Костенурка Нинджа

В този форум публикувайте теми от следните видове:
1) Връзки и коментари за видеоматериали (клипове, пълнометражни филми и т.н.), свързани с колоезденето.
2) Теми, в които основната идея е да се пускат снимки с някаква определена тематика.
3) Теми, в които хората показват новите си велосипеди и компоненти, получават поздравления за тях и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 500 / 700 / 5

Мнениеот zero knowledge » Сря Дек 17, 2008 11:17 pm

jayblack написа:с 190 шок

Така не се прави! Ако искаш да става за каране, питай който трябва. Поне един човек все още знае с какъв шок трябва да е тази рамка. Ако от там където си го купил не ти помогнат с инфо - пиши ЛС.
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Мнениеот jayblack » Сря Дек 17, 2008 11:35 pm

:) Грешка,рамката ще се кара с 222мм шок ,иначе в спринта е с 216мм
Аватар
jayblack
 
Мнения: 511
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Яну 09, 2008 3:09 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот zero knowledge » Чет Дек 18, 2008 1:40 am

И с 222х70 шок може да се кара, но сигурно има причина да е била с 216х63 :idea:

Ако искаш повече ход добре, но ако искаш по-добро поведение не те съветвам да я караш с 222х70 шок.
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

Мнениеот Oxliofa » Чет Дек 18, 2008 7:59 am

честито рамката много ми харесва :beer:
Аватар
Oxliofa
 
Мнения: 290
Рейтинг: 919
Регистриран на: Нед Авг 10, 2008 9:23 pm

Мнениеот jayblack » Чет Дек 18, 2008 12:47 pm

zero knowledge написа:И с 222х70 шок може да се кара, но сигурно има причина да е била с 216х63 :idea:

Ако искаш повече ход добре, но ако искаш по-добро поведение не те съветвам да я караш с 222х70 шок.


:(!: Шока го поръчах вече.Сега прсто информативно(Не съм инжинер и не искам да споря),ще ми кажеш ли,какво влияние оказват тези 6мм.
Аватар
jayblack
 
Мнения: 511
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Яну 09, 2008 3:09 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот CECO » Чет Дек 18, 2008 1:09 pm

"...какво влияние оказват тези 6мм." - голямо!!!
Слушай когато някой ти казва нещо! :dunno:
Аватар
CECO
 
Мнения: 327
Рейтинг: 1962
Регистриран на: Вто Дек 20, 2005 10:48 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот marshall__ » Чет Дек 18, 2008 5:47 pm

Става въпрос не за тези 6 милиметра от дължината на амортисьора, а за онези 7мм в дължината на шиша. Рамката, до колкото мога да видя на пръв поглед, е като първите рамове дето излязоха на базата на това окачване - с права седалкова-тръба. Проблема при тях беше, че при реализиране на целия ход, гумата търка въпросната тръба. Според мен zero knowledge се опитва да ти каже, че от спринт са 'решили' проблема, като са сложили възможно най-малко по-късия амортисьор, за сметка на хода на задницата и на седалковата-тръба...
До този извод принципно стигнах без да съм инжEнер...по простата причина, че не изисква кой знае колко инженерна мисъл :D

Весели празници! :santa2::thumbu:
AVATAR bowdown!!!
Аватар
marshall__
 
Мнения: 2346
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Вто Яну 27, 2004 4:52 pm
Местоположение: VA, USA

Мнениеот CECO » Чет Дек 18, 2008 6:51 pm

marshall__ нищо подобно :dunno:
Аватар
CECO
 
Мнения: 327
Рейтинг: 1962
Регистриран на: Вто Дек 20, 2005 10:48 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот marshall__ » Чет Дек 18, 2008 6:57 pm

@CECO, би ли бил така любезен (:dunno:) тогава да предоставиш топ-секретната информация (:dunno:), щом я знаеш (:dunno:?)...
За мен е точно това... имайки предвид правата седалкова-тръба (в която със сигурност се търка гумата) и със 7мм по-късия шиш, като 'решение'...
AVATAR bowdown!!!
Аватар
marshall__
 
Мнения: 2346
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Вто Яну 27, 2004 4:52 pm
Местоположение: VA, USA

Мнениеот zero knowledge » Пет Дек 19, 2008 10:48 pm

Всъщност шоковете са 8.75"х2.75" и 8.5"х2.5" (222х70 и 216х63 са просто закръгляния) което дава една и съща дължина в сгънато положение. Също така рамката от снимката, до колкото виждам, е с извита седалкова тръба и 1.5" чело, което значи че е от по-новите и няма проблем препоръчаният размер гума да търка в седалковата тръба.

Коментарът ми за по-късия шок беше свързан най-вече с геометрията, която се получава. Точно с тази рамка са тествани множество комбинации от шокове и вилки, та съвсем спокойно и уверено твърдя че с по-късия шок поведението е осезаемо по-добро (освен ако някой не държи на "многото" ход). Това все пак ми беше част от работата, докато работех за тази фирма.
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139

а

Мнениеот IvAnCHo » Пон Дек 22, 2008 4:25 pm

жорка супер е батка и давай по едно алайче
Аватар
IvAnCHo
 
Мнения: 301
Рейтинг: 995
Регистриран на: Пет Апр 25, 2008 9:54 pm
Местоположение: plovdiv

Предишна

Назад към Радост за окото (видео и снимки)

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта