Вилка дарт 1

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Вилка дарт 1

Мнениеот alfaromeo » Сря Окт 28, 2009 9:47 pm

Искам да сложа на вилката една от двете дискови спирачки http://www.niko-bikes.com/eshop/product ... cts_id=166 или http://www.niko-bikes.com/eshop/product ... ucts_id=78 но не мога да избера .Ако може да ми препоръчате някоя хидрявлична спирачка за около 150-180лв и да питам има ли полза от тези екстри за вилката http://www.niko-bikes.com/eshop/product ... cts_id=392 ?
alfaromeo
 
Мнения: 20
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 9:07 am

Re: Вилка дарт 1

Мнениеот rocked scientist » Сря Окт 28, 2009 11:02 pm

Ако имаш парите няма смисъл да се колебаеш между ВВ5 и ВВ7 - ВВ7 е правилният избор. Може да ти се наложи да смениш и жило и броня, а също е добре да прецениш дали лостчетата са ти хубави, за да можеш да усетиш предимствата на тези спирачки напълно. Ако лостчето не е хубаво - може да се смени и по-нататък.

Относно хидравличните спирачки - в диапазона от 150 до 180 за брой, който си посочил, има доста прилични решения - от Avid - Juicy 3 за 159 лв, Juicy 5 (надвишава бюджета с 5 лв) - 185 лв; от Magura - Julie / New Julie от други производители също има предложения в този ценови сегмент, но не ги познавам добре. Преди време аз се спрях на Avid Elixir 5 за 199 лв и не съжалявам никак...

Не знам твоята версия на Dart 1 от коя година е, но текущата версия в сайта наSram е за монтиране на дискова спирачка по Post Mount стандарт, така че трябва и това да съобразиш, иначе пак изхождайки от информацията за текущия модел - препоръчват максимален размер на диска 160 мм.

От тези предпазители от последния линк определено има смисъл, стига да караш в условия, които ги изискват - за справка - виж темата за тазгодишната обиколка на Витоша в Мероприятия - по-конкретно как са изглеждали колелата на участниците след финала. Но ако прилагаш на вилката си редовно чистене и смазване след всяко каране и се въздържаш от карания в условия като в посочената тема, спокойно би могъл да си спестиш този разход.
Аватар
rocked scientist
 
Мнения: 35
Рейтинг: 1317
Регистриран на: Чет Апр 30, 2009 11:30 pm
Местоположение: София

Re: Вилка дарт 1

Мнениеот ico 1 » Чет Окт 29, 2009 8:35 pm

@ rocked scientist :agree: .
@ alfaromeo, аз лично не бих сложил маслена спирачка на тази вилка. Със 160 мм ротор на пружинна вилка няма много смисъл. Щом имаш пари за даване си купи по-хубава вилка, а по-нататък и по-хубава спирачка.
Относно предпазителите - те малко удължават интервала между профилактиките на вилката.
Аватар
ico 1
 
Мнения: 1774
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 8:19 pm
Местоположение: Варна

Re: Вилка дарт 1

Мнениеот alfaromeo » Съб Окт 31, 2009 9:46 pm

Ами така като гледам си изготвям следния план карам рам хт1 .КАто му свърши гаранцията мисля да сменя вилката с дарт 3,тора 289,302 послед да си взема хидравлика не мисля да махам рамката защото е 20инча и ми е много добре .
Прикачени файлове
1.JPG
(500.56 KiB) 118 пъти
alfaromeo
 
Мнения: 20
Рейтинг: 1180
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 9:07 am


Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта