

Знам, че има много теми за тия работи ама нищо неможах да разбера от тях.

teodorchy_sofia написа:Значи, има едни гайки на оста, които се затягат: В зависимост от коя страна имаш луфт (лява, дясна) от тази страна се оправяш с гайките. Трябва да са две. Тази, която е по-навътре я затегни малко, колкото да се обере луфта, НО ТРЯБВА КАПЛАТА ДА СЕ ВЪРТИ СВОБОДНО БЕЗ ДА ЗАПЪВА, а това запъване може да се получи ако затегнеш много гайките. Когато затегнеш толкова гайката, колкото да обереш луфта и да се върти свободно каплата трябва да "ЗАКОНТРИШ" гайката с тази отзад.
Казали са го старите хора: "Занаят не се учи - краде се!"...да понауча нещо!
sailman написа: Казали са го старите хора: "Занаят не се учи - краде се!
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта