можи би няколко снимки на апарата и захващането му ще са от полза.
***************************************************************************************************
Между другото ще споделя нещо което гледах по Доскавъри в "Как се прави"
накладките за автомобили и велосипеди са няколко вида:
-органични -представляват смес от различни материали срещани в природата-като слиций,метали,слюда,различни дербни кристали,каучук и дори специално отглеждаани бактерии с видоизменена клетъчна стена!!!!тези материали се слепват с водоразтворими или термично разтопяеми лепила-спират добре в сухо време,но при прегряване или влага губят част от силата си,безшумни и износват дисковете бавно,но себе си бързо;
-керамични-състоят се от керамични нишки,малки количества мед и едни от най добрите лепила за висока температура-тези накладки спират перфектно във всякакви условия,износват се бавно,но струват около 10-15 пъти и повече от стандартните метализирани синтеровани,или органични накладки
-синтеровани-съдържат мед,желязо,графит,азбест,синтетични съединения създадени от нефт-спират добре във всякакви условия и са евтини,но износват дисковете по-бързо и са значително по шумни от предишните два вида.Графита в тях се употребява единствено за обезшумяване.Възможно е да се получат бразди (канали) по дисковете (за автомобилите е по вероятно).;
****************************************************************************************************
K18 oro са с оригинално със синтеровани накладки.И си мисля че на повечето хора ще им е трудно да карат велосипеда си 9 месеца и да не изтрият накладките.
Към автора на темата-В основата има доста лепило при повечето видове накладки-може да не ти изглеждат изтрити,но си мисля че са-.Това лепило има доста-по различни свойства от останалата смес.
Ако сменяш диска или накладките не го прави по отделно-защото те взаимно си придават форма-и ще се окаже че си дал едни пари на вятъра

.
Ако при автомобил усещаш вибрации при спиране най-често срещаните причини са :
-разбита кормилна рейка;
-криви дискове (и накладки);
-калпав ABS (анти блокираща система);
ти си помисли кое е възможно при един велосипед

Кривите дискове не винаги могат да бъдат забелязани с просто око!!!
Когато стиснеш лостчето вибрациите спират или намаляват-доколкото разбирам

.-ако е така ,то е защото оборота намалява-съответно резонанса,а с по-голям натиск изправяш диска (временно-защото е еластичен).
ПП
аз между другото доста разглеждах моделите спирачки-защото исках да ги сменям доскоро на моя велосипед, но реших да не давам такива пари (останах с ви брейкове и куул стоп+лостчета avid speed dial 7),:^: .Просто не сметнах че съм такъв даунхилър за тая работа.
______________________________________
Та отзивите в едно списание за K18 бяха:
спирачна сила -7.5/10;
качество- 3.2/10;
__________________________
k24
спирачна сила 8/10
качество -4.9/10
ПОЗДРАВИ от мен
дано да съм могъл да ти помогнал малко