Като начало махнете спирачката от вилката (диск или v-break)

след това махнете вилката от колелото

махнете врътката на rebound-а и развийте болчетата, но не докрай

ако нямате гумен чук намерете една дъскичка и с чук лекичко удряйте докато се приберът болчетата

след това развиите болчетата и ги махнете

разделете ботушите от горните тръби


след това трябва да махнете капачката на Lockout-а ако нямате специални клещи за това можете да се пробвате с отверка или нещо друго като внимавате да не счупите нещо защото всичко е пластмасово

с ключ 24 развийте Lockout-а (внимавайте защото е пластмасово!) след това го издърпайте и го махнете, вилката трябва да е права за да не се олеете с маслото




следва да избутате с нещо дълго rebound-а


сега следва за това как да се оправи течът за целта трябва много внимателно да махнете чопчето от вътре на вън

избутайте вътрешноста



проблемът е в тази гумичка (O-ring) моята нямаше следи от износване, но като че ли идваше малка и не уплатняваше добре затова ако намерите подходяща я сменете с малко по-голяма и добре пасваща аз направих друго тъй като не можах да намеря друга подложих й друга но много по-тънка и след това сложих старата като резултата беше отличен

след това сглобете разглобеното



време е да съберете вилката

оставете място за да можете да вкарате маслото отдолу

тук съм написал колко мл. трябват във всеки ботуш можете също така да видите в сайта на срам за повече информация

налейте нужното количество, аз използвах старото масло от Lockout-а което беше доста чисто то е същото което налях и горе, по принцип трябва да е 15w , но нямах такова затова използвах старото което не би трябвало да е проблем. Наместете добре там където влизат болтовете и ги завийте добре


аз предпочетох да налея маслото като монтирам вилката на колелото за да ми е по-лесно, измерете нужното количество масло (в моя случай 130мл.) и го налейте


върнете lockout-а на мястото му (с въртеливи движения


сложете капачката

и е време да я изпробвате като след 1 2 карания е хубаво да притегнете долните болчета.Не съм отварял U-turn-а защото за сега нямам проблеми с него използваното масло от мен беше това, а това са всички интрументи които ми бяха нужни ето и албума със всички снимки които съм направил.Надявам се да съм бил полезен и ако имате някакви съвети или мнения нека ги обсъдим
