DownHillara написа:За рам фр нямам пари.Мерси за поправката.Нямам никакви пари в момента но скоро ще имам и исках съвет.АМ-а ще се кара с мой си части
.Също така съм се загледал към Кона Стаб Делукс то единствената разлика ше е вилката и шока само те ще се различни.
Night_Falcon написа:DownHillara написа:За рам фр нямам пари.Мерси за поправката.Нямам никакви пари в момента но скоро ще имам и исках съвет.АМ-а ще се кара с мой си части
.Също така съм се загледал към Кона Стаб Делукс то единствената разлика ше е вилката и шока само те ще се различни.
Къде го загледа тоя Стаб, дето да е по-евтин от Рам ФР.2?
Night_Falcon написа:DownHillara написа:За рам фр нямам пари.Мерси за поправката.Нямам никакви пари в момента но скоро ще имам и исках съвет.АМ-а ще се кара с мой си части
.Също така съм се загледал към Кона Стаб Делукс то единствената разлика ше е вилката и шока само те ще се различни.
Къде го загледа тоя Стаб, дето да е по-евтин от Рам ФР.2?
DownHillara написа:И аз гледах вчера в пинкбайк и въобще забравих за рама или драга.Кона стаб супреме със супер части 650 лири
DownHillara написа:650 лири ...тва са 1400 лева г/д
Fanatico написа:Никое от посочените не е за здрав DH, но мисля, че колелото RAM AM е по-насочен към тежки дисциплини, поне доколкото разгледах частите. Все пак вилката му е с повечко ход от на колелото клаймър, каплите също са доста по-здрави, има по-добри спирачки, гумите също са по-опътени към тези дисциплини. Общо взето клаймъра колело е насочен към по "градските" дисциплини, за разлика от AM-а.
Ако пък става дума само за рамка, понеже в горните постове автора първо пита за "колело", после става дума за "рамка", мисля, че клаймъра би бил по-добър избор като за начало.
dom1n3r написа:...Земай АМ и няма да съжаляваш .
Искам да се поправя.Ще се купува само рамката няма да е цялото колело после частите ще са почти еднавки.
dEcLiNe написа:elzi4ka13 написа:Въобще не се говори за порно!!!
Там е проблема
Назад към Продукти за спускане и фрийрайд
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта