Sprint FX Team рамка

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Sprint FX Team рамка

Мнениеот thekidtwist » Сря Мар 23, 2005 5:26 pm

Нека хората които са карали с нея или са я тествали дадат адекватно мнение.Искам да си взема такава рамка и ще се радвам някой да даде малко инфо за добрите и лошите и черти.Ае чао.:hbang2:
One only needs two tools in life: WD-40 to make things go, and duct tape to make them stop.

The journey is the reward.....
Аватар
thekidtwist
 
Мнения: 1100
Рейтинг: 1752
Регистриран на: Пет Дек 10, 2004 11:04 am
Местоположение: Orange County,CA

Мнениеот SPA » Сря Мар 23, 2005 5:51 pm

[quote="TheKidTwist"]

Нека хората които са карали с нея или са я тествали дадат адекватно мнение.Искам да си взема такава рамка и ще се радвам някой да даде малко инфо за добрите и лошите и черти.Ае чао.:hbang2:
[/quote]

Не е от най-леките. Според някои хора е по-добра заради по-доброто разположение на окачването спрямо драгомир дизел. Като цяло цена качество мисля че е добро.
Това което мога да кажа.
:wavey:.......................................................................:tophat:
SPA
 
Мнения: 1349
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 04, 2002 11:23 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Metal_Psycho » Сря Мар 23, 2005 9:15 pm

Става[b].[/b]
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Newone » Чет Мар 24, 2005 11:38 am

За качеството на рамката не мога да говоря, защото не карам DH, но цената на окомплектувано колело/с монтаж Saint/ e много добра.Дори от САЩ за тези пари могат да се купят само вилката и монтажа...
Life is a short, warm moment!
Аватар
Newone
 
Мнения: 1036
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Яну 03, 2004 5:46 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот thekidtwist » Чет Мар 24, 2005 8:53 pm

@All
10x за инфото however,искам да знам приликите и разликите спрямо Дизеловия Драгомир освен окачването:banghead::bulb::crazy:
One only needs two tools in life: WD-40 to make things go, and duct tape to make them stop.

The journey is the reward.....
Аватар
thekidtwist
 
Мнения: 1100
Рейтинг: 1752
Регистриран на: Пет Дек 10, 2004 11:04 am
Местоположение: Orange County,CA

Мнениеот bestbg » Чет Мар 24, 2005 9:29 pm

[quote="TheKidTwist"]

@All
10x за инфото however,искам да знам приликите и разликите спрямо Дизеловия Драгомир освен окачването:banghead::bulb::crazy:
[/quote]


Задния шок , вилката и това (разликите) иначе и двте май са със Сейнт монтаж... другата прилика май е алуминия ;) (но не съм сигурен)...
Аватар
bestbg
 
Мнения: 1240
Рейтинг: 1819
Регистриран на: Пон Май 17, 2004 8:13 pm
Местоположение: София / Младост

Мнениеот caspar » Чет Мар 24, 2005 10:34 pm

Рамката не работи много добре. Не влиза хубаво в завоите, а за излизането от тях да не говорим.
За хода: повече е от Драгомира, защото е преместена едната става по-надолу, но това е и причината за лошото и поведение в завоите.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man."
Аватар
caspar
 
Мнения: 2444
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 8:34 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот thekidtwist » Чет Мар 24, 2005 11:34 pm

@Caspar какво точно значи ....не влиза хубаво в завоите, а за излизането от тях да не говорим..рамката разполага с множество настройки все пак нали:crazy::eek::eek2::eek3:
@bestbg аз питам само за рамката,но все пак мерси:^::beer:
One only needs two tools in life: WD-40 to make things go, and duct tape to make them stop.

The journey is the reward.....
Аватар
thekidtwist
 
Мнения: 1100
Рейтинг: 1752
Регистриран на: Пет Дек 10, 2004 11:04 am
Местоположение: Orange County,CA

Мнениеот Metal_Psycho » Чет Мар 24, 2005 11:46 pm

[quote="caspar"]

Рамката не работи много добре. Не влиза хубаво в завоите, а за излизането от тях да не говорим.
За хода: повече е от Драгомира, защото е преместена едната става по-надолу, но това е и причината за лошото и поведение в завоите.
[/quote]


Извинявай,но тва ми е много любопитно.
Това за завиването от къде си го изсмука?:)В смисал ти сигурно си карал с тая рамка едно цяло състезание или поне едно цяло спускане по едно от трасетата,а това честно да си кажа,леко се съмнявам да си напеавил :)
Не защитавам никоя страна,това всички който ме знаят могат да потвърдят:)Просто са ми смешни подобни компетентни мнения.
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот RaveUnit » Пет Мар 25, 2005 3:13 am

Извинен си.
Сега и ти ще ме извиниш задето от почти 4 години в МТБ чак този месец разбрах недвусмислено че съществуваш (видqх те f2f). Всички които ме познават ще потвърдqт че не ти се надсмивам повече от подобаващото, просто ми е смешно колко си уверен че познаваш всекиго.
Човекът с косачката 37OH55V O773H \../{o.O}..l. Гот ми е сред тия идиопати в тая идиокрация
RaveUnit
 
Мнения: 798
Рейтинг: 1720
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 8:28 pm

Мнениеот thekidtwist » Пет Мар 25, 2005 12:19 pm

Моля не превръщайте темата в поле на лични нападки и обвинения.Исках да знам просто как дадена рамка не може да влиза и да илзиза от завои.Това е.Точка:hbang2::hbang2:
One only needs two tools in life: WD-40 to make things go, and duct tape to make them stop.

The journey is the reward.....
Аватар
thekidtwist
 
Мнения: 1100
Рейтинг: 1752
Регистриран на: Пет Дек 10, 2004 11:04 am
Местоположение: Orange County,CA

Мнениеот Metal_Psycho » Пет Мар 25, 2005 12:53 pm

[quote="RaveUnit"]

Извинен си.
Сега и ти ще ме извиниш задето от почти 4 години в МТБ чак този месец разбрах недвусмислено че съществуваш (видqх те f2f). Всички които ме познават ще потвърдqт че не ти се надсмивам повече от подобаващото, просто ми е смешно колко си уверен че познаваш всекиго.
[/quote]

:bigeyes:
:eek3:Ааа,нещо немога да разбера?
Аз на теб ли говорех?!Някакси немога да разбера защо въобще го пусна този пост.Няма нищо общо с темата,а и навскичкото отгоре и немога да разбера смисъла на нападката ти срещу мен?:eek3:
Нещо против мен ли имаш?Със сигурност това не е мястото и начина за да ми го кажеш:)...не,че знам даже защо си на това мнение.

Това което съм написал горе съм 100% сигурен в него.Той не я е карал достатъчно,че да твърди с такава сигруност,че неможела да завива и тн.

Абе всъщност,какво се занимавам.:)

BTW-Аз никога не съм твърдял,че познавам всичи.:)
Просто много яко издишаш.
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот TheUndertaker » Пет Мар 25, 2005 1:06 pm

[quote="TheKidTwist"]

Моля не превръщайте темата в поле на лични нападки и обвинения.Исках да знам просто как дадена рамка не може да влиза и да илзиза от завои.Това е.Точка:hbang2::hbang2:
[/quote]


Ми аз мога да ти кажа какво значи да не можеш да вземеш завоя с колело ако предницата ти е много висока ... на 90 градусов завой ... минах напряко ...
ма по темата ми е интересно обясннеието за рамката при положение, че за завой са важни размерите на рамката ББ , ДТ и тнт ... доколкото знам тия размери са малко същите ... не съм 100%, най много ББ-то да се различава заради ставата ... , но все пак човека я е карал той да си каже :bigeyes:

@метален ... абе нали вече познаваш част от майните стига ти :beer: искам материала ....
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот Metal_Psycho » Пет Мар 25, 2005 1:15 pm

[quote="TheUndertaker"]


@метален ... абе нали вече познаваш част от майните стига ти :beer: искам материала ....
[/quote]


Дам:beer:
Ще гледам още днес да ръчна Марто да го качи материалчето,че и аз съм любопитен:)
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот koko » Пет Мар 25, 2005 1:41 pm

Други неща от които зависи завиването са ефективната дължина на горната тръба и геометрията на задния триъгълник,така пишише някъде.Още-всеки знае че и лапата и кормилото не са без значение.Да не говориме че пипането/местенето на кой да е pivot point влияе ужасно много.:beer:
....както и си го е обяснил Caspar.:angel2:
koko
 
Мнения: 695
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Пет Май 09, 2003 7:22 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот thekidtwist » Пет Мар 25, 2005 2:04 pm

Ето и снимка на продукта за който иде реч...
[img]http://www.sprintmaxcom.com/big_pics/88.jpg[/img]
One only needs two tools in life: WD-40 to make things go, and duct tape to make them stop.

The journey is the reward.....
Аватар
thekidtwist
 
Мнения: 1100
Рейтинг: 1752
Регистриран на: Пет Дек 10, 2004 11:04 am
Местоположение: Orange County,CA

Мнениеот go-ride » Пет Мар 25, 2005 10:41 pm

Карал съм и Дизела и Спринта, но не за дълго и не мога да ги оценя съвсем компетентно, но все пак имам някакви бегли впечатления. Определено като работа повече ми харесва Спринта, работи много по-меко. Дизела, кой пробвах изобщо не ми хареса как работи, да не говорим че той беше с по-хубав шок - X-fusion, а пък спринта със DNM, който дори беше с по-къса пружина отколкото трябва, което му пречи да функционира както трябва, но въпреки това работеше много по-добре.
Обаче има факти, които говорят лошо за спринта. Един приятел си купи такъв и още първата седмица се оказа че в задницата има луфт и му се наложи да ходи два пъти до Пловдив за да му сменят задницата.

За здравина не мога да говоря, но май спринта не е много здрав. Според мен си заслужава да си го купиш САМО като цяло колело.

И мойто лично мнение: НЕ бих си купил тази рамка. По-добре събери още пари и си купи RAM DH.
Don't let your fears stand on the way of your dreams!
go-ride
 
Мнения: 69
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Съб Фев 26, 2005 8:09 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот caspar » Съб Мар 26, 2005 1:19 am

Имам предвид, че трудно се завива, когато наклониш колелото.
Карал сам и Дизел и Спринт, и те уверявам, че разликата е огромна.
"He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man."
Аватар
caspar
 
Мнения: 2444
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Апр 20, 2004 8:34 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот thekidtwist » Пет Апр 01, 2005 12:41 pm

Благодаря на всички за информацията.:beer:

Равносметката значи е че Спринта е с по добро окачване макар и с по скапан шок,но отстъпва на Дизела със здравината си.:crazy:
Май ще да бъде Дизел бъдещата машина...:hbang2:
One only needs two tools in life: WD-40 to make things go, and duct tape to make them stop.

The journey is the reward.....
Аватар
thekidtwist
 
Мнения: 1100
Рейтинг: 1752
Регистриран на: Пет Дек 10, 2004 11:04 am
Местоположение: Orange County,CA

Мнениеот Metal_Psycho » Пет Апр 01, 2005 5:05 pm

Рамките като здравина са ЕДНАКВИ.
Еднакъв алуминий,заварки енд шит.
Има разлика в точките на окачването-само!

Стига спекулаций.И аз едно време си мислих Дизела,че е по-добрата,но уви-грешах.

От двете продължавам да твърдя,че Спринта е по-добрата.

Сори ако някой не са съгласни с мен,но знам какво говоря,данке.:)

Решавай си иначе.Не е нужно да ме слушаш.
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот tailor » Пет Апр 01, 2005 5:35 pm

[quote="Metal_Psycho"]

Рамките като здравина са ЕДНАКВИ.
Еднакъв алуминий,заварки енд шит.
Има разлика в точките на окачването-само!

Стига спекулаций.И аз едно време си мислих Дизела,че е по-добрата,но уви-грешах.

От двете продължавам да твърдя,че Спринта е по-добрата.

Сори ако някой не са съгласни с мен,но знам какво говоря,данке.:)

Решавай си иначе.Не е нужно да ме слушаш.
[/quote]

Я разгледай челата на двете рамки
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот Metal_Psycho » Пет Апр 01, 2005 5:40 pm

[quote="tailor"]
Я разгледай челата на двете рамки
[/quote]


Ахъм,знам Шиваче,знам,че сте на 1.5;)
Знаеш какво имах предвид.

Btw,като пуснете масово "Прототипите",вярвай ми ще съм за него:),но сегашния "Дизел" просто сравнен с еФеКса не стаа.

Това е.
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот ThEUfO » Пет Апр 01, 2005 6:06 pm

[quote="caspar"]

Имам предвид, че трудно се завива, когато наклониш колелото.
Карал сам и Дизел и Спринт, и те уверявам, че разликата е огромна.
[/quote]


АХахаХАхаХА :rofl::rofl::rofl::rofl: ВИЦ НА ТРИМЕСЕЧИЕТО! Когато се наклоняло колелото трудно се завивало :peace:
Да бе, земи си Дизел разликата е нечовешко огромна, едното е бял, другото е оранжав цвят :bouncy:

А тея мнения за цената на рамката, без коментар...Я някой да ми каже от тея дето са коментирали цената на рамката а не на цялото колело, кач пара е рамката?!?! А?!

А тея дето казват коя била по-здрава, да покажат снимки от счупени от единия модел и от другия...

По-здрав със сигнатурата ми :angel2:
Древна мъдрост: "s****** ** **** po default"
ThEUfO
 
Мнения: 374
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Вто Апр 27, 2004 5:20 pm
Местоположение: Madagascar

Мнениеот TheUndertaker » Пет Апр 01, 2005 7:12 pm

Мартоф... чесно да ти кажа вече се убеждавам ,че много зависи кой е карал рамката ... че много често и тоз дето я кара е проблема :) внимавай с катапулта :)
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта