Udi's Shimmed Boxxer ( сагата стъпва на наша територия)

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот GECKO » Пет Мар 13, 2009 8:49 pm

Attention-rider написа:Колко тежеше боксера преди и колко сега?


ОО повярвай ми аз за сервизиране не свалям вилката, а да сваля за мерене просто няма да стане. Не съм монтирал все още тази компресия, та няма да има разлика в теглото към момента от стандартен Team/Race, а дори като я сменя разликата ще е под 50г :)
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот GECKO » Нед Мар 22, 2009 4:54 pm

И... ето как изглежда готова цялата система:

ИзображениеИзображение

Искам да благодаря на Росен (Caspar), за капачката - свърши ми прекрасна работа, а факта, че е от 05 Boxxer, се оказа доста интересен бонус, защото по-старите имат О-пръстен на самата капачка, за разлика от новите, та... едно уплътнение по-малко. Може някой да се заяде заради драскотините, но... това е част от играта. Също така да кажа едно мерси на Марто и Боби от магазин Джестър, за безвъзмездната помощ при този мой проект... е безвъзмездна... колко да е безвъзмездна - бирата е от мен :)

Сега за впечатленията...

Току що го сглобих, и... първото впечатление е доста плавен преход/прогресия (при MoCo-то е доста по-рязко и отчетливо). Друго нещо, което забелязах на този етап е доста слабия Damping (хидравлично съпротивление). Утре ще се снабдя с една тубичка 7.5W (настоящото е 5W - стандартно за Boxxer) че малко да забавя вилката, защото е доста... пружинеста дори със затворена на максимум нискоскоростна компресия. От там на сетне... остава да видиме как ще се представи по пътеките и... съответно играта с настройките докато намеря своята.

Ами това е за сега... повече, когато има какво :beer:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Re: Udi's Shimmed Boxxer ( сагата стъпва на наша територия)

Мнениеот GECKO » Сря Апр 01, 2009 12:50 pm

Окей, няма да се сдържа - истинската поза съществува дори тогава, когато никой не може да я види... например...

Изображение

На шайбите на хидравликата :nuts:

Това не е задължителна част, която да трябва да се сложи в хидравликата, но... ми е по-гот с нея от колкото с обикновена шайба :lol:

Причината - стандартните възвръщателни клапани (Checkvalve-чета) на Manitou са доста мекички и имат мегдан да се огънат под напрежение, за това бяха сменени с малко по-дебели и вместо 21мм външен диаметър моите са с 22мм, за да се елиминира всякаква възможност да се огъне и да изпусне в грешната посока.

И понеже една проста шайба не е достатъчно - ето една изрязана на лазер и именована шайба - до къде стига гъзарията хахаха

Специални благодарности на рекламната фирма от Пловдив, направила това възможно. За съжаление в момента не се сещам сайта, но веднага щом го разбера ще го споделя - Отлична работа с лазера :beer:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Предишна

Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта


cron