Avid BB7 :)

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Avid BB7 :)

Мнениеот awd_volvo » Вто Окт 14, 2008 6:45 pm

Искам да напиша едно коментарче за Clean Sweep роторите на Avid, описано в кратката историйка по-долу.

Днес се прибирах от училище с колелото към 18:45 и, както се досещате, вече беше почти тъмно. Бързах да се прибера, когато иззад един неподдържан храсталак изскочиха разни малки деца точно пред гумата ми, ненаглеждани от безотговорната им майка, седяща в кафенето отсреща :crazy: (безотговорна е, защото оттам минава една изключително натоварена улица с камиони и пияндета с Голф-ове) Аз се опитах да спра, като същевременно тръгнах да заобикалям дечурлигата, но взе че свърши тротоара. :D
В резултат направих близо 30 см (педя и половина) powerslide на ротора върху циментовия бордюр, оставяйки ясна права следа дълбока около 1мм. :dunno:
Бързо се качих на тротоара, стреснат от идващия камион. Децата се разбягаха, а аз седях в страх от мисълта, че ротора ми прилича на този в БАС (изкривен през средата на 80 градуса). Но му нямаше нищо, не се беше огънал нито милиметър, дори не стържеше в накладките! Искам да подчертая, че ротора е 203 мм.
С този коментар целя да добавя още едно положително мнение за Avid спирачките и, по-специално, за BB7, която е с именно такъв Cleen Sweep ротор. :bowdown: Всеки от тези колеги, които си сглобяват икономично DH/FR колелце не трябва да се двоуми между някоя насра/а хидравлика (и втора употерба) за парите на BB7 203,
защото в ценовия си клас няма равна нито по спирачна сила и ефективност, нито по икономичност и лекота на подръжката! :) :agree:
Аватар
awd_volvo
 
Мнения: 133
Рейтинг: 1263
Регистриран на: Пет Сеп 28, 2007 6:53 pm
Местоположение: София

Re: Avid BB7 :)

Мнениеот Gh0s7 » Вто Окт 14, 2008 6:53 pm

awd_volvo написа:
......С този коментар целя да добавя още едно положително мнение за Avid спирачките и, по-специално, за BB7, която е с именно такъв Cleen Sweep ротор. :bowdown: Всеки от тези колеги, които си сглобяват икономично DH/FR колелце не трябва да се двоуми между някоя насра/а хидравлика (и втора употерба) за парите на BB7 203,
защото в ценовия си клас няма равна нито по спирачна сила и ефективност, нито по икономичност и лекота на подръжката! :) :agree:

Абсолютно съм съгласен, освен това ще добавя, че това е и най-добрата, съответно и най-караната спирачка за trials, именно защото спира много и е механична. ;)

Обаче с кривенето на ротора, явно не си се постарал достатъчно :D Моя също е cleen sweep, само че 185мм и си е прилично крив, хем рядко е срещал ръбове/камъни/рейлове и тн.
Аватар
Gh0s7
 
Мнения: 1011
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Апр 04, 2005 9:16 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот Silvestroff Gabrovo » Вто Окт 14, 2008 7:34 pm

Наистина както казва ДУХЧЕТО, просто не си се постарал достатъчно. Въпрос на късмет, че не си го уцелил както трябва. Аз съм кривил ротор 160мм, при това не от силен удар, а просто пред мен един колега падна, и аз спирайки скачам от вече спрялото колело, при което то само се гътна.Резултата беше около 4мм биене на предния ротор. Оправих го на място с ФАКОМ- ите, и така се прибрах.
Silvestroff Gabrovo
 
Мнения: 1275
Рейтинг: 1768
Регистриран на: Нед Май 13, 2007 3:51 pm

Мнениеот Unik » Сря Окт 15, 2008 12:22 am

Като визирам случилото се по горе и рекламите които направи на ВВ7 предлагам да те направим рекламен агент на Avid BB7, но за целта ще трябва да те пуснем на Сопот с разхлабена задна, и натегната предна ВВ7 да видим спира ли толкова колкото я изкара :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Аз като притежател на същата с ротор 203 съветвам дори начинаещите да карат DH с хидравлики ;) особено на Сопот. :popcorn: :popcorn: :popcorn:

P.S. някой комплексар има усмивка от мен заради минуса, който ми наби ей сега, ако те видя на Сопот к......ле само да не викаш мамо, мамо, мамо !!
карам само със начален клас велосипеД Защото карам DH ли, рейтинга ми е и той надолy :) Що не идва Сам Хилл в Сопот, щото го е СТРАХхх ; о4 team shambala-bike-park - slow bikes fast riders
Аватар
Unik
 
Мнения: 344
Рейтинг: 1149
Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:15 pm
Местоположение: Red Pollard Team (London)/ о4 Team (Sopot)

Мнениеот bikerider » Сря Окт 15, 2008 7:01 am

Unik написа:Като визирам случилото се по горе и рекламите които направи на ВВ7 предлагам да те направим рекламен агент на Avid BB7, но за целта ще трябва да те пуснем на Сопот с разхлабена задна, и натегната предна ВВ7 да видим спира ли толкова колкото я изкара :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Аз като притежател на същата с ротор 203 съветвам дори начинаещите да карат DH с хидравлики ;) особено на Сопот. :popcorn: :popcorn: :popcorn:


Имаш гарантиран плюс от мен за този пост :agree::agree::agree::agree:

@awd_volvо: А кои хидравлики са насрани и как да ги познаем? :popcorn:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот kotka12 » Сря Окт 15, 2008 7:54 am

@bikerider
пълнят се не с ДОТ 5.1, a c SHIT 5.1 :D


по отношение на ББ7 - няма какво да и се пеят оди и пеани
факт е, че е най-добрата от масово разпространените механични дискови спирачки
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Editor » Сря Окт 15, 2008 10:39 am

По темата ББ7....Ако караш сериозно , наистина ще видиш че не са нищо особено.При по-натоварени спускания се усеща нуждата от хидравлика.
This is our fight for freedom,this is our way of saying,this is our day.
http://www.facebook.com/PavelStefanovEditor My Page
Аватар
Editor
 
Мнения: 2804
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот THEZOGGO » Сря Окт 15, 2008 11:09 am

Editor написа:По темата ББ7....Ако караш сериозно , наистина ще видиш че не са нищо особено.При по-натоварени спускания се усеща нуждата от хидравлика.

:agree:
За по сериозно каране си трябват хидравлики.
А и да не караш сериозно, нуждата от по плавно спиране ще се усети при по продължиелно спускане.
Canyon Ultimate AL SLX *Ultegra, Mavic / Grand Canyon AL SLX 9.0 * DEORE XT, Fox Performance, Mavic / SCRAPPER XC 3.7 LTD
Tief im Herz - Canyon Radfahrer
Аватар
THEZOGGO
 
Мнения: 5620
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Съб Авг 26, 2006 9:30 am
Местоположение: 664 km nordwestlich vom Paradies

Мнениеот URNEST » Сря Окт 15, 2008 3:46 pm

Едно време карах Avid BB7 и много ми харесваше, карал съм я и спускане.
От около 4 месеца обаче карам Shimano XT 08 и разликата е чуствителна. Спирането е по-плавно, имаш избор на дозирането на спирачната сила. Не съм сигурен дали е така, но понякога BB7 имаше повече спирачна сила, но може би това е било на каране на равно по улицата. Надолу нещата се променят коренно и там хидравликата е много по-приятна.
След като имам опит с хидравлики може би бих избрал някоя "насрана" пред механична - разликата се усеща.
И все пак лоша дума за ВВ7 не бих казал, през времето когато я карах останах много доволен.
Трябва си опит с различни продукти за да не се правят смешни изводи.
Аватар
URNEST
 
Мнения: 1998
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 9:04 pm
Местоположение: София

Мнениеот Sp3c7r3 » Сря Окт 15, 2008 5:32 pm

Аvid BB7 203F/Avid BB7 185R + Nokon Konkavex Brake System, с около 17кг велосипед и 8-9кг екипировка по мен, аз самият 82... Спира прекрасно, да не говорим за това, че "мекотата" на лостчетата се доближава до тази на хидравлични такива. Отлична спирачка.
Казвам го без да съм пробвал НИТО ЕДИН модел хидравлични спирачки, т.е. съм силно афектиран от ВВ7-ците.

По темата - автора има невероятен късмет ;) :beer:
Изображение
Аватар
Sp3c7r3
 
Мнения: 906
Рейтинг: 1695
Регистриран на: Нед Юли 09, 2006 5:42 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот Unik » Сря Окт 15, 2008 7:58 pm

Sp3c7r3 написа:Аvid BB7 203F/Avid BB7 185R + Nokon Konkavex Brake System, с около 17кг велосипед и 8-9кг екипировка по мен, аз самият 82... Спира прекрасно, да не говорим за това, че "мекотата" на лостчетата се доближава до тази на хидравлични такива. Отлична спирачка.
Казвам го без да съм пробвал НИТО ЕДИН модел хидравлични спирачки, т.е. съм силно афектиран от ВВ7-ците.


А колко пъти си бил на Сопот с тях за да си толкова уврен, ще ти издам тайната, че от два зезона карам с нея (203), и то на Сопот нон стоп, да по отношения на адреналина който вдига няма равана на нея си, всеки път си с единия крак в гроба (дали ще спре или ще се пребия тука сега малко), пробвал съм всички видове накладки и настройки и на драго сърце мога да ти кажа, че не става за ДХ и не може да се очаква да постигнеш добри резултати, особено на това трасе. Има едно изклучение обаче "ако си адреналин freak " :D :D
карам само със начален клас велосипеД Защото карам DH ли, рейтинга ми е и той надолy :) Що не идва Сам Хилл в Сопот, щото го е СТРАХхх ; о4 team shambala-bike-park - slow bikes fast riders
Аватар
Unik
 
Мнения: 344
Рейтинг: 1149
Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 7:15 pm
Местоположение: Red Pollard Team (London)/ о4 Team (Sopot)

Мнениеот THEZOGGO » Сря Окт 15, 2008 8:04 pm

Стига с тоя Сопот... :popcorn:
Винаги може да намериш по трудно трасе (неофициално) из българските планини, дал Бог имаме и други страхотни места за каране. Витоша я оставяме настрна... За да не ме апострофира някой че визирам Витоша.
Canyon Ultimate AL SLX *Ultegra, Mavic / Grand Canyon AL SLX 9.0 * DEORE XT, Fox Performance, Mavic / SCRAPPER XC 3.7 LTD
Tief im Herz - Canyon Radfahrer
Аватар
THEZOGGO
 
Мнения: 5620
Рейтинг: 1840
Регистриран на: Съб Авг 26, 2006 9:30 am
Местоположение: 664 km nordwestlich vom Paradies

Мнениеот bikerider » Сря Окт 15, 2008 10:54 pm

На Сопот като че ли по-големия проблем е с прегряването, не толкова как се предава силата на буталата. И тук вече се намесват неща като материал на роторите, накладките и прочие.

Темата е глупава и няма смисъл.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот aK_47 » Пет Окт 17, 2008 8:08 pm

Значи -правилно съм се ориентирал, относно спирачки :) :beer:
Аватар
aK_47
 
Мнения: 96
Рейтинг: 1148
Регистриран на: Пон Ное 05, 2007 11:12 pm

Мнениеот Antediluvian » Нед Окт 19, 2008 1:46 pm

Не че искам да разколебавам някого, който мисли да си купува бб7, но аз имах ББ7 и въобще не бях доволен от спирачната и сила, и какво ли не сме гледали, пробвали, мислили. Просто не спираше добре, винаги много трябваше да се стиска. /Караше се точно със сд7 лостчета и Jagwire броня, просто всичко беше точно/ Това го правеше с всякакъв тип накладки и дискове. накрая отиде при друг човек, той пък ми каза че му харесва. Както и да е, никога не бих се върнал обратно на механика.
"Never underestimate the power of stupid things in large numbers!"
Аватар
Antediluvian
 
Мнения: 412
Рейтинг: 1761
Регистриран на: Пон Мар 03, 2008 2:54 am
Местоположение: София


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта