Harka написа:Точно пък Н1/Хъмви в условия като нашите е тотално и напълно безпомощен. Ако трябва да избирам между Н1 и Н2 за у нас без абсолютно никакво колебание бих избрал Н2.
И пак ще му е прекалено голяма базата... както вече отбеляза

Harka написа:Точно пък Н1/Хъмви в условия като нашите е тотално и напълно безпомощен. Ако трябва да избирам между Н1 и Н2 за у нас без абсолютно никакво колебание бих избрал Н2.
bikerider написа:Harka написа:Точно пък Н1/Хъмви в условия като нашите е тотално и напълно безпомощен. Ако трябва да избирам между Н1 и Н2 за у нас без абсолютно никакво колебание бих избрал Н2.
И пак ще му е прекалено голяма базата... както вече отбеляза
Harka написа: които имат полезен товар от близо 1 тон и могат да теглят 3700кг? Което пък го прави много подходящ за теглене на голяма лодка, например.
did написа:Мда... Явно някои хора обичат да тръгват с въртене на гуми по светофарите, докато теглят лодка.
То си е така - като не можеш караш без резки промени в скоростта, спокойно, икономично... търсиш 3 тона желязо със 7 литра мАтор и лодка отзад, което се кара още по-трудно спокойно и икономично, пък за скорост - да не говорим.
hitar_potter написа:Всъщност, този автомобил по-добър ли е в каквото и да е от другите автомобили? Щото не ми се струва да няма по-високопроходими (и то много по-) джипове, които да тежат мнооого по-малко
hitar_potter написа:Всъщност, този автомобил по-добър ли е в каквото и да е от другите автомобили?
Щото не ми се струва да няма по-високопроходими (и то много по-) джипове, които да тежат мнооого по-малко
Harka написа:В момента наистина не мога да се сетя за джип, който може да тегли повече.
Ozzie написа:Harka написа:В момента наистина не мога да се сетя за джип, който може да тегли повече.
V10 TDi... май към 750 Нм беше
поне на хартия звучи да може да тегли...
Harka написа:Звучи, ама VW му дават максимално 3500кг.
Ozzie написа:Harka написа:В момента наистина не мога да се сетя за джип, който може да тегли повече.
V10 TDi... май към 750 Нм беше
поне на хартия звучи да може да тегли...
Alpina написа:Т.е. въртящия момент е около 620 N/m което е доста по-приемливо от 550, но пак ми се струва малко за 6.8...
Тегли ги, ама с 4 тона в багажника и керамичен съединител
Т.е. пак не е заводска бройка
An Alien Hoopajupe написа:По мое мнение,конкретния Хъмър е жалка паважна гледка сравнение с истинската машина която ползва армията на САЩ .
Alpina написа:От турбо дизел да, ама PtD май имаше предвид
2007 FORD TRITON™ 6.8L SOHC 30V V-10
Harka написа:620 не са толкова малко за тази мощност. Все пак да не забравяме, че говорим за технологии от някъде малко след Големия взрив.
PtD написа:[Ц, PtD имаше предвид:
6.8L, 2-valve SOHC, 305 hp (227 kW) and 420 lb·ft (569 N·m)
Alpina написа:Но защо ползват бензинови, а не дизелови - всеки европеец и азиатец ще се чуди
PtD написа:За сравнение, един нещастен трилитров дизел на Isuzu прави 500 N·m.
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
agent_Jekov написа:Някои нямат какво да ядат и умират от студ по панелките, тука Хамърчета си копуваме.По-скоро ни копуват... Това е ценностната система на българина.
Евала, Роска, най-големия си.
Alpina написа:Смяташ че "от всеки му според възможностите, на всеки според нуждите" е по-правилно "от всеки му според възможностите, на всеки според заслугите"?
И не, не смятам че второто се прилага, но поне уж се върви към него.
agent_Jekov написа:Някои нямат какво да ядат и умират от студ по панелките, тука Хамърчета си копуваме.По-скоро ни копуват... Това е ценностната система на българина.
Евала, Роска, най-големия си.
PtD написа:Alpina написа:Смяташ че "от всеки му според възможностите, на всеки според нуждите" е по-правилно "от всеки му според възможностите, на всеки според заслугите"?
И не, не смятам че второто се прилага, но поне уж се върви към него.
Да бе, да. Оня нашмъркания с поршето е много заслужил...
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта