SeSSion написа:Така,значи вече "битката" е между Домейна и Травис сингъл 180 мм,но някой може ли да каже какво е това "Cartridge Air" това от CRC.
Cartridge Air е настройка на налягането във въздушната камера на хидравликата. Хидравликата на вилката е доста близка до тази на задните амортисьори и както те имат вентил за помпане (дори пружинните) така и тази вилка има. Служи за допълнителен реглаж на обхвата на настройките (когато е по-високо налягане rebound-а става малко по-пъргав а Compression-а се забавя и обратното)
Хидравликата се обезвъздушава (също както при задните амортисьори), което е малко пипкаво в сравнение със сервизирането на Domain-а, но за сметка на това намалява доста интервалите за сервизиране.
SeSSion написа:П.П.

Защо на маниту арките им са отзад,здравина или нещо друго.
На теория да, на практика ще трябва да унищожиш няколко вилки с правилното оборудване, преди да можеш да кажеш със сигурност. Виж шестостенната ос и теорията зад нея също е интересна, но това, което мога да кажа аз е че вилката определено се чувства по-корава от Boxxer-a при каране. Дали това е от обърнатата арка, шестостенната ос или по-големите тръби не мога да кажа.
Колкото до избора между Domain и Travis Single, двете вилки не са в един клас и няма смисъл да го мислиш. Travis-а откъм качество на изработка и изпълнение е сравним с Totem Coil, с тази разлика, че Totem-а има външна настройка на прага на отключване и високоскоростната компресия. При Travis-а те са зададени фабрично, но това не значи, че не можеш да ги променяш (може би не лично, но във някой сервиз, в който знаят как става). Разликата в цената идва от това, че това е последната година на Travis-а и се изчистват наличните количества.