Много груб превод
"Има няколко техники за ефективно спиране при велосипедите с две спирачки .
Най-често обясняваната е 75-25.
При нея към предното колело се прилага 75%, а към задното 25% от спирачната сила.
Това е така, защото по време на спиране, тежеста отива към предницата, което води до много по-добро сцепление на предното колело.
Заради това на задната спирачка трябва да се прилага по-малко усилие спрямо предната, защото в противен случай задното колело ще започне да занася (разбирай ще блокира)"
Та, драги dudelgrincen, traction си го превеждаш по грешен начин и от там започват едни съчинения по картинки...
Това обаче е много повърхностно...
А какво ще се случи ако блокираш предната спирачка - варианти повече от много за да твърдиш с лека ръка, че ще се преобърнеш...
На мен лично ми е много забавно да си играя с този момент и нито да се преобръщам, нито да падам... голяма тръпка е обаче
