Предна или задна модулация?

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Предна или задна модулация?

Мнениеот X_NRG » Чет Дек 24, 2009 3:34 pm

Зачудих се коя спирачка е по-важно да има настройка за плавността на "захапването" - предната или задната? От една страна е хубаво да е отпред, за да се намали рискът от блокиране на предното колело, а от друга ми се струва, че е добре да е отзад, за да се контролира задницата по-лесно и да не влачи по бързите завои.
Може и да бъркам в разсъжденията си, затова се обръщам към вас: Кой вариант смятате за по-удачен ако има възможност само за 1 спирачка с модулация?
Warning! I listen to metal!
This is my bike. There are many like it, but this one is mine. My bike is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life...
Какво продавам.
Аватар
X_NRG
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 6:43 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот hitar_potar » Чет Дек 24, 2009 3:51 pm

естествено отпред според мен трябва да имаш добра модулация. аз съм с такава комбинация - авид джуси 5 отзад и еликсир Р отпред. еликсира за мен има отлична модулация и ми върши страхотна работа. за отзад предпочитам хапливостта на джусито, а в комбинация с добро задно окачване няма никакви проблеми според мен. лично при мен, на рамка GIANT REIGN 2006, усещам леко втвърдяване в работата на окачването при интензивно спиране с блокиране на задната гума, но все пак си работи. колкото за предната спирачка, смятам, че съм изпадал в достатъчно ситуации, изисква
щи 1 идея по-мазна работа на предната спирачка вместо бруталното захапване на ротора в 1 прекрасен момент. тва е мойто мнение. :agree:
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот Stancho » Чет Дек 24, 2009 3:55 pm

И аз споделям мнението на колегата - отпред не ти трябва блокоране на колелото, ами максимална спирачна сила, която позволява въртене на колелото. А и отзад в доста случаи е хубаво да можеш лесно да блокираш колелото и да занесеш леко в случай че изпуснеш завой примерно... Поне аз имам такова впечатление от опита ми досега. Нека и другите да се изкажат, но за мен е по - добре отпред да е по - добрата модулация.
Аватар
Stancho
 
Мнения: 1501
Рейтинг: 1699
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:53 am
Местоположение: Sofia

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот Antediluvian » Чет Дек 24, 2009 5:20 pm

Stancho :agree:

блокирането на предната гума е много по-коварно от блокирането на задната. Вярно ,е че задната като цяло по-лесно блокира, но отпред винаги трябва повече спирачна сила и съответно по-добър контрол над тази сила.
"Never underestimate the power of stupid things in large numbers!"
Аватар
Antediluvian
 
Мнения: 411
Рейтинг: 1761
Регистриран на: Пон Мар 03, 2008 2:54 am
Местоположение: София

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот Ride_or_Die » Съб Дек 26, 2009 1:09 am

Умишлено блокирам задното колело, когато взема завой с по-бърза скорост. Затова според мен там спирачката трябва да сахапва по-рязко.
Ride_or_Die
 
Мнения: 151
Рейтинг: 992
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 8:56 pm

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот did » Съб Дек 26, 2009 2:26 pm

Ride_or_Die написа:Умишлено блокирам задното колело, когато взема завой с по-бърза скорост. Затова според мен там спирачката трябва да сахапва по-рязко.


На това му викаме "контра" и го наказваме с минуси във форума и с удари по врата наживо.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот Ride_or_Die » Съб Дек 26, 2009 2:35 pm

Пак нещо не разбирам.
Ride_or_Die
 
Мнения: 151
Рейтинг: 992
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 8:56 pm

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот 4getcredo » Съб Дек 26, 2009 2:53 pm

did написа:
Ride_or_Die написа:Умишлено блокирам задното колело, когато взема завой с по-бърза скорост. Затова според мен там спирачката трябва да сахапва по-рязко.


На това му викаме "контра" и го наказваме с минуси във форума и с удари по врата наживо.


Понеже са празници, ще ти го обясня. :D

Сигурно си гледал много филми за байкове, в които голяма част от сеира са праха и калчицата, хвърляни от батковците като завиват. Съвсем първосигнално и вдъхновен от старата махленска традиция да се бият контри и вдига прахоляк, ти си решил, че онова горното, от филмите, се постига като блокираш задната гума. Лесно и безотказно. После в речника ти нахлуват шаренки думи като модулация, дискова спирачка, хидравлика и махленската традиция добива вкус на байк филм с фирмени лепенки по рамката...

Всъщност хвърлянето на калчица, камъчета и изобщо страхотният ефект от доброто завиване не идва от спирачката...
Изображение Аз си поддържам колелото при Пацо!:)
Аватар
4getcredo
 
Мнения: 3174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юли 08, 2003 2:53 pm
Местоположение: София

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот PtD » Съб Дек 26, 2009 5:50 pm

Ride_or_Die написа:Умишлено блокирам задното колело, когато взема завой с по-бърза скорост. Затова според мен там спирачката трябва да сахапва по-рязко.



Понеже 4getcredo се изрази малко сложно за теб, да поясня: така НЕ се прави. Ако искаш да дрифтиш, прави го с помощта на високата скорост, а не със задната спирачка.

В нашата група наричаме всеки, който поднася със задна, "аграр". :peace:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот hitar_potar » Съб Дек 26, 2009 6:42 pm

аз вече се изказах по-нагоре в темата, а също ви разбирам и вас, последните двамца. може ли само някой от вас да ми обясни как да мина онези серпентини на сопот чрез скорост и без поне мъничко дрифт (нали тей им викаха на онези 4-5 завойчета към края на трасето)? :dontknow: в това ми изказване въобще няма умисъл за позьорстване и тем подобни чрез дрифтене и вдигане на прахоляк, просто там не виждам начин да минеш с чиста скорост... :dontknow:
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот kvv » Съб Дек 26, 2009 7:52 pm

Блокирането на здната гума е много удобно в доста ситуации, особено на много стръмни серпентини, това че е аграрене са глупости. Идеята е че когато блокираш задната гума тя губи сцепление и много по- лесно може да мениш посоката на колелото, така ще можеш да вземеш примерните серпентини с много по- висока скорост. С 5 км/ч тази техника не работи. Блокиране на предната гума е последното което ти трябва/освен ако не караш траял/.Някои завои се взимат най-бързо с дрифт, ако чакаш да стане само от скоростта и си на терен с добро сцепление и хубави гуми може да завършиш в храстите. Все едно да говорите че на рали колите не им трябва ръчна защото могат да правят пауърслайдове.
I live for this s...
Аватар
kvv
 
Мнения: 75
Рейтинг: 1218
Регистриран на: Пет Авг 07, 2009 8:59 pm
Местоположение: София

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот veskoz » Съб Дек 26, 2009 8:21 pm

did написа:На това му викаме "контра" и го наказваме с минуси във форума и с удари по врата наживо.

Хахаххаха :rofl: :rofl: :rofl:
Сервизът за моя велосипед! http://www.velo09.com
Аватар
veskoz
 
Мнения: 4508
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 29, 2007 12:30 pm
Местоположение: София

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот hitar_potar » Съб Дек 26, 2009 9:22 pm

kvv написа:Блокирането на здната гума е много удобно в доста ситуации, особено на много стръмни серпентини, това че е аграрене са глупости. Идеята е че когато блокираш задната гума тя губи сцепление и много по- лесно може да мениш посоката на колелото, така ще можеш да вземеш примерните серпентини с много по- висока скорост. С 5 км/ч тази техника не работи. Блокиране на предната гума е последното което ти трябва/освен ако не караш траял/.Някои завои се взимат най-бързо с дрифт, ако чакаш да стане само от скоростта и си на терен с добро сцепление и хубави гуми може да завършиш в храстите. Все едно да говорите че на рали колите не им трябва ръчна защото могат да правят пауърслайдове.

My thoughts exactly! :agree:
Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Аватар
hitar_potar
 
Мнения: 3702
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Фев 14, 2007 7:04 pm
Местоположение: Русе

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот 4getcredo » Съб Дек 26, 2009 9:44 pm

kvv написа:Блокирането на здната гума е много удобно в доста ситуации, особено на много стръмни серпентини, това че е аграрене са глупости. Идеята е че когато блокираш задната гума тя губи сцепление и много по- лесно може да мениш посоката на колелото, така ще можеш да вземеш примерните серпентини с много по- висока скорост. С 5 км/ч тази техника не работи. Блокиране на предната гума е последното което ти трябва/освен ако не караш траял/.Някои завои се взимат най-бързо с дрифт, ако чакаш да стане само от скоростта и си на терен с добро сцепление и хубави гуми може да завършиш в храстите. Все едно да говорите че на рали колите не им трябва ръчна защото могат да правят пауърслайдове.


Дрифт и контра не е съвсем едно и също нещо. Да, примерите, които даваш от Сопот, може би изискват контра, но това е частен случай. За скоростния дрифт и успешното прехвърляне на тежестта не блокирането на задната гума е определящо. Hint: намаляването на сцеплението на задницата може да постигнеш и чрез прехвърляне на тежеста напред (при влизането в завоя, когато натискаш предницата) ...

А и ефектното натискане на задницата, което аз имах предвид с камъчетата и прахоляка, се постига при излизане от завоя, където спирачката няма никакъв смисъл. Говорим за различни неща.

Тематиката е доста обширана. Моето основно послание е: блокирането на задната гума не е правилният път да се научиш да завиваш. Пъмп трак му е майката!
Изображение Аз си поддържам колелото при Пацо!:)
Аватар
4getcredo
 
Мнения: 3174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юли 08, 2003 2:53 pm
Местоположение: София

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот Admin » Нед Дек 27, 2009 11:17 am

В Сопот се кара по специално направено за целта трасе и е допустимо да се използва "контренето", но по обикновените пътеки същото това си е "аграрене", понеже ги уврежда, изравя и показва, че колоездачът го е грижа само за собствения му кеф.
Също така, както ZK беше казал още навремето, трябва да се прави разлика между "контра" (стискаш задната и пързулваш целия завой с блокирано задно колело) и лека корекция на линията (пак се прави със спирачката, но само за момент, колкото да ти помогне да завиеш по-лесно). Първото е доста по-аграрно и вредно от второто. Второто всички го правим сегиз-тогиз, понякога дори неволно, инстинктивно - особено на непозната пътека, където завоите могат да те изненадат по един или друг начин.
А за дрифтенето вече казаха преди мен - то пък е още по-различно.
:beer:

А по темата - и при двете спирачки е важна модулацията, но ако трябва да избирам, предната винаги е по-важна - и като спирачна сила, и като модулация. :agree:
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот X_NRG » Нед Дек 27, 2009 11:45 am

Мерси за ONtopic-а. Направих избор вече - остава да посъбера малко парички. :)
Warning! I listen to metal!
This is my bike. There are many like it, but this one is mine. My bike is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life...
Какво продавам.
Аватар
X_NRG
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 6:43 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот kvv » Нед Дек 27, 2009 1:01 pm

4getcredo написа:Дрифт и контра не е съвсем едно и също нещо. Да, примерите, които даваш от Сопот, може би изискват контра, но това е частен случай. За скоростния дрифт и успешното прехвърляне на тежестта не блокирането на задната гума е определящо. Hint: намаляването на сцеплението на задницата може да постигнеш и чрез прехвърляне на тежеста напред (при влизането в завоя, когато натискаш предницата) ...


Тематиката е доста обширана. Моето основно послание е: блокирането на задната гума не е правилният път да се научиш да завиваш. Пъмп трак му е майката!


този частен случай се повтаря на почти всяко по-стръмно трасе, с много висока скорост при последователни серпентини няма да имаш времето да си прехвърлиш тежестта и да буташ задницата, всичко става за секунда. Това с прехвърлянето на тежестта може да се комбинира с "контра" тогава задницата става супер врътлива и е много удобно за взимане на остри бързи завои на по- равен терен/и много забавно :lol: /. Общо взето това са си различни техники които много варират според настилката, наклона, линията, това което следа, такаче е трудно да се прецени кое е най-правилния подход и то когато не стаа дума за конкретно място. Както каза "Тематиката е доста обширанаТематиката е доста обширана". Пъмп трака е доста полезен но не е дх, освен това има виражи, знаете че във вираж няма по- лошо от спирачка :peace:
I live for this s...
Аватар
kvv
 
Мнения: 75
Рейтинг: 1218
Регистриран на: Пет Авг 07, 2009 8:59 pm
Местоположение: София

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот sailman » Нед Дек 27, 2009 4:01 pm

:offtopic:
Admin написа:
В Сопот се кара по специално направено за целта трасе и е допустимо да се използва "контренето", но по обикновените пътеки същото това си е "аграрене"...

kvv написа:
...този частен случай се повтаря на почти всяко по-стръмно трасе...

Аз доколкото знам "специално трасе" има само на Сопот, така че смятате ли ровенето с контри по пътеките нормална практика?
Извинявам се за off topic - а, ама адски се дразня, като видя разни бастунчЕта да рият пътеките и в тоя ред на мисли е хубаво, когато се обсъждат разни техники на завиване и пр. да се отбелязва къде би било вредно (или допустемо/препоръчително) да се употребяват.
Стига, разбирасе "съветника" да притежава достатъчно разум и уважение към средата, в която си кара колелото...
ВЕЛО 2009 Sus scrofa domestica
Аватар
sailman
 
Мнения: 1443
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Май 25, 2008 11:10 am
Местоположение: София

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот Stancho » Нед Дек 27, 2009 5:28 pm

Аз мисля че е много близко до ума да се сетиш, че само на специално направените и поддържани трасета може да се допуска такова завиване (стига да не е прекалено кофти ситуацията със заплаха за голямо падане) и няма нужда от допълнително казване. Начини на завиване - много, даже има и статия в сайта за това. Просто контрата не е начина за всяка пътека, особено тази, на която караш всеки ден.
Аватар
Stancho
 
Мнения: 1501
Рейтинг: 1699
Регистриран на: Пон Юни 02, 2008 8:53 am
Местоположение: Sofia

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот did » Нед Дек 27, 2009 5:32 pm

Stancho написа:Аз мисля че е много близко до ума да се сетиш, че ...


Близко е до твоя ум и до тоя на kvv и другите истински карачи, които основно карат по "трасета". В същото време е много далече от ума на Ride_or_Die и другите прохождащи карачи. Та... не е тук мястото за развитие на висши теории. Просто трябваше да кажем ясно на автора на темата, че при каране по нормални планински пътеки, блокирането на задната гума е аграрене и е висша форма на велотъпанарщина. Това се наказва с минуси във форума и с шамари по врата наживо.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот kvv » Нед Дек 27, 2009 5:35 pm

Да вярно че в Сопот е единственото "спецялно трасе" в света, добре че е в България да може да го пускаме отгоре до доло на контра :rofl: аз мислех че е мтб форума това а не на еколозите, няма лошо де тя природата трябва да се пази, спецялно дх обаче е много неекологичен, вреди се много повече като се возиш на лифтове и рейсове, които замърсяват пряко и унищожават природа отколкото ако издрифтиш един завой. А вредата от това "контрене" е незначителна в сравнение с ерозията която причинява тещата безразборно вода/поради задръстените и липсващи отводнителни канавки / Ще гледам да се въздържа от повече коментари че стана буламач. Казахме каквото имаше.
I live for this s...
Аватар
kvv
 
Мнения: 75
Рейтинг: 1218
Регистриран на: Пет Авг 07, 2009 8:59 pm
Местоположение: София

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот did » Нед Дек 27, 2009 7:05 pm

DH се кара само по ТРАСЕТА! Тези трасета набързо стават на мармалад. Извън трасетата няма място за контри. Още нещо неясно?
Справка - http://www.imba.com/
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот X_NRG » Пон Дек 28, 2009 12:36 am

did написа:Просто трябваше да кажем ясно на автора на темата, че при каране по нормални планински пътеки, блокирането на задната гума е аграрене и е висша форма на велотъпанарщина. Това се наказва с минуси във форума и с шамари по врата наживо.


Чакай сега. Авторът на темата (аз) ги знае тез неща и няма нищо общо със започналия спор за контренето. Дори съм написал в първия пост, че не искам да влача гуми по завоите. Това беше цялата идея на темата - да попитам къде ще е по-добре да сложа спирачка с модулация, ако имам финансовата възможност само за 1 брой. Отговор получих от няколко човека, за което им благодарих. Другите естествено се спраскаха от ОФтопик, но това е работа на модераторския екип. Аз просто ще помоля да не ме свързвате с неща, които не съм казал. :) Благодаря.
Warning! I listen to metal!
This is my bike. There are many like it, but this one is mine. My bike is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life...
Какво продавам.
Аватар
X_NRG
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 6:43 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот did » Пон Дек 28, 2009 9:51 am

Имах предвид Ride_or_Die :beer:
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот TENDER » Пон Дек 28, 2009 9:28 pm

X_NRG, принципно с еднакви спирачки отпред и отзад, при равни други условия (еднакви ротори, накладки), момента в който гумата ще блокира е много по-тънък при задната спирачка. Така че ако не усещаш недостиг на спирачна сила в предната спирачка, и ако модулацията и е удовлетворителна, смени задната. В случай че още не си купил спирачка, кажи какъв стил караш, и с какви спирачки си в момента? Tова има значение, ако искаш да получиш максимално обективен отговор.
TENDER
 
Мнения: 793
Рейтинг: 1823
Регистриран на: Пон Яну 03, 2005 5:41 pm

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот X_NRG » Пон Дек 28, 2009 10:16 pm

Предната е Avid Code 5, т.е. няма модулация - просто има спирачна сила. Задната е Avid BB7 (тя ще се сменя). Идеята ми е да преместя Code 5 отзад на мястото на BB7, а отпред да сложа Formula The One. Общо взето вече съм го взел като решение - остава ми само да посъбера още пари за Formula-та. :)

П.П. С колелото, за което става въпрос, се спускам. :)
Warning! I listen to metal!
This is my bike. There are many like it, but this one is mine. My bike is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life...
Какво продавам.
Аватар
X_NRG
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 6:43 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот bikerider » Вто Дек 29, 2009 8:42 pm

@X_NRG: извинявай, наясно ли си какво точно е модулация? Питам преди да коментирам, защото като че ли не си много наясно какво ти трябва. Ако ти трябва по-малък ход на буталата, можеш да го постигнеш с минимално приближение на буталата без ротор.

Edit: всъщност явно си наясно, не съм дочел поста ти. На твое място щях само да сменя Code5 с друга за предна. На BB7-цата имаш идеален реглаж за хода на буталото.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот X_NRG » Вто Дек 29, 2009 9:44 pm

bikerider написа:На BB7-цата имаш идеален реглаж за хода на буталото.


Но ми мъчи показалеца, защото е механична. :D Също така не съм от най-леките и малко ми липсва спирачна сила отзад, т.е. пръста ми се изморява още повече и от време на време наистина трябва да спирам за почивка. Мислил съм и върху варианта да сменя само лостчето с някое по-"адекватно" от FR-5, но не съм сигурен дали ще ми намали усилията до толкова, до колкото искам. :)

П.П. Иначе съм напълно съгласен, че BB7 си има идеален реглаж. :)
Warning! I listen to metal!
This is my bike. There are many like it, but this one is mine. My bike is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life...
Какво продавам.
Аватар
X_NRG
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 6:43 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот bikerider » Сря Дек 30, 2009 11:49 pm

Ако имаш загуба на сила освен умората, значи имаш проблеми с бронята. Ако само ти се изморява пръста, значи имаш неправилно разположен лост. Искам да кажа, че не е нормално да се оплакваш от спирачната сила на ББ7, ако останалите компоненти са ок. Също така, ако целта е да не хапе спирачката, можеш да си вземеш по-малък ротор.

Както и да е де, не те разубеждавам - изтъквам, че има и по-евтини начини от смяна на цяла спирачка.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Предна или задна модулация?

Мнениеот X_NRG » Чет Дек 31, 2009 12:51 am

Така или иначе все още нямам парите, т.е. има време да се мисли по въпроса. :) Мерси.
Warning! I listen to metal!
This is my bike. There are many like it, but this one is mine. My bike is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life...
Какво продавам.
Аватар
X_NRG
 
Мнения: 1171
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 15, 2008 6:43 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Следваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 356 госта