Вилка

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Вилка

Мнениеот me4oce » Чет Авг 21, 2008 4:59 pm

Мисля да правя една простотия и искам да се допитам до вас.Ще стане ли здраво ако от вилка овър саиз отрежа стержена и й сложа друг със размер на нормал саиз.Ако някой е правил такава работа да сподели(може и снимков материал) начина или даваите идей дали ще стане или не.
Ако такава тема съществува моля да ме насочите на там ;) :agree:
Аватар
me4oce
 
Мнения: 136
Рейтинг: 1003
Регистриран на: Чет Авг 07, 2008 10:52 pm

Мнениеот Alpina » Чет Авг 21, 2008 5:05 pm

Не, както и всеки твой опит да правиш нещо по стержена!!!

Абе как ви идват тези идеи?
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот NovemberCharlie » Чет Авг 21, 2008 5:09 pm

Alpina написа:Абе как ви идват тези идеи?
Подозирам, че хормоните им са виновни :)
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот Admin » Чет Авг 21, 2008 5:19 pm

Не се занимавай с подобни неща, които могат да са опасни за здравето ти!
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот vpravov » Чет Авг 21, 2008 5:56 pm

В интерес на истината преди доста години (поне 10) направихме такова нещо на някакво RST (хубаво за времето си) със стоманен стержен. Резултатът беше успешен и брат ми я кара 4-5 години (чисто XC) докато не си смени и рамката и вилката. Вилката и до ден днешен даже кисне някъде в мазето.

Само че:

1.Вътрешния диаметър на стержена беше с около пет микрона по малък от нормалсайза и съотвено само го отрязахме и го ползвахме за втулка.

2.Нормалсайз стержен взехме от хром-молибденова твърда вилка Tange.

3.RST-то имаше и допълнителен винт за задържане на стержена, който премина и през двата стержена.

4.За допълнителна сигурност след монтирането на нормалсайз стержена го заварихме за втулката от долната страна при батето Юлиан.

Въпреки това ,не препоръчвам такъв вариант. Ако вилката е хубава само язък, че я съсипва човек. Ако пък е скапана - мисля че до ден днешен може директо да се купи някоя евтина вилка за нормалсайз. Отделно,че монолитния стержен е по-здрав и човек по-спокойно може да се отпусне да кара по-грубо.
Аватар
vpravov
 
Мнения: 1278
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 09, 2005 8:51 am
Местоположение: София


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта