Да, цената за която взех шока беше 310лв, но честно казано не мисля че си заслужаваше! Все още не съм карал колелото с получения шок и нямам впечатления от поведението му, за което съм чувал само добри неща. Отваряйки плика от куриера сякаш силен шамар ми проясни съсзанието и установих че отново съм в България. Причината за недоволството ми е състоянието на предполагаемо новият продукт, който онлайн магазинът на Веломания предложи на търг. Аз поне не видях да пише, че е употребяван, а и не го твърдя. Въпросът е че дори да не е употребяван, шокът не е съхраняван както трябва, и което е още по-елементарно - не му е придаден нормален търговски вид, за да може клиентът да остане доволен от това, което получава(поне на пръв оглед). Като се мине през прашният и изцапан корпус на шока, очукания вид на пружината и се завърши с липсана на въпросното лостче, за заключване на хода, монирашо се на курмилото!!!! + предполагаемо новият продукт би трябвало да е в кутия с упътване и гаранция от производителя, а въпросният дойде увит в предпазен найлон, което поражда в мен недоумение при така или иначе учукания външен вид, който предполага търговия със стоки втора употреба! За което е доказателство и оставената втулка в едното око на шока, може би за да се избегне съмнение, че шокът е "тестван" и е готов да доизслужи последните си дни при първия си собственик! И за да не звучи всичко това празнословно:
Мръсотия!
Удар по пружината и замърсена резба!
Липса на посочената в комплекта команда, свръзваща се с жило към червената врътка от ляво!
Набита втулка в едното око
Прах и мръсотия!
Като заключение искам да кажа, че не мисля да си търся "правата" от небезизвестната фирма, Веломания, от която не веднъж съм оставал разочарован, като отношение и обслужване, слава богу не бях пазарувал нищо съществено от тях досега. Просто повече няма дори да се загледам в продуктите, които предлагат, колкото и уникални да са те, защото в крайна сметка се оказва лайно с панделка!
И за да смекча малко грубия тон на поста ще пусна и една две снимки на това, кеото се получи с правилната за рамката дължина на шока:
със 190мм шок:
с 200мм шок:
Като цяло велосипедът придоби freeride вида, към който се стремях и се премахна леко дразнещата ме спускаческа стойка на колелото, която му придаваше по-късия шок, рефлектиращ върху челния ъгъл. Поне от това съм доволен, а причината са куцото позициониране на шока, е че при всяка друга или опира в box guide-а или няма достъп до вентила.
