Нужен ми е съвет в избора на предна светлина.

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Нужен ми е съвет в избора на предна светлина.

Мнениеот matani » Пет Окт 10, 2008 7:35 pm

Здравейте на всички!

Предстои ми покупка на предна светлина за моето мило колОло, но малко ми стана каша из главата от хилядите модели .. едни хвалени, други оплювани..трети прекалено скъпи.

В крайна сметка се спрях на следните две, но се чудя ако някой има преки впечатления .. или е предубеден в качествата им:

1. Princeton Tec Yukon Extreme Light Xenon:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=120266355572&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=002

2. Princeton Tec Corona Extreme:

http://www.brightguy.com/products/Princeton_Tec_Corona_Extreme_BIKE_Light.php


Всички мнения са добре дошли, благодаря предварително :beer:
matani
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Авг 28, 2007 2:43 pm

Мнениеот skiman » Пет Окт 10, 2008 8:58 pm

А вмсто да си кичиш колелото с разни неща, защо не помислиш за един челник? Предимствата му поне според мен са много повече от фар на кормилото.
Човек не спира да си играе защото остарява, а остарява защото е спрял да си играе.
Аватар
skiman
 
Мнения: 1482
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Дек 31, 2004 9:12 am
Местоположение: София

Мнениеот Bikersteam » Пет Окт 10, 2008 9:01 pm

първият определено с тази ксенонова лампа ще свети по силно от вторият..за не кажа и от доста други фарове от други марки... друг е въпросът дали за колоездач е безопасно да кара с толкова силен фар.. то кола със ксенон която фаровете са и далеч по ниско от кормилото ти бих казал че заслепява доста.... а да на говорим за някой джип с фарове на нивото на този на кормилото ти как ти разказва играта.... пък и не смятам че ще се движиш с толкова висока скорост че чак да прибягваш до толкова силна светлина... има доста модели на Sigma sport и Cateye които също бих казал че макар с лампи с нажежаема жичка пак си вършат доста добре работата и са доста добри! Пък и макар че се случва рядко де но ако ти изгори ксенонова крушка е далеч по скъпо да я замениш отколокото да си вземеш една обикновенна.. да не говорим че и при ксенона има електроники които допълнително усложняват нещата...в доста магазини имат налични фарове и съм почти сигурен че ще може да ти пуснат даден фар да видиш за какво става въпрос! Все пак нека се изкаже някой който има конкретни впечатления от даден продукт!
Седят си две бълхи, мечтаят си:
- А като забогатеeм, ще се купим куче!
Аватар
Bikersteam
 
Мнения: 81
Рейтинг: 1405
Регистриран на: Пон Юни 09, 2008 11:30 pm
Местоположение: Sofia City

Мнениеот matani » Пет Окт 10, 2008 9:26 pm

@skiman: В интерес на истината и двата избора, които съм упоменал могат да се носят на главата, тъй че да .. прав си, може би ще е по-удобно.

@Bikersteam: Именно поради тази причина съм леко по-склонен към Coronа-та, все пак е само с LED-ове .. като главно опасението ми е дали ще бъде достатъчна светлината. Ако не се лъжа пишат го 35 лумена, нооо нямам идея това достатъчно ли е :)
matani
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Авг 28, 2007 2:43 pm

Мнениеот outfaced » Пет Окт 10, 2008 9:41 pm

a тая светлина за какво каране ти е ... :dunno:
да са прибираме вечер в града с нея или за сериозни нощтни преживявания в гората

Bikersteam, дали е LED, xenon или халоген има значение, но не това, което определя хубавината на един фар ... и калпави и хубави има от всички сортове
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот novice » Пет Окт 10, 2008 10:05 pm

Колега, карам с ето това:
http://screambikes.eu/product_info.php? ... ts_id=1111
С 5 АА батерии е и в зависимост от това колко милиамперчаса са батериите(моите са 1300 и държи около 4-5 часа с тях - 4 дни по 1 час и нещо на ден), може да имаш различно време между зарежданията. Ако вземеш по-мощни батерии може да ти държи до 8 часа, според упътването. Много е мощен и икономичен. Свети като скутер и немалко пъти ме бъркат с такъв и ми дават предимство. Препоръчвам ти го!
Аватар
novice
 
Мнения: 1021
Рейтинг: 1960
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 9:54 pm
Местоположение: Bulgaria, SF

Мнениеот matani » Пет Окт 10, 2008 11:21 pm

@outfaced: За градско каране най-вече :popcorn:

@novice: И аз го зяпах този да си призная, та май ще го взема щом казваш, че е ок.

Благодаря на всички за отзивчивостта! :beer:
matani
 
Мнения: 6
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Вто Авг 28, 2007 2:43 pm

Мнениеот nikoto » Пон Окт 13, 2008 3:36 pm

аз съм фен на Petzl и с ето този челник се оправям перфектно във всякакви ситуации...
http://stenata.com/?itemID=1798&groupID=&categoryID=112&brandID=&start=&max=20&order=&direction=&search_submit=&search_word=
Oко за око, паста за зъби!!!
Аватар
nikoto
 
Мнения: 94
Рейтинг: 1225
Регистриран на: Вто Сеп 21, 2004 5:42 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот jd » Пон Окт 13, 2008 4:07 pm

skiman написа:А вмсто да си кичиш колелото с разни неща, защо не помислиш за един челник? Предимствата му поне според мен са много повече от фар на кормилото.


:nono: Не на всяка каска става всеки челник. Аз лично предпочитам фаровете (особено за градски изпълнения), защото например на челядинката ми челника не може да се закрепи по никакъв нормален начин. Така, челника трябваше да го нося под козирката на каската - нещо, което освен че е супер неудобно и ти намалява видимостта, което от своя страна си е опасно само по себе си.
Изображение
Аватар
jd
 
Мнения: 1721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 25, 2008 2:50 pm
Местоположение: София

Мнениеот Вилката » Пон Окт 13, 2008 4:26 pm

Важно е да е със светодиоди задари понижения разход на енергия при сравнително добро светене. По мой опит 3-4 диода във фара стигат. Такъв фар обикновено е с 3 бр ААА батерийки, което го прави много лек. Препоръчвам да се отделя от скобата за кормилото без инструменти, за да не караш с него, когато не ти трябва, а скобата да си стои. Внимавай и за диаметъра на кормилото (25 или 32 мм) и на скобата на фара.
Аватар
Вилката
 
Мнения: 944
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юни 20, 2007 3:21 pm

Мнениеот skiman » Пон Окт 13, 2008 4:30 pm

jd написа: :nono: Не на всяка каска става всеки челник. Аз лично предпочитам фаровете (особено за градски изпълнения), защото например на челядинката ми челника не може да се закрепи по никакъв нормален начин. Така, челника трябваше да го нося под козирката на каската - нещо, което освен че е супер неудобно и ти намалява видимостта, което от своя страна си е опасно само по себе си.

Че кой казва да се носи челника ВЪРХУ каската :dunno:
Аз моят го нося на челото. И слагам каската отгоре. Така няма възможност и да падне. :dunno: Имам 3 челника и 3-те стават и на 2-те ми каски. Слагаш челника и после каската. Никакъв проблем. :)
п.п. Едната ми каска е челадинка, другата е стриит.
Човек не спира да си играе защото остарява, а остарява защото е спрял да си играе.
Аватар
skiman
 
Мнения: 1482
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Дек 31, 2004 9:12 am
Местоположение: София

Мнениеот Дизел » Пон Окт 13, 2008 5:02 pm

Пичове, тука май за някакви ксенони, в смисъл на газоразрядни лампи се замечтахте :)
Лошо няма, но нали не се лъжете, че лампата от първия линк е газоразрядна (HID) лампа? Това, че пише "Xenon Bulb" означава само, че в балона на лампата има някакви следи от газ ксенон, като част от защитната атмосфера за нажежаемата жичка. Т.е. това си е най-обикновена лампичка.
Иначе, ако някой намери окомплектован прожектор с HID лампа на тази цена, да се обажда веднага! :beer:
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Мнениеот jivkonik » Пон Окт 13, 2008 7:32 pm

А бюджета какъв е?!

От скоро си взех това като резервна светлина:
https://www.fenix-store.com/product_inf ... cts_id=600

Fenix Digital L2D Black Premium Q5

Свети смертелно добре (може да потърсиш ревюта в google i youtube, както и във форума за светлини на mtbr.com), с още 2 приставки (малки гумени с велкролепенки) мога да го салагам на кормило, както и на каска. Работи с 2 батерии АА, 6 режима на светене, може да се използва навсяъде и за всичко. Дават го като едно от най-добрите в този клас, а линка, който ти дадох доставя БЕЗПЛАТНО до БГ (за около 3 - 4 седмици идва, ако искаш по-бързо - плащаш 15 долара доставка).
Основната ми лампа е Dinotte 200L -
http://www.dinottelighting.com/
работи без забележки, рeвюта за него по нета (mtbr.com) също бол, ценовия клас обаче е около 5 пъти над посоченото по-горе нещо, а нещото ВИДИМО СВЕТИ толкова колкото и 200L (разбира се на горното фенерче ще се сменят по-често батерии, но една зареждачка с 4 батерии е с цена 30-40 лв.)
Последен съвет - не взимай HID базирана система!!! В ерата на вече доста мощните LED е ненужно (консумира повечко ток, от там батериите идват в повече, освен това HID крушките са доста чувствителни на удар - едно падане и става тъмноооооо....)

Ако ти остане време може да прегледаш тези сравнителни статии:

http://reviews.mtbr.com/blog/category/lights-shootout/

тук сравняват общо взето най-доброто в областта за момента, има доста снимки и коментари кое как свети.
Ако си от София заповядай на срещата в Срада да видиш на живо двете светлини.... :beer: Пък ще пием и по бира!
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот novice » Пон Окт 13, 2008 8:51 pm

Вилката написа:Важно е да е със светодиоди задари понижения разход на енергия при сравнително добро светене. По мой опит 3-4 диода във фара стигат. Такъв фар обикновено е с 3 бр ААА батерийки, което го прави много лек. Препоръчвам да се отделя от скобата за кормилото без инструменти, за да не караш с него, когато не ти трябва, а скобата да си стои. Внимавай и за диаметъра на кормилото (25 или 32 мм) и на скобата на фара.

Първо, както каза jivkonik в ерата на LED светлините, като тази, която препоръчах, диодите(обикновените свързани по 3-4 заедно) са супер слаби. И второ, дори с 5 диода да си, предпочитам да съм с 2 батерии АА повече на кормилото, но само с 1 мощна крушка и пак светя в пъти повече от теб. ;)
Освен всичко, скъпите фарове, като Сигмата, която споменах имат скоби, които пасват на всички диаметри кормило. А ако все пак на 25мм ти е хлабав захватът и не се фиксира добре, винаги можеш да подложиш парче вътрешна гума на скобата и всичко е ОК. ;)
И най-готиното - не ти стои нищо на главата освен каската и евентуално очилата. :popcorn:
Последна промяна novice на Пон Окт 13, 2008 9:40 pm, променена общо 1 път
Аватар
novice
 
Мнения: 1021
Рейтинг: 1960
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 9:54 pm
Местоположение: Bulgaria, SF

Мнениеот did » Пон Окт 13, 2008 9:00 pm

novice написа:в ерата на LED светлините, като тази, която препоръчах, диодите са супер слаби.


ъъъ?
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот novice » Пон Окт 13, 2008 9:38 pm

did написа:
ъъъ?
:bowdown: :bowdown: :bowdown: :D :dunno:
Де да го знам тоя сигма. Диод ли е, идиот ли е... :D Доста е силен, не е от обикновените диоди имам предвид, от които слагат по 3-4-5 в cateye например. Има разлика и то осезаема.
Аватар
novice
 
Мнения: 1021
Рейтинг: 1960
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 9:54 pm
Местоположение: Bulgaria, SF

Мнениеот Вилката » Пон Окт 13, 2008 9:59 pm

Амиииии, сега като е ерата на LED какво да правим, да си фърлим диодите ли :D

И сега сериозно. В науката "осветлениие" има един термин "светлинен добив", който дава колко лумена светлинен поток се постигат с 1 W електрическа мощност. През последните години сетодиодите (LED) достигнаха по този показател натриевите лампи високо налягане. Вече се достига, дори отминава бариерата от 100 lm/W. Недостатъкът от липсата на мощни диоди се компенсира с увеличаване на бройката им. Друго предимство е доста по-дългия живот.

И ъъъ... ако скобата е за 25 мм какво да подложа като сега минах на 32 :confused:
Аватар
Вилката
 
Мнения: 944
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юни 20, 2007 3:21 pm

Мнениеот vlassadar » Вто Окт 14, 2008 2:20 pm

Амииии ЛЕД-овете вече не са това което бяха. Това, че във фаровете още не са се ориентирали, и правят морално остаряли модели, ще се промени след време, но засега най-доброто, с което разполагаме, можем да си го сглобим сами и по наш вкус. Мога да ви спретна елементарна схемичка как да запалите един или повече POWER-LED, но за мен един 3W върши перфектна работа. Повече не ми трябва, а режимите на светене са 5. Водоустойчив, само с 3 батерии, каквито си сложите такива, дали ААА, дали АА, дали батерията от някой телефон (която е между другото най-лекия вариант с 1000мАч и 3.6 волта) - свободата е пълна.
И не на последно място - цената, която е многократно под произведените с тези диоди светлини.
А удоволствието че е твое произведение макар и не лъскаво като от магазина, е само бонус
Аватар
vlassadar
 
Мнения: 590
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Мар 24, 2003 12:40 pm
Местоположение: София

Мнениеот novice » Вто Окт 14, 2008 9:16 pm

vlassadar написа:Амииии ЛЕД-овете вече не са това което бяха. Това, че във фаровете още не са се ориентирали, и правят морално остаряли модели, ще се промени след време, но засега най-доброто, с което разполагаме, можем да си го сглобим сами и по наш вкус. Мога да ви спретна елементарна схемичка как да запалите един или повече POWER-LED, но за мен един 3W върши перфектна работа. Повече не ми трябва, а режимите на светене са 5. Водоустойчив, само с 3 батерии, каквито си сложите такива, дали ААА, дали АА, дали батерията от някой телефон (която е между другото най-лекия вариант с 1000мАч и 3.6 волта) - свободата е пълна.
И не на последно място - цената, която е многократно под произведените с тези диоди светлини.
А удоволствието че е твое произведение макар и не лъскаво като от магазина, е само бонус

Идейката е супер, като изключим, че Сигма вече са се ориентирали май... :D http://screambikes.eu/product_info.php? ... ts_id=1111 :D :dunno:
Аватар
novice
 
Мнения: 1021
Рейтинг: 1960
Регистриран на: Вто Сеп 06, 2005 9:54 pm
Местоположение: Bulgaria, SF

Мнениеот Дизел » Вто Окт 14, 2008 10:25 pm

Някой пита, аз да повторя - за какъв ценови клас става дума? Щото аз веднага се сещам за 1-2 супер лампи, ама като чуете цената ще ви изсъхнат ушите...
Иначе, аз съм със Sigma PowerLed Black. Ако се въведе някакъв критерии от типа свтлинна мощност/евро, Сигмата ще е доста напред в класацията. За 65 евро получавате 90 Lux! Може да се ползва с 4 АА батерии или с LiIon пакет (опция). Когато е на LiIon, средната част на тялото на лампата (където се помещават батериите) може да се махне, което скъсява тялото на половина. Може да се монтира на кормилото, може и на каската (препоръчително в компактния вариант, без АА батериите). Като недостатък би посочил доста концетрираният сноп светлина, което намалява страничната видимост и доста неудобната стойка за кормило.
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Мнениеот jivkonik » Сря Окт 15, 2008 8:55 am

И като избирате ламба не забравяйте някои моменти като:
Колко лукса за 100 грама тежест получавате? И за 100 вложени долара?
Изображение

Заявени от проиводителите Лумени срямо измерените на теста:

Изображение

Време на работа спрямо инсталирано тегло:

Изображение

И не на последно място - сравнените петната на лъчите на всяка ламба:
http://reviews.mtbr.com/blog/bike-light ... omparison/

Жалко, че няма нито една СИГМА в сравнителния тест....
:V:
Между другото - ако някой иска да кара само на светлината на челник (или друг източник, но монтиран на каската) - не е удачно, човешкото око преценява за обема на предметите по сянката, която хвърлят. Когато източника на светлина е мното близо до гледната точта на окото реално сянка почти не се вижда (тоест трудно можеш да прецениш дълбочината на дупката или височината на камъка, бабуната). Светлините на каските се използат като допълващи към светлините от кормилото. Те са незаменими при "къдрави" терени, където погледа опипва пътеката доста преди кормилото да се е завъртяло в тази посока, но за крайна преценка на ситуацията е необходима и светлина идваща по-далеч от гледната точка.

Сега веднага ще скочат 10 човека и ща кажат, че в града си карат на челници без проблем - чудесно, челника ви е допълваща свелтлина, основно виждате релефа на терена от уличната светлина и от фаровете на колите. Пробвайте в пълен мрак да карате само на челник и то по неравен терен и ще видите за какво иде реч....
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот Дизел » Сря Окт 15, 2008 10:00 am

jivkonik, евалата за горния пост, напълно съм съгласен с всичко :agree: :)

Наистина жалко, че няма нито една Сигма, но сметка все пак може да се направи.
Значи, PowerLed Black, както казах се намира за 65 евро (само лампата, без батерии). Това прави грубо $88US. Производителят дава като макс. светлинна мощност 90 LUX. Изчислено по схемата от теста по-горе, имаме над 100 LUX/$100!!!
Теглото също е добро - към 350 гр., което прави към 25 Lux/100 g, също доста добра стойност.
Така погледнато, Powered Black си е направо на делавера :D
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Мнениеот jivkonik » Сря Окт 15, 2008 10:05 am

Дизел написа:jivkonik, евалата за горния пост, напълно съм съгласен с всичко :agree: :)

Наистина жалко, че няма нито една Сигма, но сметка все пак може да се направи.
Значи, PowerLed Black, както казах се намира за 65 евро (само лампата, без батерии). Това прави грубо $88US. Производителят дава като макс. светлинна мощност 90 LUX. Изчислено по схемата от теста по-горе, имаме над 100 LUX/$100!!!
Теглото също е добро - към 350 гр., което прави към 25 Lux/100 g, също доста добра стойност.
Така погледнато, Powered Black си е направо на делавера :D

Имаш ли го това?! От София ли си?! Дай да го видим как свети спрямо 200L и Fenix L2D, че ми е интересно. :beer: А и по бира ще пием дето се вика....
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот Вилката » Сря Окт 15, 2008 10:30 am

Много хубави съпоставки. :bowdown: Само ми е интересно как са измерили луксовете :dunno: Някой ако знае да признава! Би трябвало да са ги пробвали в някаква реална ситуация (определено разстояние от осветената повърхност и ъгъл на падане на светлината спрямо тая повърхност).
А най-важното при избора според мен е това за какво ще се ползва фарът. Аз ползвам моя, за да ме прибере в къщи след късно ХС каране. Затова искам лек фар, без да настоявам за високи характеристики на светене.
Аватар
Вилката
 
Мнения: 944
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юни 20, 2007 3:21 pm

Мнениеот Дизел » Сря Окт 15, 2008 10:31 am

jivkonik написа:
Дизел написа:jivkonik
Имаш ли го това?! От София ли си?! Дай да го видим как свети спрямо 200L и Fenix L2D, че ми е интересно. :beer: А и по бира ще пием дето се вика....


Имам го това, от София съм и с удоволствие бих дошъл да се видим...най-рано лятото. Живея в Германия и до България идвам само по отпуските :crap:
Аватар
Дизел
 
Мнения: 159
Рейтинг: 1970
Регистриран на: Чет Юни 26, 2008 3:21 pm

Мнениеот jivkonik » Сря Окт 15, 2008 10:54 am

Вилката написа:Много хубави съпоставки. :bowdown: Само ми е интересно как са измерили луксовете :dunno: Някой ако знае да признава! Би трябвало да са ги пробвали в някаква реална ситуация (определено разстояние от осветената повърхност и ъгъл на падане на светлината спрямо тая повърхност).
А най-важното при избора според мен е това за какво ще се ползва фарът. Аз ползвам моя, за да ме прибере в къщи след късно ХС каране. Затова искам лек фар, без да настоявам за високи характеристики на светене.

Пак ще повторя:
http://reviews.mtbr.com/blog/category/lights-shootout/

Чети си, там има всичко - опитна постановка, как са мерили, с какъв уред и т.н.
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот Newone » Сря Окт 15, 2008 12:52 pm

Живко, Powerled Black е като моята светлина/Powerled/, само има една степен на светене повече/към по-силно/ и е черен на цвят.....
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот jivkonik » Сря Окт 15, 2008 1:36 pm

Newone написа:Живко, Powerled Black е като моята светлина/Powerled/, само има една степен на светене повече/към по-силно/ и е черен на цвят.....

:agree: Добро впечатления ми направи твоята ламба! Дай линк към хората в темата, още един добър избор за парите си!

Трябва някоя вечер да ги светнем с Fenix L2D заедно да видим какво ще покажат.... :beer:

Edit: http://screambikes.eu/product_info.php? ... ts_id=1575
Ето я и нея....
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот vlassadar » Сря Окт 15, 2008 1:40 pm

Светлинния добив от 3-ватовия диод е толкова достатъчен, че може да се спуска на пълна скорост по пътеките на Витоша. Тази светлина има предостатъчно сила да освети периферията, освен центъра, така че да се кара спокойно.
Освен това може да бие и lux/g и lux/$ без проблем поне тройно (за второто). Освен това е елементарно достъпен с една половинчасова разходка из центъра на София.
Сигма Супралед не съм разглеждал и не съм виждал наживо как свети, но подозирам че е с едноватовия вариант на диода, 3-ватовия иска по-добро охлаждане, затова ги правят с алуминиев корпус. освен това 5 батерии са твърде много, явно има големи загуби по регулирането на тока. От тях се качва и теглото в крайна сметка. А колко степени на светене има? Защото при катерене не ти трябва толкова светлина, и е добре да не е мигаща нали, а да е по-слаба просто.
Ще снимам това, което правя в момента и може да кача някъде из форума творението което ще излезе. Може пък да ви е интересно. А може да си ги мерим като се засечем :popcorn:
Аватар
vlassadar
 
Мнения: 590
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Мар 24, 2003 12:40 pm
Местоположение: София

Мнениеот Вилката » Сря Окт 15, 2008 2:24 pm

jivkonik написа:http://screambikes.eu/product_info.php?manufacturers_id=24&products_id=1575
Ето я и нея....

Тая оферта изглежда много читава! Само че от скриймбайкс определено добре ме разсмяха:
Много дълъг живот (12часа) при светене с постоянна яркост от 75 LUX

Коректната мерна единица за сравнение на осв. тела е тази за светлинен поток - лумен [lm], луксовете [lx] показват осветеност на определена повърхност, а яркостта е съсем друга характеристика, измерваща се в кандели на кв.м.[cd/m2].
Аватар
Вилката
 
Мнения: 944
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юни 20, 2007 3:21 pm

Следваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 369 госта