dibo92 написа:Нещо пропускате:U-turn.Позволява ход 140-180 мм.
pibsi написа:Има 2 вариянта на вьпросната вилка ! 1-ия е с Ход между 115-160 2-ия с Ход между 115-180 , за справки www.ridespot.net
URNEST написа:dibo92 написа:Нещо пропускате:U-turn.Позволява ход 140-180 мм.
Да сме на ясно: хода на вилката е 115-160мм.pibsi написа:Има 2 вариянта на вьпросната вилка ! 1-ия е с Ход между 115-160 2-ия с Ход между 115-180 , за справки www.ridespot.net
Добре ако трябва да сме честни има 3 варианта на вилката:
[quote=''www.sram.com''] 115-160mm / 160mm or 180mm
pibsi написа:И в сайт-а на ridespot защо пише така ? Обясни ми ?
Или само цъкаш минуси 'щото ти е голям рейтинг-а . Къде бъркам ? Гледам фактите . Прочети в райдспот !!!
И в сайт-а на ridespot защо пише така ? Обясни ми ?
Къде бъркам?
pibsi написа:Има 2 вариянта на вьпросната вилка ! 1-ия е с Ход между 115-160 2-ия с Ход между 115-180 , за справки www.ridespot.net
Backflip_Motor написа:Челото на клаймбъра може и да издържи,виждал съм клаймбър със двукоронна вилка 180 ход,така че с малко повече късмет няма да ти напрай проблем.Друг е въпроса че рамката ти не е най-добрия избор за спускане.
slabaka написа:me4oce може ли да обясниш по подробно за челото
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта