Цоки

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването до 130-170 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Цоки

Мнениеот brols » Вто Мар 03, 2009 10:23 pm

Значи от скоро си имам цоки самоче имам 2 неясноти и се надявам да помагате :popcorn: :bowdown: http://pics.data.bg/zoom/shared/960317b ... dc8e74e877
Значи въпроса ми е колко да се стяга.. За оста като стягам се осеща едно остро спиране и така го оставям.. не го напъвам много така ли трябва ??? И другото под всеки ботуш има по един болт.. той е доколкото разбирам да притиска главината или нещо от сорта :dunno: има цепчица на ботуша и при стягане се прибира ... на макс ли да стягам там или ???
:popcorn:
brols
 
Мнения: 62
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Чет Май 08, 2008 6:41 pm

Мнениеот Admin » Вто Мар 03, 2009 11:23 pm

Не трябва да стягаш на макс, но и не трябва да ги оставиш разхлабени. Трудно е във форума да ти се обясни колко точно да стягаш - и оста, и болтовете трябва да са затегнати, но без да прекаляваш.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Shady™ » Сря Мар 04, 2009 8:02 am

Оста (на снимката дето си дал) се стяга повече от колкото болтовете от долу(при "цепките)". Поанчало си иам ръководства в които пише олко да се стягат тези болтове но трябва да имаш специален ключ които да ти мери силата на стягане.
В случай че нямаш - оста се стяга преди болтчетата докато спре и после още 1-2 леки напъна/тласъка. А за болтчетата при цепките - ги стягаш последователно като почнеш в посока на оста ос без резба към със резбата, а като сила - натягаш ги не с дългото рамо на шестограмтие ами с късата част доакто спрат и теда се въртят и после още 1/4 оборот или доакто не чуеш един скърцащ звък..който може и да го няма, но ако го чуеш - ето до тогава.

При всички случаи каото го направиш това цялото - мини все пак през някой сервиз за "експертна оценка" или просто веднъж да ти покажат как става.
:beer:
Specialized Riders Club !!! SEX™ = Super EXtreme TEAM
Аватар
Shady™
 
Мнения: 5229
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 7:22 pm
Местоположение: Shady Zone

Мнениеот Capoeira » Сря Мар 04, 2009 5:06 pm

С две думи невъзможно е да си смениш вътрешната гума, в планината и същевременно да спазиш гаранционните условия(освен ако не си носиш динамометрични ключ в раницата).
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Мнениеот brols » Сря Мар 04, 2009 6:48 pm

Shady™ Много ти благодаря за отговора !!! :beer: :popcorn: Значи направих го така както го каза и мисля че е наред всичко.. а сега ми остват дреболии и до 2 седмици като е готово ще го заведа при любче или при марто... и такам :) Мн мерси още веднъж за подробния отговор :P
brols
 
Мнения: 62
Рейтинг: 1167
Регистриран на: Чет Май 08, 2008 6:41 pm


Назад към All Mountain/Ендуро продукти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 госта