Рамка Trek Fuel ex 7. Колчето е с размер 31.6 - със сигурност, скоро смених колеца. Външния диаметър на седалковата тръба аз го измерих 36.8, след едно търсене с google, попаднах на информация за Trek-ските размери, според която размера е 36.4.
От тук се почна едно ходене по мъките. Под тепетата никой не беше чувал или виждал такива размери, най-голямата скоба беше за седалкова тръба с външен диаметър 34.9. Бяха ми предложени какви ли не решения - да си взема скоба и да я изпиля до нужния размер, да ползвам пръстен за гумени маркучи в автомобил.
Звъннах на Веломания и нищо, че се водят официален вносител на Trek, за какво им е да се занимават с глупости като aftermaket облужване, девойката, с която контактувах беше безкрайно учудена от размера, който й казах. Такива нещо тя не била ни виждала, ни чувала, за което предпочитам да не коментирам, че ще ме баннат. А може би и осъдят

Вече съм задвижил поръчката на скоба.
Но не за това пуснах темата. Имам опасения, че скобата може да пристигне прекалено късно, а предстои едно каране, което НИКАК не ми се ще да изтърва. Да не говорим, че от маса време не съм карал...
В момента съм закърпил положението точно с един алуминиев пръстен за гумени маркучи (не е затегнат в момента). Малко наподобяващ свинска опашка, затягащ се с болт. Няколко човека ме предупредиха, че това е много сериозен риск относно рамката и по тази причина, откакто загубих скобата не съм карал. Питането ми е наистина ли е такъв риск за рамката, да използвам подобно приспособление? И също така - можете ли да дадете идеи, не-вредящи на рамката, с които да мога спокойно да нахраня Чушкопека ми с родопски камънак
