66 RC2 ETA 2007

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

66 RC2 ETA 2007

Мнениеот kotka12 » Сря Юли 30, 2008 11:53 am

въпросната вилка има в долния отвор на стержена
някакъв преходник /или нещо такова/
най-вероятно за монтиране на калник
на мен обачи ми трябва да го махна
за да избия пеперудката
имате ли идея това чудо дали е на резба
или се вкарва директно???
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Сря Юли 30, 2008 12:01 pm

не става въпрос за преходник;
стержена е по-дебел при короната;
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот kotka12 » Сря Юли 30, 2008 12:02 pm

искаш да кажеш
че това е НЕРАЗДЕЛНА част от стержена???
и как се слага хедлок тогава???
навива се директно в това нещо ли????
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Сря Юли 30, 2008 12:08 pm

kotka12 написа:искаш да кажеш
че това е НЕРАЗДЕЛНА част от стержена???
и как се слага хедлок тогава???
навива се директно в това нещо ли????


Хм... при мен подобен "накрайник" нямаше, но вътрешния диаметър на стержена при короната е достатъчно малък, за да не можеш да сложиш стандартен хедлок;
можеш да проваш с hope head doctor
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот codename47 » Сря Юли 30, 2008 3:13 pm

даа, тогава ще трябва да сгънеш "крилата" на пеперудката за да я измъкнеш..
пп. може би може да подпъхнеш под тях 4 алуминиеви ленти и така цялата конструкция да я изтеглиш нагоре плъзгайки я на лентите.
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Мнениеот mirelay » Сря Юли 30, 2008 3:55 pm

И Фокса е така.Предполагам и повечето алуминиеви стержени.
Аватар
mirelay
 
Мнения: 250
Рейтинг: 1881
Регистриран на: Нед Сеп 04, 2005 7:52 pm

Мнениеот Capoeira » Сря Юли 30, 2008 7:32 pm

Предположения та са верни и на мойто All Mountain 2 е така, аз съм махал пеперудката на едно Duro с нейното разрязване вътре в стержена с малка пиличка и малко старателно изпилване.
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Мнениеот Pirate » Чет Юли 31, 2008 8:39 am

Ако ви се вижда по-лесно може и стержена да се захване /с подлагане евентуално на нещо дървено/ в менгеме и след това дасе разпробие с бормашина централната втулка на пеперудката кадето е резбата. Без тази втулка лесно ще се свият крилцата на пеперудката и ще се извади. И при мойта Tora ми е направило впечатление, че ще трябват повече усилия и внимание за изкарването на пеперудката от алуминевия стержен в случай на нужда.
Аватар
Pirate
 
Мнения: 244
Рейтинг: 1777
Регистриран на: Сря Авг 01, 2007 9:36 pm
Местоположение: София


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта