Funny написа:А нормално ли е като врътна гумата и почне да се варти диска да стържи,аа спирачката е на 2 4аса

Закачи колелото някъде (със седалката на лост пред блока или др.) Разхлаби леко болтовете на апарата към преходника с шестогран 5 (колкото да се движи свободно на ляво и дясно). Ще ти трябва още един човек. При наличие на второто лице почваш да въртиш задната (с педалите) и инструктираш второто лице да натиска плавно спирачката до упор и да я задържи стисната след като колелото спре. Затегни болтовете на апарата. Пусни гумата по инерция с ръка. Целта е апарата да се самоцентрира спрямо накладките. Има ли още шум?
Ако ДА - или диска ти е крив, или не си настроил самия апарат преди това.
Ако НЕ - виж хората какво ли не правят за една бира.
ВНИМАНИЕ!!!
Стягай болтовете внимателно. Късат се!
Не пипкай диска с ръка. Не баца после квалитетно!
Намери си помощника ПРЕДИ да оставиш байка да виси на лоста!
Успех!

п.п. Оп оп оп... колко ти е голям... диска? Преден, заден?

Защото на моя 203 mm преден "дзвънти"

от време на време когато маневрирам и тогава е нормално поради голямата площ на диска.
