Teodor40 написа:Майните пак направиха поредната си изцепка- да "корегират" трасето, понеже явно бързата линия на едно място ги затрудняваше...
Teodor40 написа:Евала за организацията!
Честито на победителите!
Жалко само за Веско на HT, който спука гума още в началото на трасето и изостана от първия само с 20сек!
Това с липсата на попивки беше слабо казано безсмислено трошене на колелата, Иване, извинявай! Трасето иначе беше чук
Майните пак направиха поредната си изцепка- да "корегират" трасето, понеже явно бързата линия на едно място ги затрудняваше...
HepBeH_XaMcTep написа:Teodor40 написа:Майните пак направиха поредната си изцепка- да "корегират" трасето, понеже явно бързата линия на едно място ги затрудняваше...
Коя част от трасето?
k0cTaHeB написа:Една малка забележка. По време на финалното спускане, след като паднах в най-долната част (със скалите) някой почна да вика "дигай червен флаг, спирай ги, спирай ги". А всъщност практиката на финалните спускания по света е такъв, че не се спира състезател, който вече е по трасето, а тоз който е паднал да се оправя*, евентуално се спира стартиращ състезател ако има нужда пострадалия да се транспортира до точка на медицинска помощ по трасето.
оправя* - ако не е тежко пострадал, моментално да се изнесе от трасето, за да не пречи. Ако е пострадал лошо, най-близкия маршал маха велосипеда от трасето и изкарва състезателя извън лентите.
Teodor40 написа:По време на тренировъчното пускане някой от отбора забеляза, че на камъните долу е смачкано едно борче и е отворена по-лесна линия. Качихме се пеша 4 човека и само пловдивчаните минаваха от там без да се замислят(бяха я карали очевидно вече), като много добре знаеха за нея. В движение е невъзможно да се види. Предишния ден я нямаше на последно пускане, защото минахме целият отбор бавно и оглеждахме трасето!
Нямам против организаторите в никакъв случай и това няма нищо общо с тях!
k0cTaHeB написа:Една малка забележка. По време на финалното спускане, след като паднах в най-долната част (със скалите) някой почна да вика "дигай червен флаг, спирай ги, спирай ги". А всъщност практиката на финалните спускания по света е такъв, че не се спира състезател, който вече е по трасето, а тоз който е паднал да се оправя*, евентуално се спира стартиращ състезател ако има нужда пострадалия да се транспортира до точка на медицинска помощ по трасето.
оправя* - ако не е тежко пострадал, моментално да се изнесе от трасето, за да не пречи. Ако е пострадал лошо, най-близкия маршал маха велосипеда от трасето и изкарва състезателя извън лентите.
Blood_Dust написа:Големи професори, голямо нещо! Всичко е строго индивидуално!
Holz написа:Blood_Dust написа:Големи професори, голямо нещо! Всичко е строго индивидуално!
Тихо ся
Teodor40 написа:hitar_potar, май БЧК не си карал още?
hitar_potar написа:Teodor40 написа:hitar_potar, май БЧК не си карал още?
бе таман преди 5 години минах. и баш оттам знам, че понякога местенето на тежко пострадал може да влоши нещата. а и аз лично мисля така, както съм описал в горното мнение.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта