
Първо което си мисля да не е проблем с втулките,да се нуждаят от донабиване или смяна. Всички знаем за прословутите проблеми на Марзочи след преместване на фабриката. Та и моята вилка при натисната предна спирачка се усеща лекия луфт при втулките. Прочетох обаче някакво писмо от Марзочи където казват че било нормално да го има този луфт - подпомагал движението на вилката


Второ четох из форумите от разни механици че тези вилки са напълнени с повече от необходимото масло а именно 260мл ляв и десен крак(толкова е и препоръчителното в инструкциите ма Марзочи). та при 260мл те не могат да изпълнят хода си от 180мм понеже маслото е в повече, при намаляването на маслото на 200мл (ляв и десен ботуш) вилката започвала да работи перфектно и да изпълва хода си. Та чудя се да не и идва налягането в повече с тези 260 мм и ако намаля маслото на 200 дали няма да спре да го изхвърля.
И трето(това може и да е глупост защото е мое предположение) вилката я дават да работи с масло с вискозитет 7,5.Проблемът е че в момента маслото с което е, е доста редичко и се съмнявам да е 7,5 според мен даже е 4.Та чудя се дали ако не сменя маслото с по-гъсто няма да спре теча.
Благодаря ви за вниманието колеги ще се радвам на съвети и мнения за да реша проблема.