BoXXer

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

BoXXer

Мнениеот Pho3nix » Нед Мар 08, 2009 3:35 pm

Здравейте. Предстои ми покупката на 1вата ми работеща вилка :) . За 1000лв до колкото разбирам, най-добрия избор е BoXXer Race, та искам да запитам няколко неща :)
1. Навсякъде получавам различна информация, в СРАМ пише, че е с 35мм тръби, а насам-натам, където се продава, пише че е 32. Освен това в сайта на СРАМ пише, че е 2862g, а другаде - над 3000. Предполагам че това е разлика в годините :idea: , та въпроса ми е - при коя година как са нещата :popcorn:
2. С помощта на търсачката разбрах, че с течението на времето BoXXer Race може да се ъпгреидва до BoXXer Team. Как и къде става това, колко горе-долу струва, и какво печеля ако го направя
3. Разбира се, дайте впечатления от работата на вилката.
55 кила 170см зад кормилото, а под мен - Нитрос, до второ нареждане
Интересува ме обхвата на настройките, работят ли както трябва, плавно ли работи вилката и обира ли дреболиите добре
Благодаря предварително на всички :agree:
kotka12 написа:най-бързо обаче било оранжавото в съчетание с вилка дето вади много ход
Аватар
Pho3nix
 
Мнения: 399
Рейтинг: 978
Регистриран на: Чет Фев 19, 2009 6:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот Attention-rider » Нед Мар 08, 2009 3:56 pm

1. Boxxer 2010 е с 35мм тръби. Боксер до 2009 е с 32мм тръби.
2. БАС- около 300лв. Печелиш по-добра работа и премахнато спайкване, което ще се появи като задобрееш.
3. Тежа 56кг и съм висок 173. Вилката обира страхотно малките неравности. За плавност-а - еми има си rebound, който работи, така че настройваш и караш. Сгъва се достойно, но хода им не е мазен като на цоки да речем... Та това е общо взето!

Attention to the ride, Attention to the rider!
Аватар
Attention-rider
 
Мнения: 395
Рейтинг: 999
Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 4:49 pm

Мнениеот GHOSTRIDER » Нед Мар 08, 2009 4:01 pm

35mm тръби имат 2010г. моделите,но за Scott Nitrous според мен избери Marzocchi 66,Rock Shox Domain/Totem,Manitou Travis Single нещо от този род.Моя нитроус е с двукоронна,но геометрията е кофти,но мойта вилка е JR T 03 което показва че е и малко по къса от боксера.За това мисля че нитросите се карат по добре с еднокоронни вилки но ти си решаваш.От мен един глас за еднокоронна вилка от гореизброените. ;)
Аватар
GHOSTRIDER
 
Мнения: 108
Рейтинг: 1231
Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 10:53 pm
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Pho3nix » Нед Мар 08, 2009 4:05 pm

Рамката още не е сигурно, че ще е нитрос. А ако е, няма да е задълго. Тъй-като ще се ореантирам към спускане и не мога да си позволя всеки сезон нова вилка от такъв клас, реших да си взема вилка, която да мога да ползвам дълго и да ъпгрейдвам. Моля да ми отговорите на другите въпроси :agree:
kotka12 написа:най-бързо обаче било оранжавото в съчетание с вилка дето вади много ход
Аватар
Pho3nix
 
Мнения: 399
Рейтинг: 978
Регистриран на: Чет Фев 19, 2009 6:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот x3m_ » Нед Мар 08, 2009 5:00 pm

@Pho3nix то май и ти незнаеш какво искаш и за една седмица пусна един тон излишни теми, информацията в който нямаше да е трудно и сам да си я намериш....
Аватар
x3m_
 
Мнения: 105
Рейтинг: 1282
Регистриран на: Пон Юли 14, 2008 2:19 pm

Мнениеот Pho3nix » Нед Мар 08, 2009 5:02 pm

Търсих я, и не я намерих. Тъй-като НАЙ-СЕТНЕ реших какво искам, и това ми костваше няколко стотачки, ви питам разнообразни неща за новите модели на тази вилка. В търсачката изчетох всичко за старите, а и темата не е само за това как се държи боксър, а за ъпгреидването от Race до Team, понеже в някои по-стари теми само се загатваше за такова нещо :agree:
kotka12 написа:най-бързо обаче било оранжавото в съчетание с вилка дето вади много ход
Аватар
Pho3nix
 
Мнения: 399
Рейтинг: 978
Регистриран на: Чет Фев 19, 2009 6:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот An1MaL » Нед Мар 08, 2009 7:14 pm

Карал съм Scott Nitrous и по принцип рамката е до 170мм ход, наистина Boxxera ще му дойде малко множко... трябва да се внимава, защото рамката е за по-леко каране (Am/лек fr). Наистина трябва да се замислиш за някоя вилка с по-малко ход. Според мен най-удачното решение за вилка на Nitrous-a е Marzocchi 66. В пазара в момента има 66 Rc2x.
Успех с избора на вилка, и дано избереш подходящата, която ще ти харесва и най-вече да ти върши добра работа! :)

P.S
Съветвам те да се вслушаш в думите ми, за да не рискуваш и рамката си. :)

Pho3nix написа:еми то в пазара има и по-стар боксър със 180мм ход :popcorn:

Щом си решил, че трябва да е Boxxer действай! :)
Последна промяна An1MaL на Нед Мар 08, 2009 7:21 pm, променена общо 1 път
Bogdan Andreev - RAM BIKES N4
Аватар
An1MaL
 
Мнения: 584
Рейтинг: 1942
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 10:05 am
Местоположение: София

Мнениеот Pho3nix » Нед Мар 08, 2009 7:19 pm

еми то в пазара има и по-стар боксър със 180мм ход :popcorn: Иначе благодаря на всички изказали се, както и за минусите :)
kotka12 написа:най-бързо обаче било оранжавото в съчетание с вилка дето вади много ход
Аватар
Pho3nix
 
Мнения: 399
Рейтинг: 978
Регистриран на: Чет Фев 19, 2009 6:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот Dravceto » Нед Мар 08, 2009 11:37 pm

An1MaL написа:Карал съм Scott Nitrous и по принцип рамката е до 170мм ход, наистина Boxxera ще му дойде малко множко... трябва да се внимава, защото рамката е за по-леко каране (Am/лек fr). Наистина трябва да се замислиш за някоя вилка с по-малко ход. Според мен най-удачното решение за вилка на Nitrous-a е Marzocchi 66. В пазара в момента има 66 Rc2x.
Успех с избора на вилка, и дано избереш подходящата, която ще ти харесва и най-вече да ти върши добра работа! :)

P.S
Съветвам те да се вслушаш в думите ми, за да не рискуваш и рамката си. :)

Pho3nix написа:еми то в пазара има и по-стар боксър със 180мм ход :popcorn:

Щом си решил, че трябва да е Boxxer действай! :)


Точно ти неговори, защото ти караше твоя нитрос с волкано... Взимай голяма вилица недей да се притесняваш. 1 приятел кара с Супер Т друг с Джуниър Т и си е перфектно :)
Изяж бобър, спаси дърво !
Аватар
Dravceto
 
Мнения: 466
Рейтинг: 1960
Регистриран на: Пон Фев 26, 2007 7:10 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Admin » Пон Мар 09, 2009 12:01 am

Dravceto написа:Точно ти неговори, защото ти караше твоя нитрос с волкано...


Може пък това да му е осигурило ценен опит, на базата на който да е дал съвета си :)
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16381
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот Dravceto » Пон Мар 09, 2009 12:47 am

Admin написа:
Dravceto написа:Точно ти неговори, защото ти караше твоя нитрос с волкано...


Може пък това да му е осигурило ценен опит, на базата на който да е дал съвета си :)


Повярвай ми не е...
Изяж бобър, спаси дърво !
Аватар
Dravceto
 
Мнения: 466
Рейтинг: 1960
Регистриран на: Пон Фев 26, 2007 7:10 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот An1MaL » Пон Мар 09, 2009 11:37 am

Admin написа:Може пък това да му е осигурило ценен опит, на базата на който да е дал съвета си :)

:agree:

Dravceto написа:Повярвай ми не е...

Дърво, не говори глупости, не ме карай да търся снимка да видите на какво приличаше. :)
Bogdan Andreev - RAM BIKES N4
Аватар
An1MaL
 
Мнения: 584
Рейтинг: 1942
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 10:05 am
Местоположение: София

Мнениеот Pho3nix » Пон Мар 09, 2009 3:35 pm

ами я дай, на мен ми е интересно как ще изглежда :)
kotka12 написа:най-бързо обаче било оранжавото в съчетание с вилка дето вади много ход
Аватар
Pho3nix
 
Мнения: 399
Рейтинг: 978
Регистриран на: Чет Фев 19, 2009 6:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот dido_nitrous » Пон Мар 09, 2009 7:39 pm

An1MaL написа: Според мен най-удачното решение за вилка на Nitrous-a е Marzocchi 66. В пазара в момента има 66 Rc2x. :)


Аз също смятам че едно цоки 66 ще е по-добре от боксера, първо че е с по-малко ход и второ - ще работи по-добре на тази рамка (ако е Nitrous де). Много хора (включително и аз) карат с такъв модел вилка и предполагам, че всички като мен са останали доволни от работата й.

От мен един глас за Marzochhi 66 (което и да е, мисля че всички са много добри :dunno: ;) )
PIRATKA DH TEAM
Аватар
dido_nitrous
 
Мнения: 185
Рейтинг: 1071
Регистриран на: Вто Мар 25, 2008 8:06 pm
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Dravceto » Пон Мар 09, 2009 7:50 pm

Безспорно ще лепне чудесно на Нитрос... Моя е с РСТ Сторм и работи страшно също така и е много удобен.
Изяж бобър, спаси дърво !
Аватар
Dravceto
 
Мнения: 466
Рейтинг: 1960
Регистриран на: Пон Фев 26, 2007 7:10 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Jabsco » Пон Мар 09, 2009 7:53 pm

Разликата във височината на 66 след 2006 и Боксера е 4-5мм, така че няма да усетиш боксера по-висок.Ако 66 са от 2006 те май вече са по-ниски с 1 см(от по-новите 66) и демек ще са по ниски с 1,5см от боксер.Така че височината няма да ти е главния проблем.Според мен Боксер няма да е по-зле отколкото с 66.Аз лично само че бих сложил 66, защото Нитрус не е Дх рамка, но това си е мое лично мнение.А пък щом смяташ да сменяш рамката след време изобщо няма много много какво да мислиш-зимай Боксер.
Аватар
Jabsco
 
Мнения: 660
Рейтинг: 1925
Регистриран на: Пет Дек 15, 2006 7:50 pm
Местоположение: София

Мнениеот Pho3nix » Пон Мар 09, 2009 8:03 pm

Това е идеята, по-нататък ще мина към по-дългоходова рамка и не искам да трябва да сменям и вилката. От друга страна, Боксъра търпи на ъпгрейдче до Тийм :)
kotka12 написа:най-бързо обаче било оранжавото в съчетание с вилка дето вади много ход
Аватар
Pho3nix
 
Мнения: 399
Рейтинг: 978
Регистриран на: Чет Фев 19, 2009 6:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот Holz » Пон Мар 09, 2009 9:55 pm

Взимай Боксера и не се замисляй! Имам Тийм и е страхотен.Преди бях с Рейс 05 и беше добре,а с това :bowdown: .Рейс 06-09 не е проблем да му се настрое нискоскоростната компресия(вътрешно) и да работи по-добре.Ъпгрейда до Тийм не е сигурно дали ще ти го направят,защото мисля че в момента няма нужните карантии.Като оставим всичко това настрана в БГ има части за Боксера,ако му стане нещо :agree:

Моя глас е за Боксера :beer:
не, а ти ?
Аватар
Holz
 
Мнения: 754
Рейтинг: 1864
Регистриран на: Сря Юни 11, 2008 8:24 am
Местоположение: Бургас - Сопот - Варна - София

Мнениеот Jabsco » Пон Мар 09, 2009 11:48 pm

Holz написа:.Рейс 06-09 не е проблем да му се настрое нискоскоростната компресия(вътрешно) и да работи по-добре.

Мисля че си се объркал.На рейс нискоскоростна настройка си има и отвън, високоскорсната може отвътре.
Аватар
Jabsco
 
Мнения: 660
Рейтинг: 1925
Регистриран на: Пет Дек 15, 2006 7:50 pm
Местоположение: София

Мнениеот spirit » Вто Мар 10, 2009 1:16 pm

@Pho3nix
Не прави глупости ,ако ще караш нитрос или нещо със същия ход е безмислено да слагаш голяма вилка .По добре събери повече пари и си вземи дх рамка и й слагай боксер.Като плеснеш по висока вилка на нитроса не печелиш нищо.Променяш геометрията -> се променя и работата на целия байк ,а да не говорим ,че може и да спукаш/счупиш рамката.
И според мене изказвания от сорта на "Познавам 1000 човека карат със супер монстър и незнам си кво и на рамката и няма нищо " са супер безмислени .Въпрос на време е да се прецака нещо.Щом производителя е определил някакъв допустим ход има защо.
Jedem das Seine .
Аватар
spirit
 
Мнения: 681
Рейтинг: 1701
Регистриран на: Нед Юли 10, 2005 12:56 pm
Местоположение: София

Re: BoXXer

Мнениеот matiosoft » Сря Апр 01, 2009 6:32 pm

Здравейте,
имам boxxer race 05, карам го на 180 ход и засега ми върши идеална работа.
Преди 2 дена махнах два спейсъра от ония, които се слагат над пружините за по финна настройка на твърдостта.
Работата на вилката стана още по яка, но почнах да усещам така нареченото спайкване. Изчетох достатъчно за него, но не разбрах дали има някаква зависимост между твърдостта на вилката и спайкването.
Мисълта ми е дали като върна спейсърите това спайкване ще изчезне, защото до преди това не съм го усещал никога или извътре нещо се е случило и трябва да и направя профилактика?
:fire: no adrenaline no fun :fire:
matiosoft
 
Мнения: 298
Рейтинг: 1280
Регистриран на: Вто Мар 27, 2007 10:38 pm
Местоположение: Rosenhem, Germany

Re: BoXXer

Мнениеот asench » Пет Юни 26, 2009 10:34 pm

А в поста горе препоръчвате Домейн. Обаче всъшност има два домена- със 180 мм ,и със 160 мм с Ю-търн. Мислите ли, че с тази със 180 мм ход ще пасне добре на Нитрус 10 със шок, със 190 мм шок???? Извинете, но съм МЕГА НЕзапознат с меките рамки и шокове....
Аватар
asench
 
Мнения: 399
Рейтинг: 1332
Регистриран на: Съб Яну 10, 2009 5:44 pm
Местоположение: София, Княжево

Re: BoXXer

Мнениеот (•̪●) » Съб Юни 27, 2009 5:07 pm

първо ще спомена важното в поста ми :
НЕ СИ ВЗИМАЙ НИТРОС !!!
първия ми по-скъп байк беше нитрос , моля те не се замисляй изобщо съжелявах , че съм го взел . НЕ СЕ ЗАМИСЛЯЙ НЕ СИ ВЗИМАЙ НИТРОС .
моя го карах с Jrt 06 и геометрията беше "уникална" за далнхил
2ро Boxxera е вилка за прогресиращ карач , можеш да си доъпгреидваш колкото искаш за това трябва да прегледаш някой от темите на GECKO за неговия боксер и неговите подобрения , обеснено е достатъчно добре за да го разбере някой който не е наясно с вилките :agree: .
Това е всичко с което мога да ти дам съвет но за нитроса НЕ СЕ ЗАМИСЛЯЙ НЕ ТИ ТРЯБВА ТОЗИ БОКЛУК , достатъчно съм се накарал на тази рамка за да знам що за боклук е !
SYNDICATE BOURGAS
Аватар
(•̪●)
 
Мнения: 123
Рейтинг: 1502
Регистриран на: Чет Мар 13, 2008 7:43 pm
Местоположение: Варна и Бургас


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта