За нормален setup (не моторджийски като моите) бих ти препоръчал червената линия, все пак кормилото ти не е много широко, а и водачите за жилото/бронята са ти отляво и ако ползваш синята линия само ще им правиш излишни завои (които колкото и да са плавни все пак се отразяват на усещането на лостчето). За вилката - почни откъм спирачката, прекарай бронята от лявата (външната) страна на ботуша на вилката (прихвани я с една-две свински опашки), после й направи завой надясно да тръгне по арката и някъде в средата на лявата половина на арката я прихвани към арката със свинска опашка - оттам мнооого плавен ляв завой и боц в спирачното лостче.
За накрайниците - като гледам ползваш кевларените брони на Jagwire, за тях е силно наложително да имаш накрайници. Има обаче два модела накрайници, едните са сребристи и са с постоянен диаметър, а другите са черни (но пак алуминиеви де) и в единия край са по-тънки отколкото в другия - ако имаш сребристи вземи си един черен и пробвай, ако си с черен вземи един хубав остър кухненски нож и си разшири малко отвора на регулатора на спирачката
