Admin написа:Мушваш плоска и колкото се може по-голяма отвертка (или друго подобно плоско нещо) между накладките и започваш да натискаш в двете посоки, така че да натикаш буталата обратно в спирачния апарат.
Stancho написа:И все пак ако искаш да нямаш проблеми (ако може да се нарече проблем това де)- вземи си нов диск.
Stancho написа:Това за опирането не е от самата спирачка, а защото ти е крив диска. Можеш да настроиш апарата така че триенето да е минимално, но все пак хидравличните спирачки са самонастройващи се и ако искаш да имаш толкова малък ход на лостчето, няма как да не опира. И все пак ако искаш да нямаш проблеми (ако може да се нарече проблем това де)- вземи си нов диск.
SeSSion написа:Не мога да разбера какво общо има колко са натегнати болтовете и това дали апаратчето ти е успоредно на диска. Ето как можеш да си настроиш спирачката:
1. Намести си хубаво оста в леглото и на рамката/вилката.(Ако не се оправи направи другите стъпки.)
2. Разхлаби болтовете, които държат апаратчето, но не много.
3. Напомпи 5- 6 пъти лостчето и го задръж.
4. Затягай болтовете на апаратчето постепенно и по малко за да не се мести апаратчето от рязкото завиване на болтовете.
Ако и това не помогне значи ротора ти е крив. Няма значение, че е нов и моя е нов но е леко крив и си го изправих на ръка с една ЧИСТА кърба за да не го омазня.
Wizzard написа:Проблем?
'щото те е шубе да разхлабиш два болта и да регулираш апарата?
SeSSion написа:Вдигни гумата и виж дали през цялото време опира или само на моменти, ако е само а моменти го изправи както ти казах. Ако е през цялото време и то само от едната страна значи не си изправил апарата както трябва.
SeSSion написа:Апаратчето несе намества на око. По този ред, по който си го написал излиза че си го наместил на око тези 5- 6 пъти стискане не трябва да станат следкато сизатегнал болтовете, а преди това именно по тази причина- всичко в апарата да си доиде на място. След като стиснеш 5- 6 пъти тогава затегни болтовете и никога не си намествай апарата на око защото така накладките ще се износят неправилно.
bikerider написа: а ако не помогне бих проверил системата за въздух или бих отишъл в сервиз.
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
bikerider написа:Това с кривия ротор го забрави, няма как да е от него, щом преди не е стържела. А щом сега стърже, значи или не си върнал буталата докрай, или при стискането на "празно" наистина е лапнала въздух и сега не ги изтегля докрай. Ако е така никакво центроване няма да помогне, защото поведението на буталата ще е хаотично.
Що се отнася до перфекционизма - наистина няма нищо перфектно, но сегашното състояние на спирачката ти не е нормално. Не трябва да стърже - води до по-бързо износване на накладките, ще доведе до прегряване в някои ситуации, дори може да се стигне до изкривяване на ротора (малко вероятно, но не и невъзможно). На твое място бих опитал да върна буталата докрай, а ако не помогне бих проверил системата за въздух или бих отишъл в сервиз.
bikerider написа:Пробва ли да върнеш буталата хубаво и докрай? За проверката е необходим комплект, който се купува отделно, както и спирачна течност (DOT 4, 5). Самата операция е елементарна, но иска малко опит.
bikerider написа:Ами не, затова има центровка
Как точно стърже - постоянно или не?
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта