ИНОПЛАНЕТЯНИН написа:Кой ли ще се излъже да отиде..........
usmiv4o написа:*музика на живо от група http://www.youtube.com/user/AjabezBand
*Улиците, по които ще мине велошествието, ще бъдат затворени и обезопасени за велосипедистите.
*ще има медицинско лице
*бутилки минерална вода
*лепенки за велосипедите с номерчета
*разходки с рикша за дамите
и каквото още измислим
Има едни хора, които дават едни пари, за да се прави инфраструктура... ама не ги дават лесно, а искат да се правят проекти.
Ние правим проекти, но за да дадат парите, те искат да се чуе в медиите за проблбемите на колоездачите. За да се чуе в медиите, се иска да има масовост, камери, телевизии и неинформирани журналисти.
Масовостта изисква да поканим всяко куцо и сакато с колело, без значение какво колело кара и как го кара, стига обективът на камерата да е пълен.
Планинските колоездачи не са баш в таргет групата, даже са леко странни, но нека и тях да поканим. Форумът им е безплатен.
На нас планинските колоездачи ни трябват за масовка и атрактивност.
Понеже основното е масовост и атрактивност, по-добре е да допуснем ония хлапета с тежките колелета, които карат пред камерите на задна гума и са cool. Нищо, че дават лош пример, като карат без каски. На кого му пука? Нали правят масовка и са интересни! Следователно, понеже ни трябва масовост, най-добре е да допуснем и ония колоездачи без каските, които не знаят как се кара в града, но правят бройка.
Понеже истинските колоездачи не пасват в горните категории и карат даже КОГАТО ВАЛИ, ние няма да се грижим за тях. Те се грижат достатъчно добре сами за себе си.
Vesmart написа:Тук сте много прави, че повечето хора като те видят с колело, си мислят, че нямаш пари за кола и затова го караш. Дори като ходих до Алеко, се качих с колелото на собствен ход (без колата) и много хора като ме изпреварваха с коли ме гледаха като експонат, или може би като луд човек.
Вчера си карам по улицата, една бригада от 3-4 човека над 40г. слизат на платното без да погледнат. Щях единия да го отнеса. Той не се извинява, че скача на улицата без да се огледа, а ме напада, това ли е мястото за каране на колело. В същия момент бях върху трамвайна линия, която минава близо до болдюра. Викам му, че ако бях трамвай, нямаше да може да се вайка. Той отговаря, че ако е имало трамвай, щял да го забележи, но мен не ме видял. Така че, ни пешеходеца, ни водачите на МПС ни забелязват, че сме сред тях.
nikkin написа:София за поледната половин година, движението намаля наполовина - което значи по-безопасни (и чисти пътища за нас). Момента да се правят подобни мероприятия е перфектен!!!
THEZOGGO написа:nikkin написа:София за поледната половин година, движението намаля наполовина - което значи по-безопасни (и чисти пътища за нас). Момента да се правят подобни мероприятия е перфектен!!!
Луд ли си? Движението изобщо не е намаляло нито на половина, нито на една четвърт, изобщо не е намаляло. Незнам от къде ти хрумна това, но аз се движа много често с колелото из София и мога да ти кажа че движението на автомобили и всякакви МОТОРНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА се е УВЕЛИЧИЛО! Сега ще кажеш и че населението на София не се увеличава ами намалява?
Абе направо незнам как ви идват на ум такива неща. Движението в София в настоящия момент никога не е било по-натоварено и по опасно. Ако някой си мисли че движението в София е намаляло, то той е в огромна заблуда.
750 хил. коли са регистрирани в София до края на 2009 г.
- 49% от софиянци пътуват с градски транспорт за работа или училище.
- З0% ползват колите си всеки ден.
- 59% от придвижващите се с автомобил не биха ползвали градски транспорт дори и условията в него да са по-добри.
- 38 минути средно пътуват хората сутрин. Придвижването до работа или до училище с кола отнема 36 минути, а с градски транспорт – 44 минути.
- 60 км в час е средната скорост по-най бързия булевард "Цариградско шосе", с 20 км в час средно се движат колите по бул. "България", а най-ниска е скоростта по бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" (под 20 км в час).
- 2200 камиона влизат в София за 12 часа. Най-много са тировете по направлението от магистрала "Тракия" към Калотина и обратно.
Пътно-транспортни произшествия
Статистика на Пътно-транспортните произшествия
За периода от 0,00 до 24,00 часа на 20.05.2010
на територията на гр. София са регистрирани:
4 , тежки пътно - транспортни произшествия
62 ,леки пътно - транспортни произшествия
4 ранени граждани , от които 1 с опасност за живота .
Причини за катастрофите са:
Неправилно отваряне на предна врата на МПС - 1 ПТП; Неподсигурена маневра “потегляне” - 1 ПТП; Причините се изясняват - 2 ПТП;
, По-характерни пътно - транспортни произшествия:
, На 20.05.10 г., около 12.40 часа, на ул.”Мара Бунева” в района на бл.116, л.а.”Рено”, управляван от Л.Г. на 27 години, поради неправилно отваряне на предна врата на МПС, в нея се блъска велосипедиста И.А. на 64 години. Пострадалият велосипедист е настанен в “Пирогов” с фрактура на гръдна кост. На 20.05.10 г., около 15.30 часа, на ул.”Илия Георгов” в района на № 24, л.а.”Фолксваген Пасат”, управляван от С.Т. на 45 години, реализира ПТП с мотоциклет “Сузуки”, с водач И.Д. на 29 години. От ПТП е пострадал пътникът на мотоциклет “Сузуки”, М.А. на 30 години настанен в “Пирогов” с фрактура на черепа с ОПАСНОСТ ЗА ЖИВОТА.
,
От тежки ПТП са пострадали:
1 - пешеходец 1 - велосипедист 2 - пътници
Тежки ПТП са регистрирани на следните булеварди, улици и кръстовища:
ул.”Мара Бунева” в района на бл.116; ул.”Илия Георгов” в района на № 24; бул.”Сливница” и бул.”Д.Петков”; ОП посока жк.”Люлин”;
THEZOGGO написа:Не мога да се съглася че трафика е намалял явно не караш достатано колело в София.
А това за автокъщите изобщо не ми го говори, защото мога да снимам привечер пред моя блок какво става от коли. Лятото на 2009 около моя блок вече нямаше място около тротоарите къде да се паркира, включително тъпаците спират и на подходите на тротоарите, така че ако на някой му трябва линейка или пожарна през ноща, ще издуха супата, а вече има и доволно голям брой автомобили и по зелените площи.
Хората не си тръгват от София, напротив. в радиус от 1 км около моя блок има поне 9 ново построени блока, които за започнали да приемат нови собственици. Като 90 % от колите НЕ са със софийска регистрация, а са от Враца, Варна, Перник, Пазарджик, Пловдив, Плевен. Много малко са тези които са с регистрация СА. А и това че регистрацията на колата е СА нищо не означава.
Ето направо ще цитирам:750 хил. коли са регистрирани в София до края на 2009 г.
- 49% от софиянци пътуват с градски транспорт за работа или училище.
- З0% ползват колите си всеки ден.
- 59% от придвижващите се с автомобил не биха ползвали градски транспорт дори и условията в него да са по-добри.
- 38 минути средно пътуват хората сутрин. Придвижването до работа или до училище с кола отнема 36 минути, а с градски транспорт – 44 минути.
- 60 км в час е средната скорост по-най бързия булевард "Цариградско шосе", с 20 км в час средно се движат колите по бул. "България", а най-ниска е скоростта по бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" (под 20 км в час).
- 2200 камиона влизат в София за 12 часа. Най-много са тировете по направлението от магистрала "Тракия" към Калотина и обратно.
Сега ще цитирам и нещо друго:Пътно-транспортни произшествия
Статистика на Пътно-транспортните произшествия
За периода от 0,00 до 24,00 часа на 20.05.2010
на територията на гр. София са регистрирани:
4 , тежки пътно - транспортни произшествия
62 ,леки пътно - транспортни произшествия
4 ранени граждани , от които 1 с опасност за живота .
Причини за катастрофите са:
Неправилно отваряне на предна врата на МПС - 1 ПТП; Неподсигурена маневра “потегляне” - 1 ПТП; Причините се изясняват - 2 ПТП;
, По-характерни пътно - транспортни произшествия:
, На 20.05.10 г., около 12.40 часа, на ул.”Мара Бунева” в района на бл.116, л.а.”Рено”, управляван от Л.Г. на 27 години, поради неправилно отваряне на предна врата на МПС, в нея се блъска велосипедиста И.А. на 64 години. Пострадалият велосипедист е настанен в “Пирогов” с фрактура на гръдна кост. На 20.05.10 г., около 15.30 часа, на ул.”Илия Георгов” в района на № 24, л.а.”Фолксваген Пасат”, управляван от С.Т. на 45 години, реализира ПТП с мотоциклет “Сузуки”, с водач И.Д. на 29 години. От ПТП е пострадал пътникът на мотоциклет “Сузуки”, М.А. на 30 години настанен в “Пирогов” с фрактура на черепа с ОПАСНОСТ ЗА ЖИВОТА.
,
От тежки ПТП са пострадали:
1 - пешеходец 1 - велосипедист 2 - пътници
Тежки ПТП са регистрирани на следните булеварди, улици и кръстовища:
ул.”Мара Бунева” в района на бл.116; ул.”Илия Георгов” в района на № 24; бул.”Сливница” и бул.”Д.Петков”; ОП посока жк.”Люлин”;
nikkin написа: това че има повече коли около блока ти означава единствено, че хората не ги карат толкова и ТРАФИКА по улиците е намалял... !
zafirovp написа:И все пак ще бъда пак там, ако ще и камъни да падат не за друго ами защото ми е кеф да покарам с още 1000 човека около мене.
nikkin написа:А за каските мен полиция ме спря на бул. "България" преди 8-9 години някъде и ме предупредиха че е незаконно и могат да ме глобят
TheAnimal написа:Абе друго си е да го "забелиш"
zafirovp написа:Да така е. На практика всички скъпи велосипеди за DH са незаконни, защото се продават без светлоотразители. Даже и евтините вилки нямат дупка за монтаж на светлоотразител. Много искам да видя Боксер 2010 с фар.
zafirovp написа:Много искам да видя Боксер 2010 с фар.
TheAnimal написа:Абе друго си е да го "забелиш"
did написа:В никоя нормална държава хората не карат с боксери по ПЪТИЩАТА!
nikkin написа:Колко жалко че обикновенните хора не правят разлика м/у боксер и твърда вилка от "Метро" хахахах :D:D
did написа:nikkin написа:Колко жалко че обикновенните хора не правят разлика м/у боксер и твърда вилка от "Метро" хахахах :D:D
Мноооого смешно!
Не че нещо, ама между боксер и вилка от Метро има доста междинни неща, като там някъде са истинските градски велосипеди.
За пореден път се убеждавам, че организаторите на масови веломероприятия в България не разбират от колоездене.
Сигурно затова и мероприятията са такава масова порнография.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта