1. Сваляме спирачката от вилката, в моя случай v-brake челюсти.


2. С шестогран 2.5мм отвиваме болтчето, което държи капачката на левия ботуш - TST патрона.



3. Отвиваме капачката на десния ботуш - Doppio Air патрона.

4. Отвиваме капачките и на двата патрона. Нужен е гаечен ключ 21, аз използвах лула, понеже е по-безопасно за капачите.


5. Изсипваме маслото от двата крака.

6. Сваляме ребаунд настройката, която стои в долната част на левия ботуш. Изпада сравнително лесно.

7. След като сме изляли маслото, идва ред на изваждането на двата патрона от вилката, за целта е нужно да отвием двете гайки, които са от долу на ботушите. Нужно ни е камъче 12мм от гедоре + удължение.


8. Сваляме първо TST патрона, ето го и него.

9. В горната част на TST патрона има малка зегерка, която е нужно да свалим, за да падне капачката. Използваме малка отвертка или ножче.



10. Почистваме старателно капачката, на нея има пинче, под което има малка пружинка.

11. Следващата стъпка е отваряне на TST патрона, нужен ни е гаечен ключ 10, също така и някакъв статив, или в моя случай менгеме, за да се работи по-прецизно.


12. Внимателно с пръсти изваждаме капачката на партона, като се внимава да не се наранят О-пръстенчетата.




13. Изливаме маслото от патрона. Нужно е да се движи буталото нагоре-надолу, за да се излее възможно най-много масло.


14. Почистваме старателно.


15. Преминаваме към процедурата с пълненето на TST патрона. Нужно ни е вилково масло, аз лично използвам маслата на Motul, като вискозитетка е 5W. Смятам, че с него вилките на Марзочи работят много по-добре. Трябва ни и някаква измерителна колбичка. За процедурата ни е нужно около 50-60 грама масло, в зависимост от това, колко ще се разлее.


16. Изливаме маслото в TST патрона, като предварително е посватен в менгеме. Нужно е да се движи шиша нагоре-надолу, за да излязат всички балончета въздух. Патрона трябва да е перфектно обезвъздушен, за да работят настройките. Може да се навие и ребаунда и да се направят няколко хода, за да сме сигурни, че няма въздух.



17. Шиша трябва да е издърпан максимално надолу, а маслото да е почти до върха. Монтираме капачката на TST патрона, като много бавно се натиска с пръсти, понеже може да се олеете с масло. След това завиваме с ключе 10.

18. Когато капачката е завъртяна, натискаме шиша, така, че маслото от алуминиевия цилиндър да премине м/у цилиндъра и гумата, която го обгръща. Тя е един вид преливник. Докато шиша е влязал около 4-5см в цилиндъра, а в преливника (гумата) има малко масло, надяваме О-пръстен, който да служи като преграда на маслото, и да не може да се върне обратно в алуминиевия цилиндър. Аз използвах ластичка, изрязана от вътрешна гума.


19. Докато гумичката спира известно количество масло, отвиваме отново капачката на TST патрона и издърпваме шиша до долу. Доливаме масло почти до горе и отново монтираме капачката. След това премахваме ластичката, която спира маслото и по този начин маслото в цилиндъра остава под налягане.

20. Следва малък тест по работата на TST патрона, завъртаме настройката в горната част по посока на часовниковата стрелка, в края е заклчвеното положение, натискаме патрона и ако няма никакъв ход, това значи, че сме направили первектно обезвъздушаване и пъпнене на патрона.
21. Следващата стъпка е свързана с Doppio AIR патрона, който трябва да напълним с малко масло, за да работи по-мазно. Производителя го е залепил доста добре, и е почти невъзможно да се развие капачката му, за това ще го напълним през вентилите. Нужно е да ги премахнем, за целта си направих инструмент, с който мога да отвивам игличка от вентил на доста голяма дълбочина. Част от отвертка, на върха на която залепих част от обикновена капачка, с която се развиват обикновени вентили.



22. След като сме отвили и двете иглички от патрона, наливаме по съвсем малко масло, аз налях по 3мл. от двете страни. След наливането е нужно да се направи целия ход на шиша, без монтирана игличка, за да излезе ненужното количество, а вилката да пълни целия си ход.


23. Вече сме готови и с Doppio Air патрона, идва ред на почистването на станшените, семерингите и ботушите.



24. Почистваме и двете гайки, които стоят в долната част на ботушите.

25. Идва ред на събирането на вилката. За да е по-мазен хода ще използваме грес, която ще намажем м/у семерингите, но не и под тях. Аз използвам грес с тефлон, която е доста хвалена.


26. На един от станшените може да нахлузиме О-пръстен, който да служи за отмерване на хода, или саг-а на вилката.



27. Вкарваме станшените в ботушите много внимателно и успоредно, за да не нараним семерингите.

28. Вкарваме Dopppio Air патрона в десния ботуш, а след това завиваме гайката в долната част на ботуша.


29. Идва ред да монтираме TST патрона на мястото му, но първо трябва да монтираме капачката, която се завива в короната. Монтираме и малката пружинка с пинчето, а на него може да се сложи малко грес. Намазваме с грес от долната страна и капачката на настройката, за да е по-мазно настройването.



30. Вкарваме TST патрона в ботуша и завиваме гайката в долната част.


31. Наливаме по 40мл маслo (отново използвах Мотул 5W за вилки) във всеки ботуш.

32. Завиваме двете капачки с гаечния ключ 21.
33. Монтираме капачката с която се настройва TST патрона посредством шестогран 2.5. Когато настройката е завъртяна максимално надясно, трябва да се вижда вентила.

34. Напомпваме вилката с помощта на марзочи преходник и помпа за вилки/шокове. Напомпах я по лично желание, като в двата ботуша има налягане от по 10 помпи, в негативната пружиина (отгоре в средата на Doppio Air патрона) няма налягане, а отдолу в PAR настройката има налягане от 20-30 psi.

Ето линк към всички снимки http://sashosnegorina.snimka.bg/sports/ ... 493434.all
Ето едно видео, на което е показано как се пълни TST патрона -> http://video.google.com/videoplay?docid ... en&view=3#