понеже в момента карам подобно (идеята беше да ми служи само за асфалта, но ми откраднаха мтб-то(за втори път
) , та сега го блъскам както дойде, хубавото е, че е с CrоMoly рамка и корав монтаж, та издържа поне засега), па да се изкажа и аз...
това е колело за асфалт и изглежда доста добро за целта. но силно ме съмнява да се качи на планина и да издържи едно спускане дори, все пак рамката е алуминиева и монтажът (освен спирачките) не ми изглежда надежден.
@хлебарка, ако му се махне меката вилка геометрията отива по дяволите (една от причините, поради която и аз не слагам мека вилка на мойто - а и просто рамката в случая ми изглежда достатъчно нова като модел, за да е мислена да се ползва само с мека вилка), но пък ако се добави вито кормило наред с твърдата вилка може пък и да стане нещо, знам ли.
видно е обаче, че масово велосипедистите не могат да направят място за трекинг колелетата в главите си като предназначение поради причината, която спомена bikerider: просто у нас няма нормални условия за тяхното каране, дори и в града.
според мен това е колело за дълги асфалтови преходи (меката вилка е добре дошла за ужасните ни пътища, друг е въпросът с теглото и марката й и лошите отзиви, които съм чувал за нея - стерженът се вадел от короната и други такива страхотии), и позволява влизане в черни пътища, но [b]не [/b]и претоварвания от сорта на скоци, дропове и брутални спускания.
@Капитане -
@Тoyaga - ами и над мойто хванах един надрусан по-миналата седмица да му реже вързалката (не мислех, че би било привлекателно за крадците, та вързалката не беше от най-здравите, но след случката поправих грешката), добре, че го спасих, кончето ми мило, че инак ново скоро няма да видя (най-рано лятото).
в заключение ще кажа, че ако човек тръгне на асфалтова несъстезателна обиколка на България, просто на пътешествие с преходи от 100-на км на ден, подобно колело е най-добрия избор (но на това конкретно аз бих сменил почти всичко, почвайки от вилката). не съм карал още с вито кормило, но също ми се струва добър вариант за по-продължителни преходи.
а каква му е цената в крайна сметка?