След като за 2ри път дерайльора ми влезе в спиците, унищожавайки себе си и ухото, и откачайки гумата изкриви диска, направих як ремонт на камилата. Разглобих, почистих и смазах всичко, смених жилата и броните им, сложих новия дерайльор. Най-после оправих скърцането в окачването (мръсотия между втулките и рамката). Баш като завършвах този ремонт, ми пристигна новия шок-X-Fusion Glyde. После намерих преходник и сложих отпред диск 180мм, а досегашния преден 160-ка замести изкривения заден.
След целия този ремонт изтормозеният Sprint Camel е като нов и се надявам да си остане така

Променям си техниката на превключване за да не се повтарят мизериите с дерайльора, а парче от стар калник пази шока и предния дерайльор от кал. Но истинския тест ще е на 3тото каране за начинаещи на "Нашата група", ако не ми е тогава изпита по история
