
MAN6 написа:решението- възвръщане на налягането в камерата на преливникакоето става или с изпращане на амортисьора извън бг, или чрез монтаж на вентил в някой от българските велосервизи
(аз лично съм я правил тази операция на няколко такива амортисьора и след това всичко е точно)
MAN6 написа:проблемът идва по-скоро от това, че този амортисьор е лишен от вентил за помпане на въздушната камера в преливника му, а за целта се използва една игла, която в бг все още няма... и с течение на времето амортисьорът губи налягане, което ти няма как да възвърнеш, и се появяват тези звуци, както и леко доловима неадекватност в работата на амортисьора![]()
решението- възвръщане на налягането в камерата на преливникакоето става или с изпращане на амортисьора извън бг, или чрез монтаж на вентил в някой от българските велосервизи
(аз лично съм я правил тази операция на няколко такива амортисьора и след това всичко е точно)
FREERIDE RIDER написа:MAN6 написа:решението- възвръщане на налягането в камерата на преливникакоето става или с изпращане на амортисьора извън бг, или чрез монтаж на вентил в някой от българските велосервизи
(аз лично съм я правил тази операция на няколко такива амортисьора и след това всичко е точно)
Моя shock има добавен винтил за помпане ,но от там изпускаше ( с лепилото с което бяха оплътнили ) изпусакаше въздух , и след 30 мин. след като беше напонпан shock-а ми губеше въздуха си ,затова и да се сложи винтил може да ти донесе още главоболия . (айде няма да казвам кой го е правил)
outfaced написа:може ли някой да даде малко повече разяснения за мод-а с винтила + някоя друга снимка
мисля няма да са излишни
колко време карахте, преди въпросния мод да стане наложителен ... т.е. преди да се скапе
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта