi 888 RC да споделят впечатленията си относно вилката или е малко поостаряла
mite_pascoff написа:KirilizatoR-a написа:И все пак нека хората които притежават Marzocchi 888 RC да споделят впечатленията си относно вилката или е малко поостаряла
Аз карам 66RC 2005 година, която е на практика 888RC но еднокоронна, със същата хидравлика HSCV и в двата крака. Настройката за ребаунд-а работи както се очаква но настройката за компресията - не. Поне аз не намирам разлика между минималната и максималната стойност. Относно работата - не спайква а напротив - обира неравностите много добре при висока скорост. Така наречения Preload се настройва с помпане на въздух в двата крака, така може да си нстроиш вилката според килограмите и начина на каране. За скокове и дропове - ще кажа само, че ме е спасявала не веднъж от грешни приземявания на предна гумаНедостатък на вилката е голямото разстояние между оста и короната (axle to crown), което ти вдига повече преденицата от останалите вилки на пазара. Трябва да внимаваш на каква рамка е слагаш. Този проблем го няма при моделите след 2005 година. Ако имаш конкретни въпроси, питай

walkman написа:това за мен е настройка за дроп, да не се дъни вилката от някакъв малак дроп.
bikerider написа:walkman написа:това за мен е настройка за дроп, да не се дъни вилката от някакъв малак дроп.
"KirilizatoR-a"Ами разполагам с бюджет от 3500лв.
URNEST написа:"KirilizatoR-a"Ами разполагам с бюджет от 3500лв.
С тези пари според мен гледай оферти за цели колела. Излиза много по на сметка и ще бъде с по-добри части отколкото да ги събираш по отделно.
Един Ram DHX по-евтиния вариант бих казал че ще ти е перфектен. Освен това следи и чуждестранните онлайн магазини и пинкбайк там също има добри оферти за цели колела.

walkman написа:bikerider написа:walkman написа:това за мен е настройка за дроп, да не се дъни вилката от някакъв малак дроп.
За мен НЕ за ТЕБ
bikerider написа:@KirilizatoR-a: добронамерен съвет - не прави компромиси с желанията си, ако трябва изчакай малко но пипни като хората
От личен опит - кефа е двайсе пъти по-голям...

KirilizatoR-a написа:И също така ми се иска да спестя малко от шок.


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта