късо или дълго рамо....

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

късо или дълго рамо....

Мнениеот barbarossa » Пет Ное 19, 2004 9:08 pm

ще ми обясни ли някой каква е разликата при задните депласьори с дълго и късо рамо? че съм решил да си взема едно деоре ама се чудя с дълго или късо рамо??? какво толкова е различното:crazy2:
Аватар
barbarossa
 
Мнения: 321
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Май 04, 2003 10:17 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот reaper » Пет Ное 19, 2004 9:50 pm

[quote="barbarossa"]

ще ми обясни ли някой каква е разликата при задните депласьори с дълго и късо рамо? че съм решил да си взема едно деоре ама се чудя с дълго или късо рамо??? какво толкова е различното:crazy2:
[/quote]

ами аз мисля, че разлика няма, само за трайл знам, че е по-добре да е скъсо, за да не се удари. но мисля, че няма разлика, кой знае какква, при работата и качеството.
Follow the Reaper
пишете на кирилица!
reaper
 
Мнения: 277
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Окт 17, 2004 1:46 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот axelmax » Пет Ное 19, 2004 10:18 pm

ami vzemi si kaso posle po lesno ste go prodadesh ,ako nqma razzlika v rabotata ,v polza na dalgoto i ti nereshish drugo
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот KiZZo » Пет Ное 19, 2004 10:52 pm

Разликата е в капацитета им - т.е. сбора от най-големите зъбчатки отпред и отзад минус сбора от най-малките. Възможно е с късо рамо да не можеш да използваш всички комбинации, но тези които няма да ги имаш май и без това не са много препоръчителни. С късо рамо още не съм карал, но поне от това, което съм чел плюсовете му са, че превключва малко по-добре и има по-малък шанс да го треснеш.
KiZZo
 
Мнения: 498
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Вто Окт 22, 2002 1:43 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот mih » Нед Ное 21, 2004 12:10 pm

аз карам четвърта година с ХТ с късо рамо (самият дерейльор е на около 8-10 години!!!) и съм повече от доволен, намирам го за доста прецизен, просто отвреме-навреме го пръскаш и т'ва му е цялата поддръжка :thumbu:
спускането не ми е първа страст, но от спускачи съм чувал, че де факто си качва на малките венци нормално като този с дългото рамо, но се удря по-рядко, даже един пич ми го искаше да го купи. пък и ако цената на по-рядкото трошене е да "добавяш" по едно натискане в повече с палеца при превключване на първия венец отзад, за мен лично това последното не е толкова важно... мисля, че с късо си е по-добре, освен ако не си с 9-ка отзад, тогава не знам дали ще се справя с най-големия венец отзад. :dunno:
но все пак не мога да бъда абсолютно убеден в думите си, защото нито съм карал XT с дълго рамо, нито съм спускал активно с моето.
Революция в главата!
Аватар
mih
 
Мнения: 2759
Рейтинг: 1897
Регистриран на: Чет Юни 26, 2003 11:08 am
Местоположение: MontReality, Canada

Мнениеот barbarossa » Нед Ное 21, 2004 12:23 pm

ами аз съм с деветка и искам да си включвам на всички зъбчатки щото ги ползвам еднакво...:P
Аватар
barbarossa
 
Мнения: 321
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Май 04, 2003 10:17 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот axelmax » Нед Ное 21, 2004 1:32 pm

[quote="mih"]

аз карам четвърта година с ХТ с късо рамо (самият дерейльор е на около 8-10 години!!!) и съм повече от доволен, намирам го за доста прецизен, просто отвреме-навреме го пръскаш и т'ва му е цялата поддръжка :thumbu:
спускането не ми е първа страст, но от спускачи съм чувал, че де факто си качва на малките венци нормално като този с дългото рамо, но се удря по-рядко, даже един пич ми го искаше да го купи. пък и ако цената на по-рядкото трошене е да "добавяш" по едно натискане в повече с палеца при превключване на първия венец отзад, за мен лично това последното не е толкова важно... мисля, че с късо си е по-добре, освен ако не си с 9-ка отзад, тогава не знам дали ще се справя с най-големия венец отзад. :dunno:
но все пак не мога да бъда абсолютно убеден в думите си, защото нито съм карал XT с дълго рамо, нито съм спускал активно с моето.
[/quote]

къде и скакво праскаш ,щоъто според мен сас спреи е супер ,не тоцхно и намазнаш целия оптегч ,а после и мрасотията като се полепи стабжа страшно
"У планину се раджаю ора, а у полье тикве"
Аватар
axelmax
 
Мнения: 7120
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Сря Юли 23, 2003 9:09 pm
Местоположение: Столицата

Мнениеот jivkonik » Нед Ное 21, 2004 5:30 pm

[quote="barbarossa"]

ами аз съм с деветка и искам да си включвам на всички зъбчатки щото ги ползвам еднакво...:P
[/quote]

Аз скоро от ДЕОРЕ с дълго рамо минах на XTR с късо. При комбинация венци най-малък отпред - най-малък отзад (изродска и не използнана на практика) не можеше да опъне веригата и правеше корем. Иначе работеше в по-нормалните комбинации без ядове. Е върнах се към Деорето след седмица, но по други причини.
Инак съм с 9-тка отзад, отпед с 3 венеца, най-големия 44 зъба.
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот Ozzie » Пон Ное 22, 2004 6:05 pm

С дерайлоьор с по-дълго рамо имаш шанс да използваш повече предавки. The choice is yours! ;)
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта