[quote="bikerider"]
относно класациите - не забравяй, че Джуси се продава от доста скоро на пазара - статистиката в момента все още не е много коректна според мен...
[/quote]
тва разбира се Агента го допълни съвсем на място - рано е да се съди и за дългосрочна издържливост...
лично аз виждам проблеми на juicy7 само във фабричния маркуч, който като че ли се раздува повече и от този на hayes, това разбира се настройката на модулацията го компенсира донякъде според мен, но лично аз карам със хубави маркучи и ако си взимам спирачка ще взема juicy7 и ще си поръчам само фитинги за маркуча.
иначе, MP, Ел Камино наистина ми харесва, но!
използва различни накладки (aвида използва същите като механичните), плюс това лагеруването на лостчето в корпуса се държи на няколко алуминиеви пръчици (буквално) и не ми се струва, че е особено подходяща за екстремно каране.
ако някой толкова иска реглаж на хода на лостчето освен reach, може да си купи RazorRock лостчета за Mag - тази комбинация първо излиза по-евтино от Ел Камино и второ КЪСА ГЪЗ ОТСЕКАДЕ. Дори ме кара да се замисля за нея като реална алтернатива на juicy7, заради огромните наличности на резервни части и накладки за маг.
така че ако забравим за издръжливостта и говорим за спирачки без ъпгрейди, аз гласувам за juicy7 (едни гърди пред маг заради настройката на модулацията). ако говорим за с ъпгрейди - силно се колебая между juicy7 и маг+RazorRock.
Ел Камино-то ми е доста назад в класацията, щото първо нищо повече не предлага от mag+RazorRock, а е с различни (по-скъпи) накладки, пък и е хилаво горе при корпуса.
HFX е още по-назад...
а XT не съм карал и затова не мога да говоря... - DOT_4_ever...
