как да минават броните

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

как да минават броните

Мнениеот bestbg » Сря Апр 13, 2005 7:36 pm

Имам няколко въпроса... как да си сложа броните най-дуобно при завой да не ми пречат?

ето 2 снимки ;)

http://img111.echo.cx/img111/4749/dsc059696he.jpg

http://img111.echo.cx/img111/7469/dsc0596922ac.jpg

На втората снимка се чуда от къде да го пусна... червената или синята линия? за да не ми търка рамката а по червената линия само назад се пада спирачката

и сега още един въпрос... задната спирачка ми е М475 и като сложа тапичката в края на бронята и неможе да влезне в това за регулирането... а без тапичката влиза... дали има проблем? Мерси ;):^:
Аватар
bestbg
 
Мнения: 1240
Рейтинг: 1819
Регистриран на: Пон Май 17, 2004 8:13 pm
Местоположение: София / Младост

Мнениеот giro » Сря Апр 13, 2005 8:02 pm

4ervenoto e po dobre ina4e jiloto mn se oguva ako ne iska6 da ti se draska ramkata zalepq6 gumi4ka ili drugo ne6to tam kadeto se opira jiloto i si gotov:beer:
Аватар
giro
 
Мнения: 429
Рейтинг: 1199
Регистриран на: Съб Ное 27, 2004 3:58 pm
Местоположение: София

Мнениеот chiMol » Сря Апр 13, 2005 8:32 pm

ми ето ти моя варянт ....това розовото са свински опашки....а това за търкането на рамката умотай жилата с черен изолирбанд или би-шоп(самовулканизиращоа се гума) ... а и остави жилата да са във възможно най непречупващо се състояние щото иначе си ебават мамата много лесно .... това е снимката-http://tinypic.com/view.html?pic=4gnas5
http://www.tiarakm.hit.bg
Don't leave your bike, live your life......
https://easycryptobot.com
Аватар
chiMol
 
Мнения: 1900
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Яну 05, 2005 3:00 pm
Местоположение: Bulgaria/sofia/lozenez

Мнениеот Windstream » Чет Апр 14, 2005 5:38 am

За нормален setup (не моторджийски като моите) бих ти препоръчал червената линия, все пак кормилото ти не е много широко, а и водачите за жилото/бронята са ти отляво и ако ползваш синята линия само ще им правиш излишни завои (които колкото и да са плавни все пак се отразяват на усещането на лостчето). За вилката - почни откъм спирачката, прекарай бронята от лявата (външната) страна на ботуша на вилката (прихвани я с една-две свински опашки), после й направи завой надясно да тръгне по арката и някъде в средата на лявата половина на арката я прихвани към арката със свинска опашка - оттам мнооого плавен ляв завой и боц в спирачното лостче.

За накрайниците - като гледам ползваш кевларените брони на Jagwire, за тях е силно наложително да имаш накрайници. Има обаче два модела накрайници, едните са сребристи и са с постоянен диаметър, а другите са черни (но пак алуминиеви де) и в единия край са по-тънки отколкото в другия - ако имаш сребристи вземи си един черен и пробвай, ако си с черен вземи един хубав остър кухненски нож и си разшири малко отвора на регулатора на спирачката :pimp:
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот bestbg » Чет Апр 14, 2005 5:54 am

май ще се разширява дупката... трябва да потърся черните(аз съм със сиви)... а и аз вече реших да минават по червената линия , но там имам много тъпи уши... защото са направени бронята да спре да се покаже жило и после да продължи и се чуда как да го захвана за рамката... :banghead: сигурно ще трябва със свинска опашка:dunno:
Аватар
bestbg
 
Мнения: 1240
Рейтинг: 1819
Регистриран на: Пон Май 17, 2004 8:13 pm
Местоположение: София / Младост

Мнениеот Windstream » Чет Апр 14, 2005 6:10 am

[quote="bestbg"]

но там имам много тъпи уши... защото са направени бронята да спре да се покаже жило и после да продължи и се чуда как да го захвана за рамката...
[/quote]

Тоз пък, аз на такива уши на FS-рамката колко бих им се радвал... Заради тях можеш да отрежеш немалко парче броня, което пък значи по-малко компресиране и по-добро усещане на спрачката (при хубави накрайници разбира се). След като си с механична спирачка ползвай си тия уши, а на местата където жилото е голо му нахлузи тънка шлауха да не се цапа - на DBR-чето така съм направил и спирачките ми са настроени да хващат след първите 4-5мм издърпано жило (което доста хора намират за прекалено стегнато).
Officially recognized show-off post whore - Yee-haw! :cowboy:
Аватар
Windstream
 
Мнения: 2068
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Нед Мар 30, 2003 7:57 pm
Местоположение: Detroit, USA

Мнениеот GOA » Чет Апр 14, 2005 10:40 am

Downhill by car.
Лопа ти прожината на амортесиора.

|-|
Аватар
GOA
 
Мнения: 732
Рейтинг: 1637
Регистриран на: Пет Окт 24, 2003 11:56 am

Мнениеот ThEUfO » Чет Апр 14, 2005 11:47 am

[quote="GOA"]

:offtopic:
бялата линия
http://free.hit.bg/kyxo/pictures/dsc059696he.jpg

[/quote]


:rofl::rofl::rofl:
Древна мъдрост: "s****** ** **** po default"
ThEUfO
 
Мнения: 374
Рейтинг: 1700
Регистриран на: Вто Апр 27, 2004 5:20 pm
Местоположение: Madagascar


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта