Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот papi007 » Съб Юни 20, 2009 5:53 pm

По-добре вместо по-голям ротор, да вземеш една хидравлична дискова спирачка.
Аз със шимано ЛХ карам като пълен идиот (който е карал с мен знае за какво говоря), със 160 милиметров ротор, доста рядко ми се иска да имам повече спирачна сила...
За момента се сещам че единствено на магура вилките че могат да поемат 203 милиметров ротор по документи заради двойната арка на ботушите. (въпреки че се съмнявам ББ5 със 203 ротор да има толкова сила колкото някоя добра хидравлика със 185, но както и да е). Все пак това е крос кънтри, не даун хил :agree:
Принципно почти всички вилки ги дават за сервизиране на 100 часа каране, но това да не ти прави впечатление. По лични наблюдения в милата родина почти нищо не се се прави по предписание на производителя :rofl: . Взимай епикона 2009-а година, стой си със 185 милиметровия диск и не го мисли. Профилактика ще правиш когато ходиш примерно по състезания. Сглабяй го колелото и карай, че докато се чудиш, ще мине сезона :agree: .
Аватар
papi007
 
Мнения: 1084
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 9:16 am
Местоположение: Село София

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот _SoRa_ » Съб Юни 20, 2009 6:08 pm

Моята е Avid BB7 не Avid BB5 и предполагам скоро няма ги сменям. Аз съм решила до края на месеца да взимам вилка.
Това е главината ==> Hubs : Shimano HB-M475 QR, Alloy Black 36H
Спрях се на http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=2347 макар да е само с 100мм ход, но е само 1600гр, а другата е http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=2355 Моделите са от 1700 до 1750гр.
А сезона за мен никога не свършва. Зиме, лете, студ, пек, дъжд, сняг ... нищо не ме спира :D
_SoRa_
 
Мнения: 2632
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Пон Мар 23, 2009 11:34 am

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот sailman » Съб Юни 20, 2009 6:23 pm

_SoRa_,здравей!
Първо ми се иска да те попитам, защо държиш да караш с ротор по-голям от 185 мм.? Особено, ако караш крос-кънтри...
Дори и при по-агресивно каране включващо преминаване на терени с доста изразени препятствия (камъни, падове, стръмни наклони със серпентини, достатъчно неравни пътеки, където обаче ти се иска да се отпуснеш надолу....и т.н.) едвали ще имаш нужда от толкова много спирателна сила. Контрола върху спирачките, или както го наричат още "модулацията" не зависи само от големината на роторите...А аз си мисля, че хората каращи по разнообразни терени имат нужда точно от добър контрол върху спирането, не толкова от огромна мощ, дето може да идва в неподходящия момент?!
Да не споменавам излишното тегло...

По отношение на вилката, която би била най-подходяща за твоя начин на каране (с оглед на леко задобряване), смятам, че е подходящо да се ориентираш към сериите EPICON или AXON на SR Suntour от 2009 г., като задължително е да държиш на наличието на реглаж на скоростта на връщане (Rebound) и по възможност заключване на хода...
Това е единият възможен вариант - http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=2353 - Може и да е без изнесено на кормилото упправление на заключването, разликата не е много голяма в цената, обаче, а поне за мен си струва удобството.
Друг вариант - http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=2349 или http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=2347, като първият вариант е по-евтин. Много са лекички и двете вилчици, наистина...според мен си струват.
Препоръките ми за Сънтур имат и друга страна - потдръжката. Посочените от мен модели, като система за смекчаване ползват хидравличен патрон (капсулован), което донякъде опростява потдръжката в сравнение с вилки с отворена баня.
Иначе, като качество на работа са на доста добро ниво за ценовата категория, в която се намират (270 - 400 лв., приблизително) и като тегло също.
Естествено има и някои неизвестни...Понеже вилките са от сравнително скоро у нас, никой не е карал още достатъчно дълго някой от изброените модели, за да даде наистина обективна картина за това какво представляват всъшност ;)
Въпреки това, мисля, че нещата са се придвижили в положителна посока, спрямо продуктите от миналогодишните серии (за които има доста добри думи казани, а и собственият ми скромен опит сведочи...)
Другият начин е да дебнеш за някоя дабра вилка "втора ръка". Понякога изпадат и чисто нови (свалени от готов велосипед, например) вилки, или такива в отлично/мн. добро състояние, което ти дава възможност да се сдобиеш с вилка от по-високите класове. (Както направих аз - Тора 318 с алуминиевия стержен, свалена от нов велосипед)

Толкова мога да кажа аз по въпроса...Сигурно някой от колегите може да помогне повече, аз обаче имам навика да изказвам мнение само за продукти, с които имам личен опит, иначе със сигурност могат да се намерят и други варианти :agree:

П.П. За съжаление не мога да цитирам точни цени на предложените от мене вилки, който пропуск ще поправя скоро...В понеделник, предполагам :beer:,
ако някой не ме превари ;)
Айдее, докато се натутам и то.... :agree:
ВЕЛО 2009 Sus scrofa domestica
Аватар
sailman
 
Мнения: 1443
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2008 11:10 am
Местоположение: София

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот _SoRa_ » Съб Юни 20, 2009 7:05 pm

Относно 203мм ротор си мисля, че след време ще ми се иска да надграждам и заради това. Тази вилка http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=2347 ми допада заради120мм ход, a AXON заради теглото и настройката, която може да става от кормилото, но тя е с по- малък ход 100мм :crap:
Новите модели на Suntour все още не съм ги видяла по нашите онлайн магазини. Софиянци сте много облагодетелствани в това отношение - имате много голям и качествен избор на веломагазини и сервизи. Разнообразие голямо. Аз какво да кажа :crap:
_SoRa_
 
Мнения: 2632
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Пон Мар 23, 2009 11:34 am

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот azsa-bachinito » Съб Юни 20, 2009 7:29 pm

Каза, че караш леко. За какво ти е тоя 203 ротор при около 50 кила. Дори и една механика шимано, бб5 с куулсоп би трябвало да върши работа, но трябва хубаво да се настройват - зимаш ги ес ем-чето слагаш зад спирачката, светваш и гледаш да няма почти никав просвет межди накладките. И за какво да сменяш Ек Си Ер-а като е най-добрата за тоя ценови диапазон- карал съм ек си ем, пробвал съм ек си ер, аксон и сега съм с епикон. Ми екс си ер-а си най заслужава парите, ако ще сменяш събирай за нещо наистина качествено да не да дигнеш за 300 лв кпд с 10-15%. Не забравяй, че сънтурите, за да работят нормално, искат много чистене/профилактика. Аз имам един спрей Ф1-19 става за пръскане на семерингите и леко почистване, докато не бъде отворена вилката за основна профилактика.
Ако си навита за Епикон, вземи новия модел за 2009 г., който е с две въздушни камери, той може да работи по-добре.
А и хубава екстра е заключването от кормилото, много е удобна при бързо сменящ се разновиден терен.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот PtD » Съб Юни 20, 2009 8:40 pm

+1, че на _SoRa_ едва ли някога ще й потрябва 203 мм ротор.
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот stallion » Съб Юни 20, 2009 11:02 pm

Абе имам си 3 фаворитчета за различни категории портфейл, ако случайно си напълня джобовете с пари ще мисля по-нагоре, сигурно за италиянките :D
1. XCR - 95лв, 120мм, перфектна работа засега ми върши (моля притежателите на тази вилка да не гледат стикера "Do not use for: DH/Freeride/DJ blah,blah, blah...." :evil: ) :rofl:
2. Живот и здраве един RUX да си взема - 298лв май беше, 130/150мм, чувам че е от най-доброто на Сънтър :evil:
3. RS Tora 318 - 520лв, мисля че тука няма нужда от коментар, добра вилчица която съм имал удовоствието да пробвам...за кратко :bawling: :^:
ПП: Ако тия вилки са за различни стилове не ме съдете, карам за квото падне стига да ме кефи :eyebrow:
ИзображениеИзображение
Аватар
stallion
 
Мнения: 198
Рейтинг: 1102
Регистриран на: Чет Юни 04, 2009 6:24 pm

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот _SoRa_ » Нед Юни 21, 2009 7:40 am

Съгласна съм, че предвид моите килограми /54кг/ и стил на каране /хс/ дори за един бъдещ ъпгрейд 203мм ротор ще ми е излишен. Но сегашния XCR 120мм ми идва твърд и тежък /дори врътките на двата ботуша не усещам премяна с тях/, а и като сложих дисковите спирачки и сигурно стигнах 14.5кг+ :boggled: Иска ми се постепенно да намаля килограмите. И на мен ми се ще една Fox към 1580гр. ама няма как, бюджетната вилка е за мен /300лв мога да отделя/. Ще потъркалям байка с ХСР-а и като се върна от отпуск т.е. към края на август се надявам онлайн магазините да предлагам модели 2009 на SR Suntour.
_SoRa_
 
Мнения: 2632
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Пон Мар 23, 2009 11:34 am

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот PtD » Нед Юни 21, 2009 8:40 am

A замисляла ли си се да смениш пружините с по-меки? Все пак това има значение за мекотата ;)
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот _SoRa_ » Нед Юни 21, 2009 8:53 am

PtD написа:A замисляла ли си се да смениш пружините с по-меки? Все пак това има значение за мекотата ;)

Нямам идея с какви да ги заменя, а и кой да направи смяната ... :dontknow: пък колко ще ми излезе крайната цена и дали ще си заслужава :dontknow:
_SoRa_
 
Мнения: 2632
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Пон Мар 23, 2009 11:34 am

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот PtD » Нед Юни 21, 2009 12:52 pm

Със сигурност ще излезе по-малко от 300 лева (колкото искаш да дадеш за нова вилка), а дали си заслужава - не знам. Никога не съм карал такава вилка :peace:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот papi007 » Нед Юни 21, 2009 3:51 pm

Честно казано - не , не си. Ок, излиза много по евтино, но вилката е доста зле, трябва постоянно да се чисти, за да работи горе-долу. Това айде, преживява се. НО най-лошото е че при малко по-агресивно каране и повечко километри се разлуфтва доста. А този луфт в комбинация с дискова спирачка, и то с такъв диаметър диск резултатът е че при по-рязко спиране , както се изрази един познат "вилката сама си завива". Плюс липсата на рибаунд, плюс тежестта...
Както казваше дядо ми(лека му пръст) - най-евтиното винаги излиза по-скъпо. Така че инвестирай във вилка с въздушен амортесьор, да има поне основните полезни настройки, да е достатъчно корава, и да върши работа. Ще си спестиш много малки разходи от тип "втулки", нерви, най-вероятно и болки в ръцете :agree: Плюс че ще имаш гаранция за амортесьора, а не да дадеш примерно 50 лева за пружини и смяната им и пак да е под съмнение какъв ще е резултата :agree:
Аватар
papi007
 
Мнения: 1084
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 9:16 am
Местоположение: Село София

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот stallion » Нед Юни 21, 2009 4:32 pm

Да, специално при XCR често срещан проблем са луфтовете. Иначе за начина на работа - за жалост при по-евтините вилки не зависи от модела, а от самата вилка. Моя е XCR и работи идеално, много мекичко вози, когато се регулира се усеща разликата, а като ход....към 10,5см което си е доста добре. Хубаво де, ама един приятел си купи същия модел, от същото място, 1 седмица след мен и вилката му е скована :dontknow: (караме горе-долу еднакво и по едни и същи места) Примерно при един по-хубав модел на RS като го купиш си знаеш че е хубав, а тука...често работата е на късмет :eek3:
ИзображениеИзображение
Аватар
stallion
 
Мнения: 198
Рейтинг: 1102
Регистриран на: Чет Юни 04, 2009 6:24 pm

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот PtD » Нед Юни 21, 2009 4:41 pm

Какво е "вилка с въздушен амортЕсьор"? По-добра ли от "вилка с пружинен амортЕсьор"? :dontknow:

@stallion - възможно ли е да се дължи на различна поддръжка? :idea:
И да те светна, че и RS да си купи, пак е до късмет - току виж се разстроила от нещо и почнала да рони тежки сълзи. :eyebrow: (вилицата тва)
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот papi007 » Нед Юни 21, 2009 6:30 pm

Ех... Извиняам се , ОБРЪКАХ СА... Но мисля че стана ясно какво искам да кажа :agree:

@Сталион, явно и Suntour страдат от руския "петъчен синдром" .. Доколкото си спомням се изразяваше в това , че продуктите , направени сряда са най добри.. Защото четвъртък си мислиш за пиене и си разконцентриран. Петък гледаш да си свършиш възможно най-бързо работата (и като ти внесат Жигулата - да се окаже че тракащияи елемент в колата са забравените на някой руски майстор клещи под постелката :lol: ). Събота и неделя пиене до откат. Понеделник продукцията също е зле - още работната ръка не е изтрезняла, а вторник лекува махмурлука... За това остава само срадата за читавите продукти :rofl:

Като карал XCT , XCM стар модел, даже беше без заключване, XCR на един приятел на колелото, Raidon на сестра ми на велосипеда , возил съм се за кратко на епикон от старите - всички са добри за парите си, и ако се карат по предназначение. Иначе много главоболия. Но достатъчно добре направен за редовно каране из планината е само епикона.

Сега гледах че се продава Вилка: Rock Shox Psylo XC ( HC2 High Performance Damping ) ход 80-125мм във форума. От такова останах с много приятни впечатления ,макар и само 30 минути да съм го карал. Минуса е че е "вилка с пружинен амортЕсьор", не с въздух. Ако те интересува, говори с момчето, което я продава то да ти каже за тегло, каква пружина е вътре и т.н. Пък и нека другите да си изкажат мнението за RS-а.
Аватар
papi007
 
Мнения: 1084
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 9:16 am
Местоположение: Село София

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот PtD » Нед Юни 21, 2009 7:48 pm

Чакам да ми обясниш с какво точно "въздушният амортесьор" е по-лош от "пружинения". А питам, щото аз се връщам от "въздушни" към "пружинени"... Та да ме светнеш, къде бъркам ;)
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот _SoRa_ » Нед Юни 21, 2009 9:01 pm

Аз лично не знам каква точно е разликата, но като по-лекичък представител на човешкия род /около 54кг/ ми препоръчаха вилката да не е с пружини, а въздушна. :dontknow: По този начин /демек с помпането на вилката/ ще си регулирам твърдостта й :dontknow:
_SoRa_
 
Мнения: 2632
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Пон Мар 23, 2009 11:34 am

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот stallion » Нед Юни 21, 2009 9:27 pm

Абе вземай квото ти хареса. Днес пробвах един EPICON и ми допадна, бачкаше си добре, а аз също съм "по-лекичък представител на човешкия род" (53кг) и нямам забележки. Както казах моя XCR си бачка добре обаче, примерно 1 път в месеца не е зле да се пръсва малко масло, както и поне 2 пъти в седмицата да се почиства праха, тъй че най-добре прецени според бюджета си да вземеш най-доброто, независимо дали е "вилка с въздушен амортЕсьор" или "вилка с пружинен амортЕсьор" :peace:
ПП: Аз предпочитам винаги да вземам нещо дето съм пробвал
ИзображениеИзображение
Аватар
stallion
 
Мнения: 198
Рейтинг: 1102
Регистриран на: Чет Юни 04, 2009 6:24 pm

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот papi007 » Нед Юни 21, 2009 9:52 pm

Всичко с плюсовете и минусите си. Както и няма универсална формула за това кое е най-доброто. И има много други фактори, които влияят. Хидравлика , цялостно изпълнение... 100% ги разбираш повече от мен(не се заяждам, казвам си истината). Това което съм чел е че металната/титаниевата пружина е по-чувствителна като цяло . Минус е теглото. При въздушната съответно е обратното. Основния плюс в България на въздушната пружина е , че си я помпиш спорд колко кила си и не се занимаваш с глупости. Минусът в нашата родина поне при мен се прояви в това, че моето Цоки е с доста мека (за мен) метална пружина. Съответно да не прави bottom out, трябва да напомпам доста preload-а. Да но тогава плюсът от чувствителността при мен изчезна. Отидох във Веломания и му разправям на едно момче, което явно досега не беше чувало какво е прилоуда. И му обяснявам, или я дъня, или като я напомпам така, че да неможе да се продъни, става адски нечувствителна. Той ме погледна, пак му повторих и отговора беше " ми пробвай да я напомпаш още" . Дойде другия механик, който разбра че ми трябва просто по-твърда пружина, и естествено нямаше такава. Та сега трябва или да карам много внимателно , за да не ме болят ръцете после(а като добавим че съм чупил и 2те китки понякога направо ми е ужас), или да карам така , както не ми е кеф. Да , знам че има възможност да се поръча пружина custom made(някъде пак по форума го четох), ама си е прекалено много занимавка. Недай си боже да оплескат нещо. Плюс че не съм много запознат с устройството на вилката си и честно казано незнам какво как и защо със точност. Та ако бях на въздух, 3-4 помпи и въобще щях да съм готов.
Ако бъркам, ще се радвам да бъда поправен :beer:
Аватар
papi007
 
Мнения: 1084
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 9:16 am
Местоположение: Село София

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот PtD » Нед Юни 21, 2009 11:30 pm

Това за помпането е вярно, че може да си го нагласяш както искаш, и е наистина голям плюс на въздушните пружини. Обаче... ако се случиш с отворен обем, както са моите две въздушни вилки, всяка драскотина по подпората, която е достатъчно дълбока и достатъчно дълга, значи че или трябва да сменяш подпори, или да хвърляш вилката... И понеже от 2 въздушни вилки ми се случи и на двете, се връщам обратно на метални пружини. Не съм достатъчно заможен и/или умел, за да карам въздушни, явно. :dontknow:

Rant: А тъпите Фокс как пък не пуснат някоя вилка 170мм... :(!:

П.П. пропуснах да спомена, че спестеното тегло и място в раницата от помпичката за шокове също е плюс ;)

П.П.П. А твърдостта на пружината не е редно да се компенсира с preload :peace:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот azsa-bachinito » Нед Юни 21, 2009 11:44 pm

Аз като помпам Епикона като е добре за каране си губи 40% от хода, ако е напомпан според стандартите (за 100 кл) става дърво. Но аз съм тежък, при по-леките карачи не знам как е.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот papi007 » Пон Юни 22, 2009 12:30 am

И нека продължим да трупаме :offtopic: :
Изображение

Думите ти изразени в графика. (Който не схваща за какво идва реч, нека прочете тази статия,поне аз оттам натрупах доста знания :agree: )
Пък за помпата в раницата-взимаш комбинирана за вилки и за гуми на GIYO , да не те е яд че е само за едното и си пушка. Моята дори и това че е с 3 пружини ( цък ), ако се спадне докрай пак неможе да се кара. Така че помпата и при мен си е нужна.
Моята раница е доста голямичка, но заради проблемния кръст сега се оглеждам за помпа, която да може да се монтира за рамката, а резервна гума , шестограм и други дреболии - в чантичка под седалката. Но това е въпрос на предпочитание, пък и вече е много оф-топик.

ОНТОПИК:
Сега се сетих за ето тези 2 екземпляра на Марзочи:
http://screambikes.eu/mx-pro-07-100m.html
http://screambikes.eu/mx-pro-eta-07-100mm.html
2007 е годината на последните истински италиански марцокита. 2008-а , от която е моя кенеф, всичко вече е под покрива на сънтур. Така че четейки по форумите, това са кретенски здрави вилки, малко по-тежички, но като цяло безпроблемни. А не като разпадащите се 55-ци , на който след 2то каране половината копчета са някъде по трасето.. И АТА патроните да са доста критикувани.. и бля бля бля...
Първата е без заключване. Мисля че не е болка за умиране. просто една много добра вилка.
Но ако имаш пари за 2-та - определено аз бих я предпочел пред епикони, пред каквото и да било...Тя е общо взето като първата с малката разлика от 100 грама и ЕТА заключване... А това е нещо вълшебно за катерене. След време може да си направиш и заключването от кормилото :liplick: (ЕТА-то представлява нещо, което като го врътнеш, и натиснеш вилката , тя не се връща, т.е. остава в сгънато положение. Колкото по-силно натискаш, толкова в по-сгънато положение остава вилката. Обаче накрая винаги имаш 3 сантиметра, които неможеш да сгънеш с цел да не дъниш вилката, пък и да не те бие през ръцете при някое по-голямо препятствие. Ако се чудиш какво е хубавото да катериш със сгъната вилка - центъра ти на тежест отива по-напред и като катериш не ти подскача постоянно предното колело.)

Ъм... Ако нещо е станало ясно на някой, значи не ми се спи чак толкова :rofl:
Аватар
papi007
 
Мнения: 1084
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 9:16 am
Местоположение: Село София

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот PtD » Пон Юни 22, 2009 1:20 am

Eдната ми вилка е точно въздушна 66-ца oт 2006-та. Надираш подпорите и чао-чао, вилчице...
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот Pr3d4t0R » Пон Юни 22, 2009 9:52 am

_SoRa_ С какво лостче и с какви брони караш ББ7-цата? И кога не ти достига спирачна сила?
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4046
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот _SoRa_ » Пон Юни 22, 2009 3:52 pm

Pr3d4t0R написа:_SoRa_ С какво лостче и с какви брони караш ББ7-цата? И кога не ти достига спирачна сила?

Лостчетата са тези http://www.amazon.com/Avid-Speed-Bicycl ... B000YBCNXW а жилата и броните са Jagwire. Проблема е там, че не съм 100% дали са настроени както трябва. Неподвижната накладка е съвсем близо до ротора, а подвижната малко по-отдалечена.
И за да не е :offtopic: ето от веломания каков ми отговориха за двата вида вилки, които ме интересуваха

"Вилка SR SF9 Epicon LOD 26` TS 255/0 AF-E 120 - 289лв.
Вилка SR SF9 Epicon RLD-15 26`TS 255/0 AF-E 120 - 379лв.

Имаме тези модели модела RLD - го имаме само с 15мм. ос"

Моята само, че е 10мм :boggled:
_SoRa_
 
Мнения: 2632
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Пон Мар 23, 2009 11:34 am

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот Pr3d4t0R » Пон Юни 22, 2009 4:24 pm

Относно настройката на спирачката: http://www.youtube.com/watch?v=x1kezXQVnLY

Разходи ли се до магазините им и някой техен дистрибутор, може да имаш късмет с останала бройка RLD.
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 4046
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот veskoz » Пон Юни 22, 2009 10:43 pm

Pr3d4t0R написа:може да имаш късмет с останала бройка RLD.

@SoRa
Има я http://www.mtb-bg.com/index.php/other/c ... ercial0023 мога и да ти я запазя, ако имаш мерак :peace:
ма дали беше RLD 10 милиметровата :eek3: ще питам
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
veskoz
 
Мнения: 4508
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 29, 2007 12:30 pm
Местоположение: София

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот stan40 » Вто Юни 23, 2009 11:20 am

Здравейте!
Понеже тук обсъждате вилките можете ли да ми помогнете?В момента карам Manitou Black Comp 120 mm от 2006 , но 120 мм ми идва в повече и се замислям за Marzocchi Mx Comp air, 85mm .Карането ми е ХС (от рода на Обиколката на Витоша, без аграрни истории) шосе и в града по работа.Дали си струва замяната на Manitou-то с Marzocchi -то притесняват ме настройките на Marzocchi-то както и поддръжката.Нека някой да сподели мнение .
Благодаря предварително!

Едит:
@did много благодаря за съвета!Ще отида в магазина да пробвам изпробвам това което ми каза!Жив и здрав!
Последна промяна stan40 на Вто Юни 23, 2009 11:58 am, променена общо 1 път
stan40
 
Мнения: 89
Рейтинг: 1215
Регистриран на: Чет Дек 21, 2006 9:27 am

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот did » Вто Юни 23, 2009 11:28 am

Ако чак толкова ти е висока предницата (което не вярвам), смени си лапата или кормилото с такива с по-малко издигане. Може и просто да обърнеш лапата, така че вместо издигане, да ти прави снишаване.

Във всички случаи, запази си сегашната вилка!
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Пак за ВИЛКИТЕ!!!

Мнениеот Чоко и Боко » Чет Юли 30, 2009 5:06 pm

Има ли съществена разлика в цената, теглото, конструкцията и работата на вилките :
http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=2355

http://www.srsuntour-cycling.com/SID=si ... &tnid=2349
:beer:
Аватар
Чоко и Боко
 
Мнения: 122
Рейтинг: 1405
Регистриран на: Вто Апр 29, 2008 9:18 pm
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта