1-ва стъпка спадате въздуха.
2-ра стъпка махате 20мм ос.
3-та стъпка Отвъртате с ключ 33, тапата на деснея крак ( дето е Rebaund-a ), и тапата пада.

4-та стъпка хващате и издърпвате стеншана на долу, тогава излиза всичко отвътре.

След това хващате гайчен ключ, ( не с френски както аз ).
Хващате кръка с менгеме ( за да не се върти ) и отвивате внимателно защото алуминийя е много мек.

Когато отворите патрона, изливате старото масло избърсвате хубаво, и слагате новото масло, предпоръчвам 5w, Motorex или Motul.
Сипвайте с връх нищо, че ще се разлее малко.
Предполагам, че ще се справите да го сглобите отново!
Елементарно е!

bikerider написа:5. При затваряне на патрона трябва да се внимава да не остане въздух в капачката.
това не е ли същото...
An1MaL написа:Сипвайте с връх нищо, че ще се разлее малко.
bikerider написа:Не препоръчвам нито крака, нито патрона да се стискат директно в менгеме както е написано по-горе, иначе има опасност от деформация и/или надирания.
Да съм казал, че трябва да се стиска патрона с менгеме?
P.S
А крака долу може да се захване с менгеме, но може да подложите и някакви летвички.